تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 8 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام حسین (ع):اگر مردم تعقل می کردند و مرگ را تصور می کردند، دنيا ويرانه مى‏شد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813085801




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

هشدار تونی بلر درباره حمله نظامی به ايران


واضح آرشیو وب فارسی:فان پاتوق: سرويس بين الملل ـ نخست.وزیر پیشین بریتانیا، در مصاحبه.ای با شبکه. "بی بی سی" هشدار داد که جامعه. بین.الملل شاید به نقطه.ای برسد که «هیچ چاره.. دیگری» به جز حمله. نظامی به ایران در تقابل با برنامه. هسته.ای این کشور نداشته باشد.
به گزارش "تابناك"، تونی بلر، در این مصاحبه که روز چهارشنبه انجام شد گفت، تسلیح اتمی ایران به هیچ وجه قابل تحمل نیست و اگر این کشور به برنامه. هسته.ای خود ادامه دهد «باید این پیام را به صدای بلند و واضح» به ایران رساند.
در همین حال روسیه نیز نسبت به پیامدهای ماجراجويی اتمی هشدار داد.

خبرگزاری «ریانووستی» در گزارشي نوشت: فراهم آوردن شفافیت و همکاری لازم با آژانس بین المللی انرژی اتمی به نفع ایران است. این مطلب را "سرگی لاوروف" وزیر امور خارجه روسیه در دیدار با دانشجویان "انستیتوی دولتی روابط بین الملل مسکو" (ماگیمو) اظهار کرد.
وزیر امور خارجه روسیه گفت: "ایجاد وضوح در مسائل مرتبط با برنامه هسته ای ایران نه تنها ضروری که پیش از هر چیز به نفع خود ایران است".

آنچه بلر از آن سخن گفته در واقع ادعاي خيالي سالهاي اخير غرب است كه علي رغم تاكيد ايران بر عدم علاقه به تسليح اتمي بر آن تاكيد مي كنند.






این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فان پاتوق]
[مشاهده در: www.funpatogh.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 141]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن