تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 8 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):سه چيز است كه در هر كس باشد منافق است اگر چه روزه دارد و نماز بخواند و حج و عمر...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813134391




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

سپاه پاسداران: ملت ايران در مقابل تحريم و توطئه‌هاي استكبار جهاني كوتاه نمي آيد


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: سپاه پاسداران: ملت ايران در مقابل تحريم و توطئه‌هاي استكبار جهاني كوتاه نمي آيد
سپاه پاسداران انقلاب اسلامي در اطلاعيه اي با گراميداشت 13 آبان روز ملي مبارزه با استكبار جهاني تاكيد كرد:ملت بزرگوار ايران اسلامي درمقابل توطئه ها ،دسيسه ها و تحريم هاي استكبار جهاني به رهبري آمريكاي جنايتكارهرگز از مواضع اصولي و حقوقي مسلم خود عقب نشيني نخوا هند كرد.


به گزارش ايرنا به نقل از روابط عمومي سپاه پاسداران، دراين اطلاعيه آمده است: تسخير لانه جاسوسي آمريكا توسط دانشجويان مسلمان پيرو خط امام (ره) در سال 1358كه امام راحل (ره)، توطئه هاي شوم شيطان بزرگ و عوامل خود فروخته داخلي اش را افشا كرد و عزم و اراده ملت مبارزو هوشيار ايران را در مقابله به خوي سلطه گري استكبار جهاني به نمايش گذاشت و اين حقيقت را به اثبات رساند كه جوانان رشيد ميهن اسلامي درحفط استقلال و آزادي كشور و مبارزه با نفوذ جريان هاي التقاطي و مزدور و دسيسه گر همواره هوشمند و با اراده آهنين آماده جانفشاني هستند .
اين اطلاعيه تصريح كرد: شكست هاي مفتضحانه آمريكاي جنايتكار و ديگر اشغالگران در افغانستان و عراق و شكستن هيمنه استكبار جهاني، روحيه سلطه جويي و قدرت طلبي آمريكا را بر تمامي جهانيان آشكار ساخت و حقانيت انقلاب اسلامي ملت حق طلب ايران را به مردم آزاديخواه دنيا ثابت كرد .
اين اطلاعيه در ادامه با تبيين موج بيداري اسلامي ناشي از وقوع انقلاب و ظلم ستيزي ملت ايران و آثار برجسته آن در عرصه بين الملل آورده است: امواج بيداري اسلامي باعث شده آزادگان جهان برحق مسلم ايران اسلامي در راه استفاده از انرژي صلح آميز هسته اي اذعان داشته و ديگر تحت تاثير عمليات رواني و تبليغات پوشالي و دروغين رسانه هاي وابسته به استكبار در مخدوش كردن چهره بين المللي ايران قرار نخواهند گرفت.
اين اطلاعيه افزوده است: فرزندان برومند و سلحشور ايران اسلامي همچنان با سربلندي راه پرفروغ امام خميني (ره) و شهيدان والامقام را در مبارزه با استكبار جهاني ادامه خواهند داد و دراين راه با پيروي از رهبر معظم انقلاب اسلامي حضرت آيت ا...خامنه اي (مدظله العالي ) از هيچ تلاشي فروگذار نخواهند بود .
سپاه پاسداران انقلاب اسلامي در پايان اين اطلاعيه با محكوم كردن سياست هاي جنگ طللبانه استكبار جهاني و صهيونيسم بين الملل از همه اقشار جامعه بويژه جوانان مومن و انقلابي ايران اسلامي دعوت كرد با حضور انقلابي و گسترده درتظاهرات و آئين هاي گراميداشت 13 آبان روز ملي مبارزه با استكبار جهاني فرياد ظلم ستيزي آزادي خواهي و حق طلبي ملت ظريف ايران را به گوش جهانيان برسانند .
سيام /1531/
 شنبه 11 آبان 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 94]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن