تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  حضرت زهرا (س):همانا سعادتمند(به معنای) کامل و حقیقی کسی است که امام علی(ع) را در دور...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815450725




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

پيام‌هاي استيضاح امروز در مجلس- 4 حيدرپور: اصولگرايان نشان دادند اصلاح‌طلب واقعي هستند


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: پيام‌هاي استيضاح امروز در مجلس- 4 حيدرپور: اصولگرايان نشان دادند اصلاح‌طلب واقعي هستند
خبرگزاري فارس: نماينده مردم شهرضا ضمن بيان اين نكته كه اصولكرايان بايد از سازوكارهاي دقيق علمي در مسير اصولگرايي استفاده كنند، گفت: اصولگرايان با حركت امروز خود نشان دادند كه اصلاح طلب واقعي هستند.
عوض حيدرپور نماينده مردم شهرضا در مجلس در گفتگو با خبرنگار سياسي خبرگزاري فارس، با تاكيد بر اينكه اقدام امروز مجلس نشان داد اصولگرايان، اصلاح طلب واقعي هستند، گفت: نمايندگان مجلس نشان دادند كه با هيچ كس تعارف نداشته و در صورت به وجود آمدن يك مفسده، حتما آن را مورد بررسي قرار مي‌دهد.
نماينده مردم شهرضا ادامه داد: ما با اين حركت نشان داديم كه قبول كرده‌ايم كه در روز راي اعتماد آقاي كردان اشتباه كرده و به قول آقاي رئيس‌جمهور، اين يك جلسه استيضاح نبود بلكه جلسه پس گرفتن راي اعتماد از يك وزير بود.
وي ادامه داد: جريان اصولگرايي متعهد به خون شهدا و راه امام و مقام معظم رهبري است و امروز بيش از گذشته به اين نكته رسيده‌ايم كه براي دستيابي مردم به حق واقعي خود از هيچ تلاشي فروگذار نمي‌كند.
عضو فراكسيون اكثريت مجلس ادامه داد: عليرغم آنكه كردان تلاش‌هايي در دوران مديريت خود انجام داده بود اما به واسطه آنكه از يك فرصت استفاده كرده و از مسير اصولگرايي خارج شد، مجلس و در ابتداي كار اصولگرايان، خود اولين مخالفان ادامه كار كردان در وزارت كشور بودند.
حيدرپور گفت: ‌اصولگرايان بايد همواره با استفاده از سازوكارهاي دقيق و علمي در مسير اصولگرايي، پيوسته آرمان‌هاي امام و انقلاب و ياد خدا در تمام امور را در نظر بگيرند تا همواره در مسير اصولگرايي باقي بمانند.
انتهاي پيام/
 سه شنبه 14 آبان 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 36]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن