تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 20 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):افطارى دادن به برادر روزه دارت از گرفتن روزه (مستحبى) بهتر است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814785867




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

دادستان كل كشور در گفت و گو با نشريه همشهري جوان: رسانه بايد مخاطب شناسانه، پايه هاي اعتقادي و انگيزه هاي ايماني جوانان را تقويت كند


واضح آرشیو وب فارسی:ایسکانیوز: دادستان كل كشور در گفت و گو با نشريه همشهري جوان: رسانه بايد مخاطب شناسانه، پايه هاي اعتقادي و انگيزه هاي ايماني جوانان را تقويت كند


تهران- خبرگزاري ايسكانيوز: دادستان كل كشور ، ترويج اخلاق مداري و دين داري در جامعه را ضروري دانست و گفت: ارتقاي ايمان و انگيزه و تقويت ارزشها يك مؤلفه ضروري براي نشريات و مطبوعات است.

به گزارش روز شنبه باشگاه خبرنگاران دانشجويي ايران "ايسكانيوز" به نقل از روابط عمومي دادستاني كل كشور، آيت الله دري نجف آبادي افزود: رسانه نبايد صرفاً دغدغه سرگرمي و درآمدزايي و گيشه گرايي داشته باشد بلكه بايد با تعهد اجتماعي و دغدغه نسبت به مسائل جامعه و برنامه ريزي هدفمند و طبقه بندي مخاطبان در سطوح مختلف، رسالت حرفه اي خود را به انجام رساند .
وي رسانه را ابزاري كارآمد در جهت تقويت فرهنگ ايراني و اسلامي و بستر فرصت ساز براي كشور و قشرهاي مختلف مردم دانسته و گفت: ايستادن پاي آرمانهاي امام خميني(ره) و انقلاب و شهيدان و انتقال ارزشها به نسل سومي ها و نسل هاي آينده نيازمند عزم و اراده جدي اصحاب رسانه است.
دري نجف آبادي ترويج علم و انديشه و تفكر متعالي را در ميان اقشار مختلف جامعه ضروري دانسته و گفت: نهضت نرم افزاري و خيزش علمي بايد در جامعه نهادينه شود و براي جبران عقب ماندگيها و كاستيها، عزمي ملي و ميثاقي همگاني ايجاد شود.
وي پيشگيري از وقوع جرم و آسيبهاي اجتماعي را نيازمند عزم و اراده عمومي و تلاش و مساعي رسانه ها و ارباب قلم و انديشه و بيان دانسته و گفت: ريشه كن كردن بزهكاري و جرم و خشونت و پليدي و زشتي در جامعه و خصوصاً نسل جوان امري است كه رسانه ها مي توانند در تحقق آن نقش بسزايي داشته باشند.
دادستان كل كشور تأكيد كرد: رسانه بايد بستري را فراهم كند كه شخصيتهايي چون سيد حسن نصرالله، سرلشكر شهيد احمدكاظمي، مرحومه طاهره صفازاده، شهيد همت و خرازي، استاد مطهري و ... در جامعه سر بر آورند و زنان و مرداني در نسل امروز رشد پيدا كنند كه در هر بعد مايه افتخار باشند و اين امر كاري سترگ و رسالتي بزرگ است .
وي پرهيز از قرار گرفتن در مواضع اتهام در رسانه ها و مطبوعات را ضروري عنوان و تصريح كرد: رسانه ها بايد كارگزاران صداقت و امانت باشند و سوژه و بهانه اي در اختيار دشمنان نظام قرار ندهند و همواره مصالح ملي را مطمح نظر داشته باشند.
وي انتقاد سازنده، منطقي و دلسوزانه را كه موجب تخريب و تضعيف و اتهام پراكني و تشويق اذهان نباشد براي جامعه مفيد دانسته و گفت: اخلاق رسانه در جامعه اسلامي اقتضا مي كند كه از توهين به شخصيتها و خدمتگزاران نظام و هتك حرمت افراد و تشويش اذهان و سياه نمايي و شانتاژ و ... جلوگيري شود.
به گزارش خبرگزاري ايسكانيوز، دري نجف آبادي اجراي عدالت را منوط به وجود افراد عادل دانسته و گفت: شرط وجود قوه قضائيه عادلانه، عدالتخواهي مسوولان و متوليان و آحاد جامعه است و رسانه ها در تقويت روحيه عدالتخواهي نقش مؤثري ايفا مي كنند./05/110
 شنبه 11 آبان 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایسکانیوز]
[مشاهده در: www.iscanews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 72]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن