تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هر که بر خدا توکل کند دشواریها برایش آسان شده و اسباب برایش فراهم گردد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815237940




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

در ‪ ۶‬ماه نخست شش هزار و ‪ ۳۰۳‬كيلوگرم انواع مواد مخدر در تهران كشف شد


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: در ‪ ۶‬ماه نخست شش هزار و ‪ ۳۰۳‬كيلوگرم انواع مواد مخدر در تهران كشف شد
اجتماعي. انتظامي. مواد مخدر
رييس پليس مبارزه با مواد مخدر فرماندهي انتظامي تهران بزرگ گفت: در شش ماهه نخست سال جاري شش هزار و ‪ ۳۰۳‬كيلوگرم انواع مواد مخدر در مناطق مختلف پايتخت با تلاش ماموران پليس مبارزه با مواد مخدر و همكاري مردم كشف شد.

سرهنگ سيدجواد كشفي روز يكشنبه در گفت وگو با خبرنگار اجتماعي ايرنا افزود: اين ميزان مواد كشف شده در مقايسه با مدت مشابه سال قبل دو هزار و ‪ ۹‬كيلو گرم معدال ‪ ۴۷‬درصد بيشتر بوده است.

وي گفت: از ابتداي سال جاري تاكنون با انجام عمليات‌هاي متعدد پليس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ و طرح ارتقاي امنيت اجتماعي مبارزبه با مواد فروشان ‪ ۳۸‬هزار و ‪ ۴۷۸‬نفر در قالب حمل‌كننده ، توزيع‌كننده و قاچاقچي مواد مخدر دستگير و تحويل مقامات قضايي پايتخت شدند.

وي افزود: تعداد دستگيرشدگان نيز در مقايسه با آمار ‪ ۲۷‬هزار و ‪ ۲۸۷‬نفري هفت ماهه سال ‪ ۸۶‬از افزايش ‪ ۴۱‬درصدي دستگيري برخوردار است.

كشفي با اشاره به افزايش ‪ ۴۸۰‬درصدي كشف مواد مخدر شيشه در پايتخت در سال جاري گفت: در مدت هفت ماهه امسال ‪ ۶۷‬كيلو و ‪ ۳۰۳‬گرم شيشه در تهران بزرگ كشف شد كه اين ميزان در مقايسه با كشفيات سال گذشته ‪ ۱۱‬كيلو و ‪ ۶۰۵‬گرم ( ‪ ۴۸۰‬درصد) افزايش داشته است.
 يکشنبه 12 آبان 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 52]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن