تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):بسم اللّه‏ الرحمن الرحيم، بزرگ‏ترين ـ فرمود ـ يا با عظمت‏ترين نام خداوند است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815476982




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

نخستين همايش بين المللي ?روابط عمومي 2 ? اسفند امسال برگزار مي‌شود


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: نخستين همايش بين المللي ?روابط عمومي 2 ? اسفند امسال برگزار مي‌شود
نخستين همايش بين المللي ?روابط عمومي 2 ? پانزدهم اسفند امسال با شعار ‌? رسانه جديد? ابزار جديد? مخاطب جديد ? برگزار مي شود.


مهدي باقريان? دبير كل پنجمين كنفرانس بين المللي روابط عمومي ايران در گفتگو با خبرنگار ايرنا با بيان اين مطلب اظهار داشت: اين همايش به همت دبيرخانه دايمي كنفرانس بين المللي روابط عمومي و شركت مشاوره جهاني هنر هشتم برگزار مي‌شود.
وي در مورد كاربرد اصطلاح روابط عمومي 2 تصريح كرد: اين اصطلاح براي توصيف عرصه و دوره جديد روابط عمومي به كار مي رود.
باقريان با اشاره به اهداف برگزاري اين همايش افزود: آشنايي با مفاهيم اوليه روابط عمومي 2 و شناسايي و تبيين نقش و جايگاه آن در فرآيند توسعه پايدار? شناخت اصول راه اندازي? مديريت و پيمايش و توسعه روابط عمومي 2 و نيز آشنايي با تجربيات پياده سازي روابط عمومي 2 در ايران و ساير كشورها از اهداف برگزاري اين همايش است.
وي مخاطبان اين همايش را متخصصان? مديران و كارشناسان روابط عمومي? مديران ارشد و بازاريابان? صاحبان مشاغل? سازمان‌هاي كارآفرين و كسب و كارهاي كوچك? شركت هاي مشاوره و ارايه آموزش‌هاي سازمان? علاقه مندان به دانش بازاريابي و سازمان خدمات بيمه و خدمات عمومي دانست.
باقريان به برنامه‌هاي اين همايش اشاره كرد و گفت: انتخاب برترين هاي روابط عمومي 2 شامل وبلاگ هاي برتر? رسانه هاي برتر و برگزاري كارگاه هاي آموزش و انتشار سه عنوان كتاب از جمله برنامه هايي است كه در اين همايش برگزار خواهد شد.
8071
 سه شنبه 14 آبان 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 222]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن