تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):اداى امانت و راستگويى روزى را زياد مى‏كند و خيانت و دروغگويى باعث فقر و نفاق...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815578179




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

انجمن اسلامي دانشكده صدا و سيما تفكر «إِن تَنصُرُوا اللَّهَ يَنصُرْكُمْ» امام(ره) در سراسر جهان ريشه دوانده است


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاري قرآني ايران: انجمن اسلامي دانشكده صدا و سيما تفكر «إِن تَنصُرُوا اللَّهَ يَنصُرْكُمْ» امام(ره) در سراسر جهان ريشه دوانده است
گروه سياسي: اكنون در شرايط متزلزل جهان، گفتمان روشنگرانه حضرت امام (ره) چون شب‌چراغ راه‌گشاي همه مستضعفان جهان است. تفكرات انقلابي و ضداستكباري ايشان در سراسر جهان ريشه دوانده است كه «إِن تَنصُرُوا اللَّهَ يَنصُرْكُمْ وَيُثَبِّتْ أَقْدَامَكُمْ».
به گزارش خبرگزاري قرآني ايران (ايكنا) به نقل از روابط عمومي انجمن اسلامي دانشجويان دانشكده صداوسيما، اين انجمن، امروز دوشنبه 13 آبان 87 به‌مناسبت گراميداشت روز 13 آبان و مبارزه با استكبار جهاني بيانيه‌اي صادر كرده كه مشروح آن به شرح زير است.

اكنون پس از گذشت نزديك به سي سال از 13 آبان ماه 1358 روز شكوهمند تسخير لانه جاسوسي و شكست هيمنه آمريكا به دست دانشجويان هوشيار، فرهيخته و متعهد آن روزگار كه به تعبير پير روشن ضمير انقلاب، حضرت امام (ره) انقلاب دوم و شكوهمندتر از انقلاب اول نام گرفت، در شرايطي قدم به دهه چهارم انقلاب پربركت اسلامي پا مي‌گذاريم كه وقايع كنوني جهان، مهر باطلي بر ادعاهاي سياسي و شعارهاي دروغين حقوق بشر و دموكرات‌نمايي مكتب سياه ليبراليسم زده و جنايات فجيع آمريكاي جهان‌خوار در حمله به عراق و افغانستان، كشتار زنان و كودكان بي‌گناه و رفتار وحشيانه در ابوغريب، گوانتانامو و ... نقاب از چهره پليد ايادي عموسام برداشته است.

از سوي ديگر، بحران‌هاي روزافزون مادي و معنوي و فرو‌‌ريختن حباب اقتصادي غرب، مؤيد اين نكته است كه مكتب ليبرال دموكراسي حتي در رسيدن به غايت و نهايت خود كه مادي‌‌گرايي صرف است توفيقي نداشته و با شكست مواجه شده است. اما در مقابل به فضل الهي نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران با پشت سر گذاشتن سه دهه از عمر شريف خود با وجود توطئه‌ها و نيرنگ‌هاي متعدد دشمنان روز به روز طرزي معجزه‌آسا راه پيشرفت و تكامل را طي كرده و پيروزي‌ها و كاميابي‌هاي فراواني در عرصه‌هاي مختلف اقتصادي، صنعتي و ... به دست آورده است در طي اين مسير پرفراز و نشيب سي ساله وحدت و هم‌دلي مردم و مسوولان رمز موفقيت ملت ايران بوده و عزت‌مداري، خداياري و غرور ملي را در پي داشته است. يكي از اين موفقيت‌هاي روزافزون خودباوري علمي و پيشرفت چشم‌گير در عرصه فعاليت‌هاي مسالمت‌آميز اتمي به منظور دستيابي به انرژي هسته‌اي است كه از حقوق انكارناشدني ملت ايران به شمار مي‌رود.

اميد است با ايستادگي و مقاومت مسؤولان نظام و ملت هوشيار و هميشه در صحنه ايران در برابر آمريكا، اسرائيل و ديگر زورمداران بي‌منطقي كه اين حق مسلم مردم ما را تاب نمي‌آورند و با بهانه‌جويي به دنبال جلوگيري از آن هستند؛ دستيابي به فن‌آوري مسالمت‌آميز مسير توسعه خود را پي بگيرد.

اكنون در شرايط متزلزل سياسي، اجتماعي و اقتصادي جهان گفتمان روشنگرانه حضرت امام (ره) چون شب چراغ راه گشاي همه مستضعفان جهان است چنان كه مي‌بينيم تفكرات انقلابي و ضداستكباري ايشان در سراسر جهان ريشه دوانده و در نهضت‌هاي مقاومت اسلامي چون حزب‌الله لبنان، حماس و غيره نمود پيدا كرده است. از اين رو وظيفه خود مي‌دانيم با برادران مظلوم‌مان در لبنان، فلسطين و اقصي نقاط جهان همگام و همصدا در برابر جنايت‌هاي غيرانساني رژيم اشغالگر صهيونيستي ايستادگي كنيم كه (ان تنصروالله ينصركم و يثبت اقدامكم) مستكبرين جهان بايد بدانند جنبش دانشجويي ايران تنها به تسخير لانه جاسوسي آمريكا در سال 58 منتهي نشده و نسل سوم انقلاب نيز در ادامه راه نسل اول و دوم هوشيارانه در صحنه ايستاده است و اجازه هيچ‌گونه شيطنتي را به آن‌ها نخواهد داد.

انجمن اسلامي دانشجويان دانشكده صداوسيما ضمن اعلام تجديد عهد با آرمان‌هاي اصيل انقلاب اسلامي و بيعت با ولي‌امر مسلمين جهان حضرت آيت‌الله خامنه‌اي همگرايي همه ملت‌هاي آزادي‌خواه در برابر مستكبرين را از خداوند متعال آرزو كرده و اميدوار است كه يوم‌الله 13 آبان با شكوه هر چه تمام‌تر گرامي داشته شود و مسير ضداستكباري ملت‌ها هر روز هموارتر و مستحكم‌تر شود.
 دوشنبه 13 آبان 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاري قرآني ايران]
[مشاهده در: www.iqna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 55]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن