تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):درباره ما غلو نکنید، ما را بندگان پرورش یافته (حق تعالی) بدانید آنگاه در فضلیت ما ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815290487




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

رئيس انجمن تحقيقات اينولوژي:تهران قطب جراحي پلاستيك خاورميانه است


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: رئيس انجمن تحقيقات اينولوژي:تهران قطب جراحي پلاستيك خاورميانه است
رئيس انجمن تحقيقات اينولوژي گفت: بيشترين تعداد عملهاي جراحي بيني در منطقه با حضور بزرگترين جراحان در ايران انجام مي شود و تهران قلب جراحي پلاستيك خاورميانه است.

به گزارش خبرنگار مهر، دكتر محسن نراقي دراولين كنگره خاورميانه اي اينولوژي و جراحي پلاستيك صورت كه صبح امروز در مركز همايشهاي بين المللي تهران در برج ميلاد برگزار شد گفت: اگر چه تهران قطب جراحيهاي پلاستيك خاورميانه محسوب مي شود اما نبايد فراموش كنيم كه پرداختن به كيفيت اينگونه جراحيها و افزايش سطح استاندارد آن مهمتر از كميت آن است تا از اين به بعد كمتر شاهد عوارض اين نوع جراحيها در سطح اجتماع باشيم.

وي در پاسخ به اين سئوال كه بيشترين تقاضا براي عمل جراحي زيبايي در ايران مربوط به كدام عمل است افزود: شايعترين عمل جراحي پلاستيك در ايران به دليل محوريت و مركزيت بيني در صورت جراحي زيبايي بيني است.

رئيس انجمن تحقيقات اينولوژي افزود: در ايران بعد از جراحيهاي بيني توجه به جوان سازي صورت شامل پلك ، فك و ... جز شايعترين جراحيهاي زيبايي است كه البته در تلاش هستيم با برگزاري دوره هاي آموزشي روشهاي غير جراحي را جايگزين روشهاي جراحي كنيم.

نراقي در مورد قيمتهاي سنگين عمل جراحي زيبايي گفت: متغير بودن قيمتها فاكتورهاي فرعي مسئله هستند و مسلما جراحاني كه از تجربه و تخصص بيشتري برخوردارند هزينه عمل جراحيشان بيشتر از افراد تازه كار است.

رئيس انجمن تحقيقات اينولوژي اضافه كرد: بيشترين دليل ايجاد عوارض بعد از جراحيهاي بيني ناشي از بيش از حد برداشتن بافتهاي داخلي است كه در اين سالها تلاش شده است بر اساس برگزاري كلاسهاي آموزشي روشهاي حداقل برداشتن بافتهاي بيني آموزش داده شود تا مشكلات تنفسي كمتري به همراه داشته باشد.

وي افزود: طي دو سال و نيم گذشته با حضور برجسته ترين جراحان پلاستيك به منظور برنامه ريزي در جهت برگزاري اولين كنگره خاورميانه اي اينولوژي و جراحي پلاستيك صورت در تهران صورت گرفت.

وي گفت: بيش از هزار نفر از 26 كشور دنيا براي شركت در اين كنگره ثبت نام زود هنگام انجام داده اند اين كنگره داراي مقبوليت جهاني است، به خصوص اينكه در حال حاضر رؤساي جامعه اينولوژي اروپا شامل كشورهايي مانند روسيه و آمريكا در اينجا حضور دارند.

دبير اولين كنگره خاورميانه اي و اينولوژي و جراحي پلاستيك صورت گفت: حيطه درمانهاي اينولوژي محدود به بيماريهاي خاص نيست به صورتي كه در حال حاضر بسياري از درمانها از راه بيني با حداقل مشكلات جهت جراحيهاي قاعده جمجمه كاسه چشم و غيره انجام مي شود.

نراقي ادامه داد: بايد توجه بسياري به گسترش دوره هاي آموزشي در اين رشته داشته باشيم تا با حداقل آسيبهاي ناشي از عمل جراحي مواجه شويم.

رئيس انجمن تحقيقات اينولوژي با اشاره به اينكه در راستاي پيشرفت در اين رشته اولين افراد متخصص در حيطه اندوسكوپي دراين كنگره شركت دارند گفت: اميد است با اين ارتباط و فرصتهاي متعدد در جهت برگزاري نزديك به 60 دوره آموزشي فشرده بتوانيم به نتايج خوبي برسيم.

نراقي تصريح كرد: امروزه جراحي پلاستيك صورت بسيار رايج شده است به طوريكه حتي مورد استقبال و توجه افراد سالخورده نيز قرار گرفته است.

وي گفت: در تلاش هستيم روشهاي غير جراحي جايگزين جراحيها شود و به همين منظور در اين كنگره 8 دوره آموزشي مخصوص روشهاي غير جراحي را در نظر گرفته ايم.

رئيس انجمن تحقيقات اينولوژي عنوان كرد: متاسفانه جراحيهاي پلاستيك به خصوص بيني و صورت يكسري عوارض بر جاي مي گذارد و بهتر است به جاي اينكه به اين موضوع بپردازيم كه كدام تخصص متولي انجام اينگونه جراحيها است بهتر است به فكر بالا بردن سطح آموزشي پزشكان باشيم.

وي تاكيد كرد: متاسفانه عمل جراحي زيبايي بيني در بين مردم با عنوان عملي بسيار ساده تلقي شده است در صورتي كه در كتابهاي مرجع پزشكي مشكلترين جراحي پلاستيك جراحي پلاستيك بيني است.

نراقي افزود: افرادي كه به دنبال عمل زيبايي بيني هستند ابتدا بايد از تصميم خود در اين مورد مطمئن شده و سپس به دنبال پزشك متخصص و با تجربه كه توانايي و اطلاعات لازم براي جراحي را دارند مراجعه كنند.
 سه شنبه 14 آبان 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 341]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن