تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام رضا (ع):مبادا اعمال نیک را به اتکاى دوستى آل محمد (ص) رها کنید، مبادا دوستى آل محمد (ص) ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815594071




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

گشايش پنجمين نمايشگاه بين المللي صنعت آب و تاسيسات


واضح آرشیو وب فارسی:شبکه خبر: گشايش پنجمين نمايشگاه بين المللي صنعت آب و تاسيسات
پنجمين نمايشگاه بين المللي صنعت آب و تاسيسات آب و فاضلاب ايران آغاز به كار كرد.
به گزارش شبكه خبر ، پنجمين نمايشگاه بين المللي صنعت آب و تاسيسات آب و فاضلاب ايران از امروز تا 11 آبان در محل دائم نمايشگاه هاي بين المللي ايران برپاست.

اين نمايشگاه كه به صورت دو سالانه برگزار مي شود مهم ترين رخداد امسال اين صنعت و فرصت مناسبي براي حضور هر چه بهتر شركت هاي فعال در اين صنعت است.

پرويز فتاح وزير نيرو در آيين گشايش اين نمايشگاه با اشاره به برنامه چهارم توسعه گفت : تا پايان برنامه بايد حجم آبهاي ذخيره شده پشت سدها به 33 ميليارد متر مكعب برسد اين در حالي است كه امسال و در پي خشكسالي فقط 22.5 ميليارد متر مكعب ذخيره شد و فقط 10 ميليارد متر مكعب آن قابل برداشت بود.

وزير نيرو تاكيد كرد : آب در حال حاضر به قيمت بسيار ناچيزي در اختيار مصرف كنندگان قرار مي گيرد كه در برنامه هاي آتي بايد اهميت آب و ارزش اقتصادي آن لحاظ شود.

امروزه روند رشد جمعيت جهان و منطقه خاورميانه و به تبع آن كشور مان ايران موجب پديد آمدن وضعيت دشواري در زمينه تامين آب آشاميدني سالم و رشد و توسعه پايدار صنعت آب و تاسيسات آب و فاضلاب گرديده است و اين امر ضرورت توسعه پايدار و هرچه سريعتر امور زيربنايي اين صنعت را بيش از پيش نمايان كرده است. سرعت حركت به سمت توسعه اين صنعت در ايران در سال هاي اخير به گونه اي بوده است كه زمينه مناسبي را جهت علاقمندان به سرمايه گذاري در اين صنعت فراهم كرد .

برگزاري نمايشگاه هاي بين المللي صنعت آب و تاسيسات آب و فاضلاب ايران بستر مناسبي را جهت معرفي ظرفيت ها و توانمندي هاي شركت هاي داخلي و خارجي فعال در اين صنعت فراهم آورده است.

گروه هاي كاري پنجمين نمايشگاه بين المللي صنعت آب و تاسيسات آب و فاضلاب ايران عبارتند از : لوله و اتصالات ، ساخت تجهيزات تصفيه آب و فاضلاب ، پمپ و تجهيزات مكانيكي مواد و لوازم آزمايشگاهي ، ابزار دقيق و لوازم صرفه جويي پايش و حفاظت از منابع آب ، تجهيزات ساختماني و حفاري تجهيزات آبياري و زهكشي پيمانكاران خدمات فني و مشاوره اي آموزشي و تحقيقاتي كارفرمايان
 چهارشنبه 8 آبان 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: شبکه خبر]
[مشاهده در: www.irinn.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 107]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن