تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):دعاى شخص روزه‏دار هنگام افطار مستجاب مى‏شود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815432927




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

رضازاده جديد ايران كيست؟


واضح آرشیو وب فارسی:عصر ایران: رضازاده جديد ايران كيست؟
حسيني در يك ضرب با بالاي سر بردن وزنه 205 كيلوگرمي ركورد جوانان آسيا را كه با 187 كيلوگرم متعلق به حسين رضازاده بود 18 كيلوگرم و ركورد جوانان جهان را كه با 197 كيلوگرم متعلق به «پيسارف» از روسيه بود هشت كيلوگرم بهبود بخشيد.
مهر: رقابت هاي وزنه برداري دسته فوق سنگين جام باشگاه هاي آسيا (رده سني جوانان) در شهر گويانگ كره جنوبي پيگيري شد كه طي آن سعيد علي حسيني از تيم مناطق نفت خيز جنوب كشورمان ضمن كسب عنوان قهرماني و سه مدال طلاي اين دسته، حدنصاب هاي يك ضرب، دو ضرب و مجموع جوانان آسيا و جهان را به ميزان قابل توجهي ارتقا بخشيد تا همه از ظهور رضازاده جديدي در وزنه برداري ايران بگويند.

علي حسيني در يك ضرب با بالاي سر بردن وزنه 205 كيلوگرمي ركورد جوانان آسيا را كه با 187 كيلوگرم متعلق به حسين رضازاده بود 18 كيلوگرم و ركورد جوانان جهان را كه با 197 كيلوگرم متعلق به «پيسارف» از روسيه بود هشت كيلوگرم بهبود بخشيد. وي در دو ضرب نيز با مهار وزنه 241 كيلوگرم ركورد جوانان آسيا و جهان را به ترتيب 13 و يك كيلوگرم جابه جا كرد.

ركورد دو ضرب آسيا تا پيش از اين با 228 كيلوگرم در دستان حسين رضازاده بود و ركورد جوانان جهان نيز با 240 كيلوگرم به آرتم اوداچيم از اوكراين اختصاص داشت. اما در مجموع، سعيد علي حسيني جوان با آتيه اردبيلي كشورمان با مجموع 446 كيلوگرم توانست ركورد جوانان آسيا كه با 415 كيلوگرم به رضازاده اختصاص داشت 31 كيلوگرم و ركورد جوانان جهان را كه با 430 كيلوگرم به آرتم اوداچيم از اوكراين اختصاص داشت 16 كيلوگرم ارتقا دهد.
 سه شنبه 14 آبان 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: عصر ایران]
[مشاهده در: www.asriran.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 58]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن