تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 22 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):اگر نزد خداوند عبادتى بهتر از شكرگزارى در همه حال بود كه بندگان مخلصش با آن عبادتش ك...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815163377




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

نشست گروه مشاوران جوان رياست‌جمهوري با مجلس دانش‌آموزي


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: نشست گروه مشاوران جوان رياست‌جمهوري با مجلس دانش‌آموزي
خبرگزاري فارس: گروه مشاوران جوان رياست‌جمهوري به مناسبت گراميداشت روز 13 آبان، نشستي صميمي با نمايندگان مجلس دانش‌آموزي برگزار كرد.
به گزارش خبرگزاري فارس به نقل از گروه مشاوران جوان رياست‌جمهوري، در اين نشست كه با حضور حميدرضا عليان قائم‌مقام حوزه مشاوران جوان رياست‌جمهوري و علي‌اكبر صفرپور رئيس سازمان دانش‌آموزي شهر تهران برگزار شد، عليان ضمن گراميداشت روز 13 آبان، به بيان توضيحاتي درباره چگونگي شكل گرفتن ايده مشاوران جوان پرداخت و چهار هدف اصلي مشاوران جوان را تلاش در راستاي رشد و آگاهي و دانايي فردي مشاوران جوان، رشد تجربيات اجرائي مشاوران جوان، رشد بنده نيروي انساني همراه مشاوران جوان و تربيت و پرورش مديران و مشاوران جوان برشمرد.
قائم مقام حوزه مشاوران جوان، هدف از برگزاري اين نشست را، جامه عمل پوشاندن به پيشنهاد رئيس جمهور محترم مبني بر تعامل بيشتر بين مشاوران جوان و مجلس دانش‌آموزي و آشنائي بيشتر و استفاده از ظرفيت هاي متقابل عنوان كرد.
رئيس سازمان دانش‌آموزي شهر تهران نيز طي سخناني، ضمن تاكيد بر فرمايشات مقام معظم رهبري مبني بر اينكه «امروز وظيفه جوان سنگين‌تر است» تصريح كرد: تشكيل مشاوران جوان يك اتفاق مبارك در دولت نهم است و ارتباط حوزه مشاوران جوان و مجلس دانش‌آموزي مي‌تواند منشا خدمات موثري در زمينه تصميم‌سازي براي دولت محترم باشد.
در اين نشست، تعدادي از نمايندگان مجلس دانش‌آموزي سخناني در رابطه با مشكلات و موانع پيش‌رو و راهكارهاي برطرف كردن آنها بيان نموده و طرح‌هايي از قبيل «استرس‌زدايي از مدارس» و «هويت بخشي به جوانان» را از جمله طرح‌هاي مورد بحث و بررسي در مجلس دانش‌آموزي برشمرده شد.
در پايان خجسته‌پور، معاون توسعه مديريت و منابع انساني حوزه مشاوران جوان رياست جمهوري با پيشنهاد تشكيل كار گروه مشترك مجلس دانش‌آموزي و حوزه مشاوران جوان، ابراز اميدواري كرد با تشكيل اين كار گروه مشترك، ارتباط اين دو حوزه در زمينه‌هاي مختلف گسترش يابد.
انتهاي پيام/
 چهارشنبه 15 آبان 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 128]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن