تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 16 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):وجود یک عالم برای ابلیس سخت تر از هزار عابد است زیرا عابد در فکر خود است و عالم...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804971849




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

دستگیری آدم.ربايی که دلاری کار می کرد!


واضح آرشیو وب فارسی:فان پاتوق: فارس: آدم.ربايي كه پس از ربايش فرزند چهارساله خانواده.اي از آنها درخواست 500 هزار دلار كرده بود در كمتر از 6 روز دستگير و بچه ربوده شده به خانواده.اش بازگردانده شد.

در تاريخ 13 مرداد امسال، زن جواني با حالتي سراسيمه با مراجعه به كلانتري 122 دربند مدعي شدپسر 4 ساله.اش را با استفاده از خودروي شخصي او، ربوده.اند.

بلافاصله با تشكيل پرونده مقدماتي، به دستور داديار شعبه دوم دادسراي جنايي، پرونده جهت رسيدگي تخصصي به منظور شناسايي و دستگيري شخص آدم.ربا و آزادي بچه چهارساله ربوده شده، در اختيار كارآگاهان اداره يازدهم مبارزه با آدم.ربايي پليس آگاهي تهران بزرگ قرار گرفت.

با آغاز تحقيقات از سوي كارآگاهان اداره يازدهم، مادر پسر چهارساله به نام سروش به كارآگاهان گفت: در ساعت 30: 16 روز حادثه،. پس از تحويل گرفتن پسرم از مهدكودك واقع در زعفرانيه و در مسير بازگشت به منزل، ناگهان در ابتداي خياباني كه مهدكودك در آن قرار دارد شخصي با لباس مأمور راهنمايي و رانندگي پس از متوقف كردن خودرو عنوان داشت كه خودرو داراي نقص فني است؛ با توجه به داشتن لباس راهنمايي و رانندگي و در حالي كه كه به اين شخص در قالب پليس اعتماد كرده بودم، براي بررسي موضوع در خصوص نقص فني خودرو و در حالي كه ماشين همچنان روشن بود از ماشين پياده شدم كه ناگهان اين شخص پس از سوار شدن به خودرو، با سرعت از محل متواري شد.

در ادامه تحقيقات فني و پليسي، كارآگاهان اداره يازدهم با توجه به شيوه و شگرد .آدم.ربا در خصوص ربايش كودك اطمينان پيدا كردند كه اين فرد با طرح و نقشه قبلي اقدام به ربايش كودك كرده است.

در ادامه رسيدگي به پرونده با مشخص شدن درخواست آدم.ربا در خصوص دريافت 500 هزار دلار از خانواده بچه ربوده شده كارآگاهان اطمينان پيدا كردند كه اين شخص از وضعيت مالي خانواده كودك چهارساله اطلاع كامل داشته است؛ .آدم.ربا در درخواست خود، با تهديد خانواده بچه ربوده شده عنوان داشته بود كه در صورت عدم پرداخت 500 هزار دلار فرزند آنها را به فروش مي.رساند.

كارآگاهان اداره يازدهم در ادامه رسيدگي به اين پرونده، با تشكيل يك تيم ويژه اقدامات و تحقيقات شبانه.روزي خود را آغاز و نهايتاً تلاش.هاي آنها منجر به شناسايي محل تردد آدم.ربا در منطقه "امامزاده حسن " شد.

بلافاصله با شناسايي محل.هاي تردد، در منطقه امامزاده حسن كليه اين محل.ها تحت مراقبت شبانه روزي قرار گرفت تا اينكه در ساعت 22:30 شب گذشته، كارآگاهان با بهره.گيري از تصوير فرضي به دست آمده از متهم كه در چهره.نگاري توسط مادر بچه ربوده شده ترسيم و در اختيار آنها قرار گرفته بود، موفق به شناسايي آدرم ربا و دستگيري وي شدند.

با دستگيري .آدم.ربا بلافاصله وي به كودك.ربايي و درخواست دريافت 500 هزار دلار از خانواده كودك و همچنين سرقت خودرو و وجوه نقد داخل كيف مادر بچه. ربوده شده شامل 2 هزار يورو و 350 هزار تومان اعتراف كرد.

با توجه به اعترافات .كودك.ربا، مخفيگاه متهم در آرياشهر مورد شناسايي قرار گرفت و كارآگاهان اداره يازدهم مبارزه با آدم ربايي موفق به آزادي پسربچه چهارساله شده و ساعاتي پس از آزادي اين كودك وي را به خانواده.اش بازگرداندند.

متهم بلافاصله پس از دستگيري به اداره يازدهم پليس آگاهي انتقال پيدا كرد و تحقيقات از وي در همان ساعات اوليه دستگيري آغاز شد.

وي در خصوص نحوه شناسايي خانواده كودك ربوده شده به كارآگاهان مدعي شد چندي پيش در داخل كوچه.اي فرعي در منطقه سعادت.آباد در حال عبور بودم كه ناگهان در مقابل ساختمان نيمه.كاره.اي كه كارگران آن در حال استراحت بودند، چشمم به ظرف آبي افتاد.

وي ادامه داد: از آنجايي كه كه بسيار تشنه بودم از كارگران درخواست يك ليوان آب كردم كه در همين زمان پسربچه چهارساله به همراه مادرش، سوار بر يك دستگاه خودرو بنز از منزلشان واقع در همان كوچه خارج شد كه ناگهان كارگران در بين صحبت.هاي شخصي خود به وضعيت بسيار خوب مالي اين خانواده اشاره كردند و از همان لحظه بود كه تصميم گرفتم تا با ربودن پسر چهارساله اين خانواده از آنها درخواست پول نمايم.

متهم ادامه داد: براي همين چندين شبانه.روز اعضاي اين خانواده و رفت و آمدهاي آن.ها به ويژه مادر پسربچه را زير نظر گرفته و آنها را تعقيب مي.كردم تا اينكه متوجه شدم اين پسربچه هر روز توسط مادرش به مهدكودكي در زعفرانيه برده مي.شود و بعد از ظهرها هم توسط مادرش به خانه باز مي.گردد.

متهم در خصوص نحوه كودك.ربايي و استفاده از لباس راهنمايي. و رانندگي هم به كارآگاهان گفت: در طول مدتي كه پسربچه و خانواده.اش را زير نظر گرفته بودم اطلاع پيدا كردم كه مادر اين كودك تبعه يكي از كشورهاي اروپايي است.؛ با شناختي كه از اتباع كشورهاي اروپايي داشتم مي.دانستم كه اكثريت آنها احترام شديدي به پليس مي.گذارند و به همين علت تصميم گرفتم تا در پوشش مأمور راهنمايي و رانندگي اقدام به ربودن پسربچه چهارساله كنم.

سرهنگ كارآگاه سعيد ليراوي، معاون مبارزه با جرايم جنايي پليس آگاهي تهران بزرگ، در ادامه اعلام اين خبر گفت: متهم در طول مدت 6 روز پس از ربايش پسربچه چهارساله، اين كودك را در منزل يكي از بستگان خود كه در مسافرت خارج از تهران هستند در منطقه آرياشهر نگهداري كرده است.

سرهنگ سعيد ليراوي با اعلام اين خبر كه با تلاش كارآگاهان پليس آگاهي تهران بزرگ هيچ گروگان دربندي در حوزه تهران بزرگ وجود ندارد، گفت: از شهرونداندرخواست مي.شود كه در صورت مواجه شدن با موضوع آدم ربايي اعضاي خانواده خود، سريعاً و بدون اتلاف وقتي موضوع را به نزديك.ترين كلانتري اعلام كرده تا موضوع آزادي گروگان و دستگيري گروگانيگر يا گروگانگيران به صورت تخصصي از سوي پليس آگاهي تهران پيگيري شود.

وي افزود: همچنين تأكيد مي.شود كه خانواده.ها از پذيرش خواسته.هاي افراد گروگانگير جداً خودداري و اطمينان داشته باشند كه تيم ويژه.اي از بهترين كارآگاهان پليس آگاهي در اداره يازدهم مبارزه با آدم.ربايي پليس آگاهي تهران بزرگ در حال خدمت رساني به شهروندان، در حال انجام وظيفه بوده و در صورت مواجه شدن با چنين مواردي از هيچگونه تلاش و پيگيري شبانه.روزي به منظور بازگرداندن اعضاي خانواده آنها كوتاهي نمي.كند.

وي اضافه كرد: نگاهي به آمار عملكرد پليس آگاهي در برخورد جدي با آدم.ربايي و آزادي گروگان.ها و دستگيري گروگانگيران خود تأييدي بر جديت پليس آگاهي تهران بزرگ در برخورد با گروگانگيري و آدم.ربايي است.

سرهنگ سعيد ليراوي با توصيه به شهروندان در خصوص برخورد با افرادي كه خود را مأمور معرفي مي.كنند، افزود: صرف پوشيدن لباس نظامي يا همراه داشتند تجهيزات نظامي از قبيل بي سيم، دستبند و... به منزله احراز هويت مأموران نيست.

وي گفت: همه مأموران موظف به همراه داشتن كارت شناسايي عكس.دار و ارائه آن به شهروندان در زمان اجراي مأموريت.هاي محوله هستند؛ همچنين بار ديگر تأكيد مي.شود كه شهروندان هنگام پياده شدن از خودرو به هيچ عنوان خودرو را به صورت "موتور روشن " قرار نداده و از گذاشتن سوئيچ خودرو در داخل خودرو، حتي در شرايطي كه تصور مي.كنند در نزديكي خودرو حضور داشته و احتمال سرقت خودرو وجود ندارد، خودداري كنند.






این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فان پاتوق]
[مشاهده در: www.funpatogh.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 59]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن