تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):یک ساعت اندیشیدن در خیر و صلاح از هزار سال عبادت بهتر است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815348965




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

گلستان به عنوان دبيرخانه ‌دائمي جشنواره بين‌المللي هنرهاي تجسمي انتخاب شد


واضح آرشیو وب فارسی:ایسکانیوز: گلستان به عنوان دبيرخانه ‌دائمي جشنواره بين‌المللي هنرهاي تجسمي انتخاب شد
گرگان- خبرگزاري ايسكانيوز: مديركل فرهنگ و ارشاد اسلامي گلستان ازانتخاب اين استان به عنوان دبيرخانه دائمي جشنواره بين‌المللي هنرهاي تجسمي خبر داد.
به‌گزارش روز شنبه گروه فرهنگي باشگاه خبرنگاران دانشجويي ايران " ايسكانيوز " غلامرضا منتظري گفت: با توجه به كارنامه موفق استان در برگزاري پانزدهمين جشنواره بين المللي هنرهاي تجسمي جوانان مسلمان جهان، اين اداره كل از سوي وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي به عنوان دبيرخانه دائمي جشنواره انتخاب شده است.
وي اضافه كرد: در اين راستا جشنواره شانزدهم نيز تابستان سال ‪ ۸۸‬به ميزباني استان گلستان برگزار خواهد شد. پانزدهمين جشنواره بين‌المللي هنرهاي تجسمي جوانان مسلمان جهان از چهارم شهريور سال جاري به مدت پنج روز در هفت رشته هنري با حضور ‪ ۲۰۰‬هنرمند داخلي و خارجي در تالار فخرالدين اسعد گرگاني برگزار شد.
مديركل فرهنگ و ارشاد اسلامي گلستان همچنين از تدوين نخستين اطلس فرهنگي و هنري استان خبر داد و گفت: كار تدوين اين اطلس در جلسه شوراي فرهنگ عمومي استان به تصويب رسيده است.
منتظري متولي تدوين اطلس را دانشگاهها و دستگاههاي دولتي دانست و افزود: با برخي محققان و پژوهشگران رايزني‌هاي اوليه صورت گرفته است. وي اظهار اميدواري كرد: تا دو سال آينده بخش‌هايي از اين اطلس آماده شود./120
 شنبه 11 آبان 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایسکانیوز]
[مشاهده در: www.iscanews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 88]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن