تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 19 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):مرگ آرى امّا پستى و خوارى هرگز، به اندك ساختن آرى امّا دست سوى اين و آن دراز كردن هرگ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814667408




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

نخستين كنگره كشوري اندومتريوز آبان 87 برگزار مي شود


واضح آرشیو وب فارسی:واحد مرکزي خبر: نخستين كنگره كشوري اندومتريوز آبان 87 برگزار مي شود
تهران / واحد مركزي خبر / مكتوب 1387/08/14
نخستين كنگره كشوري اندو متريوز( ورم و التهاب جداره رحم) 22 و 23 آبان در تالار امام خميني(ره) دانشكده پزشكي ،دانشگاه علوم پزشكي شهيد بهشتي برگزار مي شود.
به گزارش خبرنگار واحد مركزي خبر،دبيرعلمي كنگره در جمع خبرنگاران با بيان اينكه 69 مقاله به دبيرخانه اين كنگره رسيده است،گفت:57 مقاله در اين كنگره ارائه مي شود.
دكتر علي متولي زاده اردكاني افزود:25 مقاله به صورت پوستر و 32 مقاله نيز به صورت سخنراني در اين كنگره ارائه خواهد شد.
وي بابيان اينكه كنگره اندومتريوز در 6 بخش(پانل) تخصصي ارائه مي شود، ادامه داد:آسيب شناسي ،تشخيص و درمان پزشكي،عوامل محيطي،اندومتريوز و ناباروري،درمان هاي جراحي و كيفيت زندگي مبتلايان شش بخش موضوعي اين كنگره است.
رئيس كنگره كشوري اندومتريوز نيز در اين نشست گفت:هدف از برگزاري كنگره اندومتريوز شناخت كلي مسئله براي متخصصان و آگاهي بيماران در برخورد با موضوع است.
دكتر محمد مهدي آخوندي بابيان اينكه اين بيماري در جهان شيوع زيادي دارد، افزود:شيوع اين بيماري در ايران تفاوت عمده با ديگركشورها دارد.
آخوندي اضافه كرد: امكان درمان اندومتريوز با تشخيص به هنگام بيشتر است و بيماران بايد به محض مشاهده علائم عمومي اين بيماري به پزشك مراجعه كنند.
اندومتريوز به بيماري ورم و التهاب جداره رحم گفته مي شود كه در دو نوع عفوني و يا غير عفوني است . نوع عفوني اين بيماري در صورت درمان نشدن و گسترش به ساير اعضاي رحم باعث نا باروري زنان مي شود .

كد 97/ 10107/ 0001
 سه شنبه 14 آبان 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: واحد مرکزي خبر]
[مشاهده در: www.iribnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 61]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن