تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):خدا را نشناخته آن که نافرمانی اش کند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815470954




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

غير رسمي


واضح آرشیو وب فارسی:آفرينش: غير رسمي
4 گزينه اصلي براي وزارت كشور
شنيديم كه با تصميم مجلس با بركناري علي كردان وزير كشور 3 گزينه براي تصدي اين وزارتخانه مطرح هستند. به گزاش عصرايران يكي از گزينه ها براي معرفي به مجلس به عنوان وزير پيشنهادي كشور سيد مهدي هاشمي سرپرست قبلي اين وزارتخانه بعد از بركناري پورمحمدي است. همچنين برخي منابع از احتمال معرفي كامران دانشجو قائم مقام علي كردان در وزارت كشور به عنوان وزير پيشنهادي كشور خبر مي دهند. اين در حالي است كه روح الله حسينيان نماينده تهران در مجلس هشتم نيز از جمله گزينه هايي است كه از او به عنوان وزير پيشنهادي احتمالي احمدي نژاد براي وزارت كشور نام برده مي شود ولي او اين پيشنهاد را رد كرده است نام سردار رويانيان رئيس ستاد تبصره 13 كه درگذشته اخباري مبني بر معرفي او به عنوان وزير راه مطرح شده بود و حتي يك بار حكم استانداري مازندران براي او صادر شد اما به انتصاب منجر نشدنيز به عنوان نامزد تصدي پست وزارت كشور مطرح شده است.
ادعاي انتقال محموله مشكوك از كره شمالي به ايران
گفته مي شود كه مقامات آمريكايي مدعي شدند كه مانع از رسيدن محموله اي مشكوك از كره شمالي به ايران با متقاعد كردن دولت هند به عدم ارايه مجوز پرواز از طريق حريم هوايي اين كشور به يك هواپيماي كره شمالي شده اند. به گزارش ايسنا، روزنامه واشنگتن پست نوشت كه 9 هفته پس از اين كه از اين پرواز در ماه اوت جلوگيري شد دولت بوش كره شمالي را از فهرست كشورهاي حامي تروريسم در وزارت امور خارجه آمريكا در تلاش براي رسيدن به توافق در خصوص پايان دادن به برنامه هسته اي پيونگ يانگ حذف كرد. به ادعاي اين گزارش، مقامات آمريكايي ظنين بودند كه اين هواپيماي كره شمالي، از نوع جت "ايلوشين -62 " و خطوط هوايي دولتي كره شمالي، در حال حمل فن آوري پيشرفته اي نظير قطعات موشك بالستيك بوده است كه مي تواند در برنامه تسليحات كشتار جمعي مورد استفاده قرار گيرد. به ادعاي اين گزارش، اين جت در تاريخ هفتم اوت در برمه متوقف شد و مجوز عبور از حريم هوايي هند براي رسيدن به ايران را خواستار شد. دولت هند از اظهارنظر در اين باره خودداري كرده است.
ادعاي تلاش دانشجوهاي ايراني براي نفوذ به آزمايشگاه هاي هسته اي انگليس
آخرين شنيده اينكه هفته نامه آبزرور چاپ لندن ادعا كرد: "ده ها مظنون تروريستي تحت عنوان دانشجوي تحصيلات عاليه براي نفوذ به آزمايشگاه هاي تحقيقات ساخت سلاح هاي كشتار جمعي در انگليس تلاش كرده اند كه گمان مي رود تعدادي از اين دانشجويان از اتباع ايران و پاكستان باشند."به گزارش عصر ايران، انتشار اين گزارش پس از آن صورت مي گيرد كه سازمان MI6 انگليس هشدار داد: شبكه تروريستي القاعده فعالانه به دنبال بكارگيري دانشمندان و دانشجويان دانشگاهي است كه به لابراتورهاي مرتبط با ويروس هاي مرگبار و سلاح هاي كشتارجمعي در انگليس دسترسي دارند. به نوشته آبزرور تحقيقات گسترده قبلي از سوي سرويس هاي امنيتي انگليس به عدم پذيرش دانشجويان مشكوك براي تحصيل در دانشگاه هاي اين كشور انجاميده است.
 چهارشنبه 15 آبان 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: آفرينش]
[مشاهده در: www.afarineshdaily.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 53]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن