تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):خوشا بحال كسانى كه براى خدا گرسنه و تشنه شده‏اند اينان در روز قيامت سير مى‏شوند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815255958




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

كنفرانس بين المللي فلسطين در جاكارتا آغاز بكار كرد


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: كنفرانس بين المللي فلسطين در جاكارتا آغاز بكار كرد
جاكارتا- كنفرانس بين المللي فلسطين با هدف ارائه كمكهاي انسان دوستانه به مردم ستمديده اين كشور از روز جمعه كار خود را در جاكارتا، پايتخت اندونزي آغاز كرد.


به گزارش ايرنا، حدود 300 تشكل غير دولتي فعال در زمينه كمكهاي انسان دوستانه و حقوق بشر از داخل و خارج اندونزي با شركت در اين كنفرانس گرد هم آمده اند تا براي چگونگي كمك به مردم فلسطين به بحث و تبادل نظر بپردازند.
وزير امورخارجه اندونزي طي سخناني در آيين افتتاحيه اين كنفرانس اظهار داشت: اندونزي همواره منتقد اشغال فلسطين توسط اسرائيل بوده و معتقد است كه استقلال، حق غير قابل كتمان تمامي ملل جهان به شمار مي رود.
حسن ويرايودا با اشاره به اينكه اندونزي تا زمان دستيابي مردم فلسطين به مالكيت سرزمين مادري خود، كشوري را به نام اسرائيل به رسميت نخواهد شناخت، افزود: گفت وگو و ديپلماسي در راستاي حل بحران اسرائيل و فلسطين از اهميت بسياري برخوردار است زيرا در غيراين صورت، شمار قربانيان افزايش پيدا خواهد كرد.
رئيس تيم برگزار كننده اين كنفرانس نيز در اين آيين ابراز داشت: اندونزي در راستاي همكاري با جامعه بين الملل براي ارائه كمكهاي انسان دوستانه به مردم فلسطين در اين كنفرانس كه از امروز 31 اكتبر تا 2 نوامبر در شهر جاكارتا برگزار مي شود، شركت مي كند.
سوريپتو افزود: ما همچنين به مخالفت با اعمال ظلم در حق مردم فلسطين مي پردازيم و مخالف هرگونه اقدامي هستيم كه مردم اين كشور را به خطر مي اندازد.
اين عضو كميسيون حقوق بشر مجلس نمايندگان اندونزي ادامه داد: شركت اندونزي در اين كنفرانس همچنين در راستاي حمايت از برقراري صلح و عدالت در جهان است.
وي با اشاره به كنفرانس آسيايي و آفريقايي كه چندي پيش با نام كنفرانس ظرفيت سازي فلسطين در شهر جاكارتا برگزار شد، افزود: در كنفرانس حمايت از مردم فلسطين نيز از سازمانها و گروههاي فعال در زمينه حقوق بشر و كمكهاي انسان دوساته دعوت بعمل آمده است.
سوريپتو اضافه كرد: معتقديم كه اين سازمانها مي توانند روند ظرفيت سازي را در فلسطين تسريع بخشند زيرا اين تشكلها در كنار مردم فلسطين مي توانند بسياري از طرحها و برنامه ها را در دست گرفته و در اجراي آنها سهيم باشند.
مقامات برگزار كننده اين كنفرانس اميدوارند در پايان با تشكيل يك سازمان واحد كه شامل تمامي تشكلهاي غير دولتي فعال در زمينه كمكهاي انسان دوستانه و حقوق بشر است، بتوانند گامهاي سازنده اي را در راستاي منافع مردم فلسطين بردارند.
كشور اندونزي همواره بعنوان ميزبان نشستهاي موثر در زمينه تأمين كمكهاي انسان دوستانه در قبال مردم فلسطين ايفاي نقش مي كند.
كنفرانس بين المللي فلسطين نيز در همين راستا از تاريخ 31 اكتبر لغايت دوم نوامبر (10 الي 12 آبان) به همت كميته ملي مردم فلسطين (KNRP) در شهر جاكارتا، پايتخت اندونزي در حال برگزاري است.
آساق**2203**335**1789**1513
 شنبه 11 آبان 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 38]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن