تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):برتر از هر کار نیکی، کاری هست تا جاییکه مرد در راه خدا کشته شود، پس چون در راه ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815464260




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

‪ ۵۰‬ميليارد ريال اعتبار براي تكميل سد قوشقيه ملكان اختصاص يافت


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: ‪ ۵۰‬ميليارد ريال اعتبار براي تكميل سد "قوشقيه" ملكان اختصاص يافت
داخلي. اقتصادي. سدسازي. اعتبار
نماينده مردم ملكان در مجلس شوراي اسلامي اعلام كرد: امسال براي تكميل سد بزرگ " قوشقيه" در اين شهرستان ‪ ۵۰‬ميليارد ريال اختصاص يافت.

به گزارش ايرنا"سلمان خدادادي"روز چهارشنبه در آيين آغاز عمليات ساخت كارخانه ملكان گفت: با اختصاص اعتبار مزبور عمليات ساخت سد ياد شده تا پايان سال ‪ ۸۹‬به اتمام مي‌رسد.

وي بااشاره به پيشرفت فيزيكي ‪ ۲۰‬درصدي عمليات ساخت سد " قوش قيه" ابراز اميدواري كرد با بهره‌برداري ازآن‪ ۵۰‬هزار هكتار ازاراضي ديم شهرستان ملكان به آبي تبديل شود.

وي مجموع اعتبار پيش‌بيني شده براي ساخت و تكميل سد يادشده را‪ ۸۰۰‬ميليارد ريال ذكر كرد.

خدادادي، ساخت سد " مردق‌چاي " را يكي از طرح‌هاي مهم ديگر سدسازي ملكان دانست و افزود: طرح مطالعاتي اين سد نيز به پايان رسيده است و عمليات اجرايي آن بزودي شروع خواهد شد.

وي با اشاره به‌اينكه يكي از مشكلات اساسي كشور معضل بيكاري است،گفت: دولت به تنهايي قادر به جذب همه بيكاران در بخش‌هاي مختلف نبوده و رفع اين مشكل جز با سرمايه‌گذاري بخش خصوصي امكانپذير نيست.

وي خاطرنشان كرد: كارخانه ذوب‌آهن ملكان توسط بخش خصوصي با سرمايه‌گذاري سه هزار ميليارد ريالي در حال احداث است كه با بهره‌برداري از آن تا سال ‪ ۸۹‬شش هزار نفر جذب كار خواهند شد.

در اين آيين عمليات احداث كارخانه توليد لوله ملكان در زميني به مساحت ‪ ۱۲‬هزار متربع در سه واحد توليدي با اشتغالزايي ‪ ۲۰۰‬نفر و با اعتبار ‪۲۰‬ ميليارد ريال آغاز شد.

قرار است در اين كارخانه ، انواع لوله ، كانال ، زانو، كلاهك با كاربري متنوع ، انواع لوله اتصالات، ورق‌هاي آردواز ، ورق‌هاي تخت و گرد براي پوشش سقف ساختمان‌هاي ويلائي و سقف كاذب توليد شود.

شهرستان ملكان با ‪ ۱۰۵‬هزار نفر در فاصله ‪ ۱۵۰‬كيلومتري تبريز مركز استان آذربايجان شرقي واقع شده است.ك/‪۳‬
 چهارشنبه 15 آبان 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 512]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن