تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 7 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس رحم نكند به او رحم نشود، هر كس نبخشد بخشيده نشود و هر كس پوزش را نپذيرد، خدا...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1812968429




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

اخبار


واضح آرشیو وب فارسی:مردم سالاری: اخبار
مارادونا:
فوتبال آرژانتين بيمار است

سرمربي جديد تيم فوتبال آرژانتين گفت: مردم بسياري از نقاط جهان فوتبال را با نام آرژانتين مي شناسند.
ديه گو آرماندو مارادونا تصريح كرد: از ديد من فوتبال آرژانتين بيمار است و بايد درمان شود. من داروي اين بيماري را در اختيار دارم و مي دانم كه بايد چه كرد تا از بحران خارج شد; اما عده اي اين را نمي خواهند.
وي افزود: فوتبال آرژانتين مثل يك رولز رويز كثيف است. آن را تميز و پاكيزه به مردم كشورمان تحويل مي دهيم و در جام جهاني 2010 با اقتدار قهرمان مي شويم تا همه يادشان بيايد فوتبال ناب يعني چه.

رائول:
مالديني استاد من است

كاپيتان رئال مادريد چهاردهمين سال عضويت در تيم اول و آخر خود را به دليل تبعيت از الگوهايي چون توتي و مالديني توصيف كرد.
رائول گونسالس مرد شماره 7 رئال مادريد وارد چهاردهمين سال عضويت خود در رئال مادريد شد و به همين مناسبت در جشن بزرگ رسانه ها شركت كرد.
وي در اين مراسم گفت: بازيكنان معدودي هستند كه تيم اول و آخرشان يكي باشد و هرگز رنگ عوض نكنند. در فوتبال امروز پول جاي تعصب را گرفته است; اما تا زماني كه بازيكناني نظير توتي، مالديني و دل پيه رو هستند بايد به فوتبال اميدوار بود.
رائول افزود: مالديني استاد من است. خيلي جوان بودم كه بازي هاي او را تماشا مي كردم و از اين كه هواداران او را ستايش مي كردند به او احساس حسادت داشتم.

بازداشت مديرعامل باشگاه رئال مادريد

مديرعامل باشگاه رئال مادريد با وجود تكذيب تمام اتهامات، از سوي پليس بين الملل بازداشت موقت شد.
رامون كالدرون، مديرعامل رئال مادريد به اتهام استفاده شخصي از اموال باشگاه و خرج بي مورد به اعتبار باشگاه، در خارج از مرزهاي اسپانيا بازداشت و تحت بازجويي قرار گرفت.
كالدرون از بخش درآمدهاي رئال مادريد در بورس لندن سهام يك بيمارستان بسيار معروف و پر درآمد را خريداري كرده و به نام يكي از بستگانش سند زده است. اين گزارش كه 3 روز قبل در ال موندو دپورتيوو، چاپ بارسلونا، نيز منتشر شد، حاكي است، او با استفاده از كارت اعتباري رئال، بدهي هاي قديمي خود را پرداخته و وام هاي كلاني را از بانك هاي چند كشور آسيايي و امريكاي جنوبي دريافت كرده است.
وكيل باشگاه مدعي است با رد تمام اين اتهامات، سرگرم تنظيم شكايت نامه عليه روزنامه اسپانيايي و شاكيان خصوصي اين پرونده است.

المپيك ليون خواستار جذب مايكل اوون

باشگاه المپيك ليون فرانسه در تدارك خريد مهاجم صاحب نام فوتبال انگليس است.
ليوني ها از مدت ها قبل در تدارك جذب مايكل اوون، مهاجم تيم نيوكاسل يونايتد هستند و گفته مي شود تيم فرانسوي پيشنهادي خيره كننده به اين بازيكن 28 ساله ارائه كرده است.
اوون كه در تيم نيوكاسل نيز تا تابستان سال آينده قرارداد دارد، بي ميل نيست تا پس از حضور يكساله در تيم رئال مادريد اسپانيا، بازي در فرانسه را نيز تجربه كند.
در حال حاضر باشگاه هاي زيادي همچون منچستريونايتد، ليورپول، اورتون، چلسي و آستون ويلا از انگليس به همراه يوونتوس تورين از ايتاليا و اتلتيكو مادريد از اسپانيا، به دنبال جذب اوون هستند.
 شنبه 11 آبان 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مردم سالاری]
[مشاهده در: www.mardomsalari.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 36]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن