تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 7 شهریور 1403    احادیث و روایات:  حضرت فاطمه (س):آن گاه كه در روز قيامت برانگيخته شوم، گناهكاران امّت پيامبر اسلام را شفاعت خواهم كرد....
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1812922974




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

پرويز مظلومي: تيم فوتبال مس كرمان به روزهاي اوج خود نزديك خواهد شد


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: پرويز مظلومي: تيم فوتبال مس كرمان به روزهاي اوج خود نزديك خواهد شد
داخلي. ورزشي. فوتبال.

سرمربي تيم‌فوتبال مس كرمان گفت:بدون شك تيم مس در آينده نزديك به‌روزهاي اوج خود نزديك خواهد شد.

"پرويز مظلومي" روز يكشنبه در مصاحبه مطبوعاتي افزود: تيم مس براي حضور در بالاي جدول رقابت‌هاي ليگ برتر بسته شده و اين موضوع زماني تحقق مي‌يابد كه حاشيه‌ها از اطراف اين تيم دور شود.

وي با اشاره به اينكه تيم مس پتانسيل و ظرفيت لازم را براي حضور در جمع مدعيان قهرماني ليگ برتر دارد، بيان كرد: بازيكنان ما عليرغم كسب نتايج به دست آمده خوب كار كرده و نهايت تلاش خود را انجام داده‌اند.

مظلومي وجود برخي حاشيه‌ها از سوي مطبوعات و رسانه‌ها براي تيم مس را يكي از عوامل مهم نتيجه نگرفتن اين تيم در ديدارهاي اخير عنوان كرد.

سرمربي تيم مس كرمان در ادامه از رسانه‌هاي محلي خواست تا با حمايت از تيم شهرشان و با دور كردن استرس‌هاي موجود، اين تيم را در ديدارهاي آينده جهت كسب نتايج بهتر ياري كنند.

مظلومي تاكيد كرد:تيم فوتبال مس هيچ مشكل فني ندارد اما متاسفانه نتايج ضعيف اخير تيم، تاثير بدي بر روي روحيه بازيكنان گذاشته است.

وي به حضور"حسن حوري" دروازه‌بان ذخيرده تيم مس مقابل سايپا اشاره كرد و گفت: گرچه اين بازيكن در تنها ديدار خود براي تيم اشتباهاتي داشت اما او بايد از نظر روحي براي ديدارهاي آينده تقويت شود.

به گفته مظلومي، هيچ بازيكن و مسوولي حق دخالت در نحوه قرار گرفتن بازيكنان در تركيب اين تيم را ندارند.

وي در ادامه خاطرنشان كرد: متاسفانه عده‌اي از بازيكنان را بر روي سابقه گذشته آنان به خدمت گرفتيم اماتاكنون نتوانسته‌اند انتظارات ما را برآورده سازند.

سرمربي تيم مس كرمان ضمن تحسين هواداران و تماشاگران تيم مس، افزود: در هيچ جاي كشور چنين هواداراني پرشور و اشتياقي را نمي‌توان يافت.

مظلومي به داشتن دو جاي خالي در تركيب تيم خود اشاره كرد وافزود:تا نيم فصل رقابت‌ها صبر مي‌كنيم و در صورت نياز يك بازيكن از ليگ‌برتر و يك بازيكن از ليگ دسته يك به تركيب تيم اضافه خواهيم كرد.

وي در مورد دعوت بازيكنان تيم مس كرمان به تيم ملي ادامه داد:بسياري از بازيكنان ما به رغم شايستگي‌هاي فراوان و به دليل دعوت نشدن به اردوي تيم ملي، انگيزه خود را در رقابت‌ها از دست داده‌اند.

به گفته مظلومي، علي دايي سرمربي تيم ملي قول داده بازي‌هاي تيم مس را از اين پس بيشتر تماشا كند.

مديرعامل باشگاه صنعت مس كرمان در اين نشست گفت: ‪ ۱۷۲‬تيم در رشته‌هاي مختلف ورزشي تحت حمايت باشگاه مس قرار دارند كه از اين تعداد ‪ ۹۹‬تيم به صورت حرفه‌اي فعاليت مي‌كنند.

"عبدالرضا برهاني‌نژاد" تاكيد كرد: از اين تعداد، ‪ ۳۳‬تيم در رشته فوتبال و ‪ ۱۰‬تيم در رشته فوتسال فعاليت دارند.

وي به بومي‌سازي تركيب تيم فوتبال مس به عنوان يكي از برنامه‌هاي آينده اين باشگاه اشاره و خاطرنشان كرد: تمامي بازيكنان تيم‌هاي فوتبال مس نوين و مس سرچشمه به همراه ‪ ۷۰‬درصد تركيب تيم مس رفسنجان بومي هستند.

برهاني‌نژاد در خصوص هادي ساعي بازيكن فصل گذشته تيم تكواندو مس كرمان گفت: از اينكه هادي ساعي بازيكن اين تيم بود افتخار مي‌كنيم اما ساعي پس از المپيك قصد دارد به عنوان سرمربي در تيم مس حضور داشته باشد كه اين درخواست مورد قبول ما قرار نگرفت.

وي به كانون هواداران باشگاه مس اشاره و افزود: اوايل آذرماه خبرهاي خوشي را در مورد كانون هواداران خواهيم داشت.

برهاني‌نژاد با انتقاد از عدم پخش مستقيم ديدارهاي خارج از خانه تيم مس به دليل نبود امكاناتي چون ‪ ،SNG‬افزود: متاسفانه براي پخش ديدارهاي خانگي نيز امكانات فني لازم را با هزينه باشگاه را از تهران به كرمان مي‌آوريم.

مديرعامل باشگاه مس كرمان ادامه داد: براي احترام به تماشاگران كرماني در ديدارهاي تيم مس بر روي سكو حاضر مي‌شوم و هيچ مشكلي در اين رابطه با مديركل تربيت بدني استان كرمان نيز ندارم.

وي در پايان به كاهش ‪ ۲۵‬درصدي بودجه باشگاه صنعت مس اشاره كرد و گفت:

اين مشكل را در آينده نزديك و با جذب تبليغات جبران مي‌كنيم.ك/‪۲‬ ‪۶۵۹/۵۰۷/۶۲۷‬
 يکشنبه 12 آبان 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 189]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن