تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 7 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):زبان مؤمن در پس دل اوست، هرگاه بخواهد سخن بگويد درباره آن مى‏انديشد و سپس آن را...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1812919964




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

پرسپوليسي ها فوتبالم را نابود كردند!! علوي: عاجزانه التماس مي كنم رضايت نامه ام را بدهند!// شايد در حد و اندازه پرسپوليس نيستم!!


واضح آرشیو وب فارسی:ایسکانیوز: پرسپوليسي ها فوتبالم را نابود كردند!! علوي: عاجزانه التماس مي كنم رضايت نامه ام را بدهند!// شايد در حد و اندازه پرسپوليس نيستم!!


تهران – خبرگزاري ايسكانيوز: هافبك نيمكت نشين تيم پرسپوليس گفت:ديگر تحمل ماندن در پرسپوليس را ندارم و از آنها عاجزانه التماس مي كنم كه رضايت نامه ام را بدهند.

"محمد علوي" روز چهارشنبه در گفتگو با خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران دانشجويي ايران "ايسكانيوز"، خاطر نشان كرد: با آمدن به پرسپوليس به دنبال تحقق آرزوهايم بودم اما قطبي آنها را از بين برد به طوري كه ديگر نمي خواهم حتي يك دقيقه در اين تيم بمانم و براي رفتن از آن لحظه شماري مي كنم.
وي افزود: بدون شك در نيم فصل از پرسپوليس جدا مي شوم و به پاس بر مي گردم تا بتوانم دوباره به تيم ملي باز گردم چراكه پيش از آمدن به پرسپوليس از سوي دايي به تيم ملي دعوت شدم اما پس از پيوستن به اين تيم سابقۀ ملي زير سئوال رفت.
وي ادامه داد: قطبي هيچ اعتقادي به فوتبالم ندارد چراكه بدون نظر وي به پرسپوليس آمدم اما با تمام اين وجود اگر بازيكن خوبي بوم از من در يك بازي بصورت كامل استفاده مي كرد اما با اين شرايط معلوم شد كه شايد در حد و اندازه هاي پرسپوليس نيستم!!
وي گفت: در بعضي از بازي ها بازيكناني در پست من بازي مي كردند كه هيچ ربطي به آن پست نداشتند و در عوض در طول بازي من بر روي نيمكت مي نشستم و كوچكترين اعتراضي هم به اين قضيه نمي كردم اما حالا ديگر تحمل اين موضوع براي بسيار سخت شده است.
علوي همچنين اظهار داشت: در صورتي كه در تيم ملي ذخيره بازيكناني بودم امسال نكونام و تيموريان كه حد اقل در باشگاه هاي معتبر اروپايي و در دوران اوجشان مشغول به كار بودند اما در عوض در پرسپوليس ذخيره بازيكناني هستم كه نيمي از تجربه، افتخارات و سابقۀ مرا در تيم ملي و ليگ برتر ندارند و از اين بابت بسيار متأسفم.
وي تصريح كرد: اگر با يك نيمه بازي در برابر ابومسلم مي توانستم معجزه كنم قطعاً مطمئن باشيد به جاي آمدن به پرسپوليس به منچستر مي رفتم.
علوي در خصوص دلايل عدم استفاده از وي در تركيب پرسپوليس به ايسكانيوز گفت: واقعاً نمي دانم علت اينكه قطبي به من بازي نمي دهد چيست اما ديگر از پرسپوليس هيچ چيز نيم خواهم و خيلي خوشحالم كه يك نيم فصل بر روي نيمكت پرسپوليس نشستم و مورد لطف هواداران اين تيم قرار گرفتم.
وي افزود: اما در حال حاضر به قدري از لحاظ روحي و انگيزشي آسيب ديدم كه تحمل ماندن در اين تيم را ندارم و مي خواهم هر چه زودتر به تيم سابقم يعني پاس باز گردم.
بازيكن پرسپوليس ادامه داد: اميدوارم پرسپوليس بتواند با انجام بازي هاي خوب و كسب پيروزي متوالي به مقام قهرماني دست يابد و چراكه با علاقه اي كه به اين تيم دارم بي شك با پيروزي پرسپوليس شاد و با شكست اين تيم غمگين خواهم شد.
وي در پايان اظهار داشت: بار ديگر از مسولين پرسپوليس عاجزانه خواهش مي كنم هر چه زودتر با رفتن از اين تيم موافقت كرده و با صدور رضايت نامه ام موافقت كنند چراكه در غير اين صور ت مي ترسم مشكلات به قدري بر من احاطه كنند كه حرف هايي بزنم كه شايد براي بعضي ها بد باشد و بعدها نيز خودم از اين بابت پشيمان شوم./158/125
 چهارشنبه 8 آبان 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایسکانیوز]
[مشاهده در: www.iscanews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 103]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن