تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 7 شهریور 1403    احادیث و روایات:  
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1812938003




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

اعترافات متهم به قتل در جلسه محاكمه پدر دختر، خانواده خواستگار را قتل عام كرد


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: اعترافات متهم به قتل در جلسه محاكمه پدر دختر، خانواده خواستگار را قتل عام كرد
گروه حوادث؛ مردي كه به خاطر ازدواج مخفيانه دخترش دست به قتل عام خانوادگي زده و 8 نفر را كشته بود در جلسه محاكمه جزئيات اين جنايت را شرح داد و گفت؛ هيچ همدستي نداشته است.به گزارش خبرنگار ما اين قتل عام زمستان سال 84 در شهر كازرون به وقوع پيوست و پس از آنكه ماموران نيروي انتظامي از طريق همسايه ها در جريان تيراندازي در يك منزل مسكوني قرار گرفتند به سرعت خود را به محل حادثه رساندند. آنان در همان نگاه اول اجساد غرق در خون 8 نفر را مشاهده كردند كه جاي گلوله هاي متعدد روي پيكرشان مشهود بود. يكي از مقتولان دختري به نام نسرين و فرزند صاحبخانه بود و 7 مقتول ديگر نيز با توجه به نوع لباس هايشان به عنوان مهمان پا به قربانگاه گذاشته اما پيش از ورود به داخل خانه در حياط به رگبار بسته شده بودند. كارآگاهان در همان تحقيقات اوليه به پدر نسرين مظنون شدند و او را بازداشت كردند. اين مرد اعتراف كرد دختر خودش و خانواده خواستگار او را گلوله باران كرده است. وي سپس به بازسازي صحنه جنايت پرداخت اما هنگامي كه شواهد موجود و ادعاهاي متهم كنار هم چيده شد كارآگاهان به ابهام هاي زيادي برخوردند و يقين پيدا كردند اكبر- متهم پرونده- در اين جنايت تنها نبوده و يك همدست داشته است. به اين ترتيب پس از گذشت يك سال از قتل عام خانوادگي مردي به نام منوچهر كه از آشنايان اكبر بود به عنوان متهم رديف دوم پرونده بازداشت شد اما اتهام دست داشتن در كشتار دسته جمعي را انكار كرد.در نهايت بازپرس پرونده هر دو متهم را در اين جنايت مقصر شناخت و براي آنها قرار مجرميت صادر كرد و پرونده بعد از طي مراحل قانوني به شعبه دوم دادگاه كيفري استان فارس فرستاده شد. در جلسه محاكمه اكبر و منوچهر كه هفته گذشته برگزار شد نماينده دادستان براي عاملان قتل عام در كازرون درخواست مجازات كرد و در توضيحات خود گفت؛ «پدر نسرين متهم به قتل عمدي 5 نفر است و تحقيقات نشان مي دهد منوچهر نيز سه تن از مقتولان را كشته و جرم آن دو در دادسرا محرز شده است.»

در ادامه جلسه دادگاه اكبر جرمش را پذيرفت و گفت؛ «اين جنايت را به تنهايي انجام داده و هيچ همدستي نداشته است». وي اظهار داشت؛ مدتي قبل از اين حادثه پسري افغان به خواستگاري دخترم آمد ولي من با ازدواج آنها مخالفت كردم چرا كه آن پسر به هيچ وجه موقعيت و شرايط مناسبي نداشت. در اين بين نسرين كه به شدت به خواستگارش علاقه مند شده بود چندي بعد به همراه وي فرار كرد و ديگر خبري از دخترم نداشتم تا اينكه بعد از چند ماه تماس گرفت و گفت با پسر موردعلاقه اش عقد كرده است. با شنيدن اين جمله بسيار خشمگين شدم اما خودم را كنترل كردم و از نسرين خواستم به همراه شوهرش و خانواده اش به خانه ما بيايند تا رسم هاي معمول برگزار شود.

متهم به قتل در ادامه اعترافاتش گفت؛«ازدواج پنهاني دخترم با پسر افغان باعث آبروريزي شده بود حتي يكي از اقوام نزديك وقتي اين خبر را شنيد سكته كرد. ديگر نمي توانستم سرم را بالا بگيرم و حيثيتم بر باد رفته بود به همين دليل نقشه قتل نسرين و خانواده پسر افغان را طراحي كردم و يك سلاح خريدم. روزي كه قرار بود آنها به خانه ما بيايند در گوشه يي از حياط پنهان شدم و به محض اينكه دخترم و خانواده شوهرش وارد حياط شدند به طرف آنان شليك كردم و همه شان را كشتم.»

بعد از اعترافات اكبر، متهم رديف دوم به دفاع از خود پرداخت و گفت؛ من اصلاً در جريان نقشه اكبر قرار نداشتم و هيچ كسي را نكشته ام.

قضات دادگاه پس از آنكه اظهارات دو متهم را شنيدند به خاطر اينكه فقط يكي از اولياي دم مقتولان در جلسه محاكمه حاضر بود ادامه رسيدگي به پرونده و صدور حكم را به آينده موكول كردند.
 شنبه 11 آبان 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 116]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن