تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 7 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):زراعت در زمين هموار مى رويد، نه بر سنگ سخت و چنين است كه حكمت، در دل هاى متواضع...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818866565




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

رييس كميته جوانان فدراسيون فوتبال به حاشيه‌ها اعتراض كرد نبي و نيكوليچ بايد پاسخگو باشند


واضح آرشیو وب فارسی:دنياي اقتصاد: رييس كميته جوانان فدراسيون فوتبال به حاشيه‌ها اعتراض كرد نبي و نيكوليچ بايد پاسخگو باشند
ايسنا- رييس كميته جوانان فدراسيون فوتبال به دنبال ناكامي‌تيم فوتبال جوانان كشورمان در مسابقات قهرماني آسيا، از مهدي محمد نبي و نناد نيكوليچ خواست درخصوص دلايل اين شكست پاسخگو باشند.


مسعود معيني در توجيه دلايل ناكامي‌تيم فوتبال جوانان ايران در مسابقات قهرماني آسيا، ضمن بيان اين مطلب افزود: همه چيز از يك ماه و نيم گذشته آغاز شد. كارها داشت به خوبي پيش مي‌رفت كه من به همراه تيم فوتبال زير 15 سال ايران به اوكراين رفتم. در بازگشت از اين كشور انگار در تيم جوانان كودتا شده بود و آقاي نبي، دبيركل فدراسيون فوتبال مسووليت تيم را در اختيار گرفته بود.
برخي افراد به تيم جوانان لطمه زدند
وي افزود: با كمال تاسف بايد بگويم در تيم جوانان افرادي وارد شدند كه جز لطمه زدن به اين تيم كاري انجام ندادند. فردي با نام «هوشنگ مقدس» كه در امارات كار ترانسفر بازيكن انجام مي‌دهد، با نظر آقاي نبي همراه تيم جوانان ايران شد و با دريافت اي دي كارت به عنوان يك عضو رسمي‌تيم ايران هم به ازبكستان رفت و هم در عربستان حاضر بود.
همراهان تيم جوانان روي نيمكت نشستند
معيني خاطرنشان كرد: در بازي نخست تيم فوتبال جوانان ايران مقابل عربستان، كريم بوستاني مربي دروازه‌بان‌هاي اين تيم به دليل نداشتن اي‌دي كارت روي سكوهاي ورزشگاه نشست اما افرادي چون تقي پور و مقدس روي نيمكت نشستند. مهدي محمد نبي، دبيركل فدراسيون فوتبال نيز كه از ديد فدراسيون جهاني فوتبال و كنفدراسيون فوتبال آسيا شخصي عالي‌رتبه به حساب مي‌آيد، به جاي نشستن در جايگاه ويژه ورزشگاه دمام روي نيمكت تيم جوانان نشست.
نيكوليچ عملكرد خوبي نداشت
رييس كميته جوانان فدراسيون فوتبال با بيان اينكه تيم فوتبال جوانان ايران از يك ماه پيش درگير مشكلات عديده‌اي بوده كه در عربستان خود را نشان داده است، افزود: نناد نيكوليچ در مسابقات قهرماني جوانان آسيا عملكرد خوبي نداشت. او همه تلاش خود را بسيج كرد، اما نتوانست از عهده وظايف محوله به خوبي برآيد. متاسفانه اين مربي كروات در آستانه مسابقات قهرماني آسيا مدعي شد كه شناختي از تيم‌هاي عربستان و ژاپن ندارد. بيان اين موضوع از سوي مربي تيم جوانان باعث شد تا بازيكنان اين تيم از نظر روحي و رواني تخليه شوند.
اوت دستي بلند تاكتيك نيست
وي در ادامه با اذعان به اينكه تيم فوتبال جوانان ايران در پيكارهاي آسيايي آرايش و گزينش جالب توجهي نداشته است، افزود: در كدام بازي اروپايي يا حتي همين مسابقات قهرماني جوانان آسيا ديده‌ايد كه يك تيم از اوت دستي بلند به عنوان تاكتيكي براي رسيدن به گل استفاده كند؟ آيا استفاده از بازيكني چون موسوي در نوك حمله تيم جوانان به سود اين بود كه تا اين تيم اندازه از سوي نناد بر اين موضوع پافشاري شد؟
تاكتيك و آرايش بازيكنان ايران اشتباه بود
معيني در ادامه مدعي شد تيم فوتبال جوانان ايران در بازي مقابل عربستان به اتخاذ تاكتيك اشتباه از سوي مربي و آرايش اشتباه بازيكنان باخته است. وي در اين باره افزود: استراتژي ما در بازي با عربستان اشتباه بود اما در بازي مقابل ژاپن مربيان برنامه و تاكتيك مناسبي داشتند. ما در بازي با عربستان از ميانه زمين با يك مهاجم و ميل هجومي‌بالا بازي كرديم اما در مصاف با ژاپن با پرس حريف عملكردي به مراتب بهتر داشتيم.
مدافعان ايران دور از انتظار ظاهر شدند
وي نقطه ضعف عمده تيم فوتبال جوانان ايران در مسابقات قهرماني آسيا را ضعف دفاعي اين تيم به ويژه در مركز خط دفاع عنوان كرد و گفت: ما از خط دفاعي تيم فوتبال جوانان عربستان ايراد مي‌گرفتيم اما دفاع مركزي خودمان بسيار دور از انتظار و ضعيف ظاهر شد. در مقابل تيمي‌ چون ژاپن كه از نظر تاكتيكي و تحرك بازيكنان جزو بهترين تيم‌هاي آسيا است، بازيكنان تيم جوانان ايران به ويژه در فاز دفاعي بسيار ضعيف ظاهر شدند.
در مقابل ژاپن مضطرب بوديم
رييس كميته جوانان فدراسيون فوتبال ياد آور شد: پيش‌بيني كرده بودم كه در مصاف با تيم ژاپن اگر گل نخوريم مي‌توانيم در پايان برتري را از آن خود كنيم، اما در اين بازي آنقدر در دفاع بد بوديم كه ژاپن به راحتي هر زمان خواست به گل رسيد. متاسفانه در اين بازي طي شش دقيقه دوبار گل خورديم. تيم در بازي با ژاپن كه نياز به پيروزي داشت مضطرب و كم‌توان ظاهر شد. در بيشتر زمان مسابقه بازيكنان نمي‌دانستند چه مي‌خواهند اما تيم ژاپن براي تك‌تك دقايق مسابقه برنامه داشت به ويژه در دقايق پاياني كه ضمن كنترل حملات تيم ما موفق به زدن گل چهارم شد.
مربيان به وظايف خود عمل نكردند
وي در ادامه با انتقاد نسبت به مربيان تيم فوتبال جوانان كشورمان گفت: من ضعف تيم فوتبال جوانان ايران را بي‌ارتباط با اشتباهات مربيان اين تيم نمي‌دانم. آنها در جريان مسابقات قهرماني آسيا فقط با لباس رنگارنگ روي نيمكت نشستند و نتوانستند در انجام وظايف محوله به خوبي عمل كنند. آقاجانيان و اكبري،مربيان تيم فوتبال جوانان ايران مدعي شده بودند كه بازي تيم ژاپن را تحليل كرده‌اند اما در جريان مسابقه چيزي از آناليز آنها نديديم. نمي‌دانم آناليز مربيان تيم ملي در بازي مقابل ژاپن چه كمكي به نيكوليچ كرده است؟!
نيكوليچ و نبي بايد پاسخگو باشند
معيني دريافت شش گل در دو بازي و زدن تنها سه گل را ناشي از ضعف فني تيم فوتبال جوانان ايران در مصاف با دو تيم ژاپن و عربستان خواند و گفت: نيكوليچ و نبي در بازگشت از عربستان بايد پاسخگوي دلايل ناكامي‌ تيم جوانان ايران باشند. بايد آقاي نبي بگويد كه چرا در آستانه مسابقات قهرماني آسيا مديريت تيم فوتبال جوانان ايران را عوض كرده است.

اين يك شكست تلخ و رنج‌آور بود
معيني از ناكامي‌ تيم فوتبال جوانان ايران در مسابقات قهرماني آسيا به عنوان نقطه‌اي تلخ و رنج آور در مسير پيشرفت تيم‌هاي پايه ياد كرد و گفت: اين ناكاني حتي مي‌تواند روي آماده‌سازي تيم فوتبال اميد ايران براي حضور در مسابقات انتخابي المپيك هم تاثيرگذار باشد. شكست امروز تيم جوانان حتي مي‌تواند براي تيم اميد ايران هم موضوعي نااميدكننده باشد.
دلايل ناكامي‌تيم جوانان
ريشه‌يابي شود
وي تصريح كرد: با درايتي كه آقايان كفاشيان و تاج دارند، اميدوارم دلايل ناكامي‌ تيم جوانان ريشه يابي شود. آنها بايد با آقاي نبي و مربيان تيم جوانان صحبت كنند و در نهايت علت حذف تيم جوانان ايران مشخص شود تا در دوره‌هاي آينده كه تيم جوانان خود را براي حضور در مسابقات قهرماني آسيا آماده مي‌كند، در دقيقه 90 اين تيم صاحب پيدا نكند و آقايان بيايند و از مزاياي نداشته تيم جوانان بهره‌برداري كنند.
از نبي انتظار نداشتم
رييس كميته جوانان فدراسيون فوتبال
تصريح كرد: پس از دو سال زحمت كشيدن براي تيم جوانان از آقاي نبي انتظار نداشتم كه مدعي شود اين تيم و مربيانش را او انتخاب كرده است. حكم مربيان تيم فوتبال جوانان موجود است و در احكام آنها به صراحت قيد شده است كه اين مربيان با نظر من به عنوان رييس كميته جوانان فدراسيون فوتبال انتخاب شده‌اند.
 چهارشنبه 15 آبان 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: دنياي اقتصاد]
[مشاهده در: www.donya-e-eqtesad.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 51]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن