تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 9 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام سجاد (ع):اى آن كه يادش مايه شرافت و بزرگى ياد كنندگان است و اى آن كه سپاسگزاريش موجب دست يافت...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813200815




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

ممنوعيتي براي واردات خودرو اعمال نشده، ضوابط واردات سخت.تر شده است


واضح آرشیو وب فارسی:فان پاتوق:




واردات خودرو همچنان ادامه داشته و هيچ ممنوعيتي از سوي هيچ دستگاهي در اين زمينه اعمال نشده است.
افشين روغني - معاون اقتصادي و امور صنايع وزير صنايع و معادن - امروز با بيان مطلب بالا افزود: براساس آيين.نامه حمايت از حقوق مصرف.كننده خودرو، ضوابطي براي واردات خودرو پيش.بيني شده كه واردكنندگان بايد براساس آن عمل كنند. كم شدن واردات نيز به دليل سخت.گيرانه.تر شدن اين ضوابط بوده است.
وي با بيان اين.كه يكي ديگر از دلايل كم شدن ثبت سفارش واردات خودرو كم بودن تقاضا در اين زمينه بوده است، خاطرنشان كرد:. در واقع در اين مدت تقاضاي كمتري براي واردات به كميته خودرو ارائه شده است.
او در پاسخ به سوالي ادامه داد: تحريم واردات خودروهاي كره.اي به هيچ عنوان اتفاق نيافتاده است. در اين مدت به عنوان مثال تقاضاي واردات يك مدل خودرو كره.اي به كميته خودرو اعلام شده و مجوز ورود آن صادر شده است.
روغني افزود: كشور ما يك كشور در حال توسعه بوده و شرايط محيط زيستي و مصرف سوخت آن روزبه.روز بهينه مي.شود و خودروهايي كه با شرايط قديمي مجوز ورود داشتند، شايد نتوانند با شرايط جديد استانداردهاي واردات را پاس كنند.
معاون اقتصادي و امور صنايع وزير صنايع و معادن خاطرنشان كرد: طبق آيين نامه مصوب مجلس در خصوص حمايت از حقوق مصرف.كننده خودرو، ضوابطي به وزارت صنايع و معادن ابلاغ شده كه با توجه به آن ضوابط همه واردكنندگان مي.توانند نسبت به واردات خودرو اقدام كنند. طبق اين ضوابط براي واردات بايد چهار تاييديه از سازمان حفاظت محيط زيست، .موسسه استاندارد، سازمان بهينه.سازي مصرف سوخت و همچنين درباره خدمات پس از فروش اخذ شود كه در نظر داريم ضوابط خدمات پس از فروش را در اين زمينه پررنگ.تر كنيم.
وي افزود: در زمينه كيفيت اجراي خدمات پس از فروش ضوابطي براي خودروهاي داخلي و وارداتي وجود دارد كه قبلا كمرنگ.تر شده بود، اما امسال بيشتر به آن توجه شده و هيچ خودرويي بدون اين ضوابط وارد نخواهد شد.






این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فان پاتوق]
[مشاهده در: www.funpatogh.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 89]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن