تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 8 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):سه چيز است كه هر كس نداشته باشد نه از من است و نه از خداى عزّوجلّ. عرض شد: اى ر...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813126626




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

بيانيه انجمن اسلامي دانشجويان و بسيج دانشجويي دانشگاه‌تربيت معلم تهران به مناسبت يوم‌الله 13 آبان


واضح آرشیو وب فارسی:ايسنا: بيانيه انجمن اسلامي دانشجويان و بسيج دانشجويي دانشگاه‌تربيت معلم تهران به مناسبت يوم‌الله 13 آبان
خبرگزاري دانشجويان ايران - كرج
سرويس: سياسي

انجمن اسلامي دانشجويان و بسيج دانشجويي دانشگاه‌تربيت معلم تهران به مناسبت يوم الله 13 آبان بيانيه‌اي مشترك صادر كردند .

به گزارش گروه دريافت خبر ايسنا در اين بيانيه آمده است: در 13 آبان ماه سه حادثه مهم به وقوع پيوست، تبعيد امام شهيدان به‌تركيه در سال 1343، به خاك و خون كشيدن دانش آموزان توسط مزدوران دست نشانده آمريكايي - صهيونيستي در سال 1357 و تسخير سفارت آمريكا توسط دانشجويان پيرو خط امام (ره ) در سال 1358، كه حماسه سترگ 13 آبان 58 و تسخير لانه جاسوسي آمريكا، نماد استكبارستيزي،‌ سلطه ناپذيري، استقلال طلبي، عزت مداري و آزادي خواهي دانشجويان و سيلي سخت جوانان ايراني به دولت زورگو ومداخله گر آمريكا بود كه سال‌هاي متمادي كشور و ملت و منابع ما را در مشت خود مي‌فشرد و غرور و عزت ملت ايران را پايمال مي‌كرد.

اين بيانيه مي‌افزايد: اين حركت خودجوش و عظيم دانشجويان كه به تعبير حضرت امام (ره ) انقلاب دوم ناميده شد علاوه بر اين كه موجب عقيم گذاشتن توطئه استكبار در به سازش كشاندن نظام و عدول از ارزش‌ها توسط عوامل مرعوب و خود باخته دولت موقت و تفكيك خودي و غير خودي گشت در عرصه بين المللي نيز ابهت پوشالي آمريكا را شكست و باعث فرو ريختن هيمنه سلطه آمريكا در ايران و جهان شد و موجبات اميد و خود باوري و روحيه استكبار ستيزي را بار ديگر در ملت‌هاي مظلوم زنده كرد.

در ادامه اين بيانيه آمده است: دهه چهارم انقلاب اسلامي را در حالي آغاز مي‌كنيم كه پس از فروپاشي مكتب ماركسيسم فريادهاي اضمحلال مكتب ليبرال دموكراسي غرب نيز به گوش مي‌رسد و انقلاب اسلامي به عنوان عامل محرك بيداري اسلامي در جهان عوامل پيشرفت و ايستادگي خود را بيش از پيش تقويت مي‌كند.

با گذشت سه دهه از حيات پرخير و بركت انقلاب اسلامي و در آستانه‌ي ورود به دهه پيشرفت و عدالت، نفوذ استراتژيك نظام مقدس جمهوري اسلامي در جهان و نقش حساس و ويژه ايران عزيز اسلامي در معادلات بين‌المللي و الهام بخش ملت و جوانان ايران در دنياي اسلام و ديگر كشورها و ملت‌ها و روشنفكران جهان يكي از ديگر از نشانه‌هاي عزت بين المللي ايران است.

انجمن اسلامي دانشجويان و بسيج دانشجويي دانشگاه‌تربيت معلم تهران در ادامه بيانيه آورده‌اند كه امروز در حالي نظاره‌گر كارآمدي نظام مردم سالاري ديني مبتني بر ولايت مطلقه فقيه هستيم كه از سويي دم زدن از شعارهاي كهنه و دروغين حقوق بشر و دموكراسي غربي در نگاه ملت‌هاي جهان حماقت و جهالتي بيش نيست و از سويي ديگر اعتماد به نفس ملي مردم و مقاومت جوانان ايران اسلامي واقعيت مسلمي‌است كه با قدم گذاشتن ملت ايران در راه كشفيات علمي سطح بالا همچون انرژي هسته‌اي كشف داروهاي جديد و بي سابقه براي برخي از بيماري‌هاي صعب العلاج، پيشرفت‌هاي نظامي‌و... به اثبات رسيده است.بي شك براي ادامه اين مسير بسيار روشن و نيل به اوج قدرت و عزت اراده و عزم ملت و وحدت و انسجام بيش از پيش مسوولان و فعالان سياسي و آحاد مردم عامل بسيار مهمي‌است كه در راستاي مصونيت از طراحي‌هاي دشمن جهت ايجاد اختلاف و منزوي كردن خطوط اصيل ارزش‌هاي اسلامي الزامي‌است.

در بخش پاياني اين بيانيه تاكيد شده است: انجمن اسلامي دانشجويان و بسيج دانشجويي دانشگاه‌تربيت معلم تهران به عنوان بخشي از بدنه فعال و با نشاط جريان دانشجويي ضمن گرامي‌داشت يوم الله 13 آبان و دعوت دانشجويان و دانشگاهيان و آحاد مردم به حضور هر چه پرشورتر در راهپيمايي عظيم اين روز به مستكبران و سلطه‌طلبان جهان اعلام مي‌كنند كه جنبش دانشجويي مسلمان همواره در راه تحقق آرمان‌ها و اهداف والاي نظام اسلامي، ايستادگي مقاومت، عزت مداري و سلطه ناپذيري را سرلوحه خود قرار مي‌دهد و همچنان نوك پيكان استكبارستيزي و استبدادستيزي را به سمت آمريكا و ايادي آن به عنوان نماد استكبار و استبداد نشانه خواهد رفت.

انتهاي پيام
 يکشنبه 12 آبان 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايسنا]
[مشاهده در: www.isna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 41]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن