تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 15 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):در پاسخ به كسى كه عرض كرد: من در عمل ناتوانم و نماز و روزه كم به جا مى آورم اما ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804885678




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

اخبار خارجي


واضح آرشیو وب فارسی:مردم سالاری: اخبار خارجي
رونالدينيو:
بازي در سن سيرو لذت بخش است

مهاجم برزيلي ميلان وعده گل هاي بيشتري براي تيم ايتاليايي را داد.
رونالدينيو كه يكي از گل هاي ميلان در ديدار يكشنبه شب اين تيم برابر ناپولي را به ثمر رساند و در پيروزي تيمش در اين ديدار نقش داشت، پس از اين بازي گفت: «از بابت پيروزي و بازگشت ميلان به صدر جدول پس از مدت ها بسيار خوشحالم. ما با يك بازيكن بيشتر فرصت هاي گلزني بسياري خلق كرديم و به پيروزي دست يافتيم.»
رونالدينيو خاطرنشان كرد: «بايد به روند فعلي ام ادامه دهم و ضمن خلق موقعيت هاي گلزني بسيار سعي كنم گل هاي بيشتري به ثمر برسانم، بازي در سن سيرو با استقبال گرم هواداران لذت بخش است و بايد از همه به خاطر حمايت هميشگي آنها تشكر كنم.»

مسي به طرف دودا آب دهان پرتاب كرد

روزنامه ماركا از حركت غير ورزشي ليونل مسي در ديدار بارسلونا برابر مالاگا پرده برداشت.
تيم بارسلونا روز شنبه توانست با نتيجه 4 بر يك مالاگا را در خانه اين تيم شكست داده و به صدر جدول رقابت هاي لاليگا راه پيدا كند. در اين ديدار كه با شرايط آب و هوايي كاملا نامساعدي همراه بود، ليونل مسي مهاجم آرژانتيني و 21 ساله بارسا كه با لقب ناجي شناخته مي شود عملكرد بسياري از خود نشان داده و حتي موفق به گلزني نيز شد.
اما در اين بين، دوربين هاي تلويزيوني تصوير صحنه اي را كه در آن مسي به طرف دودا بازيكن تيم حريف آب دهان پرتاب مي كند را شكار كرده اند و اين مساله مي تواند براي بازيكن جوان بارسا دردسرساز شود. در جريان ديدار دو تيم، دودا و مسي مدام با يكديگر درگير بودند و در يكي از صحنه ها، دودا به روي مسي مرتكب خطا شد و او را نقش بر زمين كرد. مسي نيز از زمين بلند شده و به طرف اين بازيكن كه پشتش به وي بود آب دهان پرتاب كرد.
هنوز مشخص نيست كه آيا مسي پيش از انجام اين حركت از سوي دودا تحريك شده بود يا خير، اما روزنامه ماركا كه يك روزنامه مادريدي است نگاه ويژه اي به اين مساله دارد. سازمان ليگ اسپانيا هنوز به بررسي اين رخداد نپرداخته است.

برباتف: به منچستر يونايتد عادت كردم

مهاجم بلغاري تيم منچستر يونايتد گفت: بعد از گذشت چندين هفته، با شرايط بازي در تيم كاملا خود گرفته ام.
ديتمار برباتف اظهار داشت: در منچستر يونايتد شرايطي كاملا ايده آل دارم. همه در تيم به من كمك مي كنند تا پيشرفت كنم و اين باعث خوشحالي من است. متوجه هستم به چه نحو مي توانم به بهترين شكل در خدمت منچستر باشم.
اين مهاجم بلغاري افزود: در منچستر، فرگوسن به من بسيار لطف دارد. او مرتب مرا نصيحت مي كند و تجربياتش را در اختيارم مي گذارد.
برباتف بيان كرد: سعي مي كنم پاسخ اين لطف مربي را نسبت به خودم با گلزني بدهم. اين همان كاري است كه از همان ابتدا درسرلوحه كارم قرار داشت.
اين بازيكن فصل قبل در تيم تاتنهام از ليگ برتر بازي كرد و پيش تر از نيز عضو تيم هاي بايرلوركوزن آلمان و سزكا صوفيه بلغارستان بود.

گوليت: آمريكايي ها از فوتبال مي ترسند

سرمربي هلندي باشگاه گالاكسي آمريكا گفت: «آمريكايي ها از فوتبال مي ترسند.»
رودگوليت، ستاره پيشين باشگاه چلسي و سرمربي كنوني گالاكسي در گفت وگويي پيرامون حضور ديويد بكام در فوتبال آمريكا و مسايل پيرامون فوتبال اين كشور گفت: «آمريكايي ها از فوتبال مي ترسند. آنها نمي خواهند فوتبال به يك ورزش محبوب تبديل شود آنها قصد اداره فوتبال را دارند. آنها شاهد اين هستند كه فوتبال محبوب ترين رشته ورزشي در جهان است اما، نمي خواهند اين رشته بالاتر از بيسبال، بسكتبال و راگبي قرار بگيرد.»
گوليت با اشاره به مثبت ارزيابي كردن حضور ديويد بكام در فوتبال آمريكا گفت: «انتقال ديويد به ليگ آمريكا از نظر محبوبيت و شناساندن فوتبال تحول ايجاد كرد اما، من به نيت مالكان باشگاه ها در اين باره ترديد دارم. هر تيم سالانه 2/2 ميليون دلار درآمد دارد كه اين مبلغ به مراتب پايين تر از هر رشته ديگري در آمريكاست. شما پول بسيار كمي براي كار با 29 نفر بازيكن داريد، با اين مبلغ كم چگونه مي توان بهترين بازيكنان جهان را جذب كرد؟»
سرمربي هلندي در ادامه صحبت هايش به تمجيد از ديويد بكام پرداخته و گفت: «بايد اراده بكام براي حفظ شرايط آرماني اش را تحسين كرد. كاپلو همواره شك داشت كه حضور در ليگ آمريكا تا چه حد مي تواند آمادگي بكام را محك بزند و او ترجيح خواهد داد كه بكام را در ميلان ببيند اما، به عنوان سرمربي باشگاه شما دوست داريد كه او استراحت كند و مسوولان گالاكسي از بابت پيوستن بكام به ميلان خوشحال نمي شود.»
گوليت در پايان خاطرنشان كرد: «خيلي كنجكاو هستم كه ببينم بكام در ايتاليا چه مي كند؟ اگر خوب كار كند چه خواهد شد؟ اگر سران ميلان مايل به حفظ او باشند، آيا او به آمريكا بازخواهد گشت؟ مساله مهم همين است.»
 دوشنبه 13 آبان 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مردم سالاری]
[مشاهده در: www.mardomsalari.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 63]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن