تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 9 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):در انسان پاره گوشتى است كه اگر آن سالم و درست باشد، ديگر اعضاى بدنش هم با آن سا...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813212480




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

رييس دانشگاه آزاد تبريز: شايعات مربوط به حذف رشته روزنامه‌نگاري اين دانشگاه بي پايه واساس است دانشگاه درصدد افزايش سطح كيفي رشته روزنامه‌نگاري است


واضح آرشیو وب فارسی:ايسنا: رييس دانشگاه آزاد تبريز: شايعات مربوط به حذف رشته روزنامه‌نگاري اين دانشگاه بي پايه واساس است دانشگاه درصدد افزايش سطح كيفي رشته روزنامه‌نگاري است
خبرگزاري دانشجويان ايران - تبريز
سرويس: آموزشي

رييس دانشگاه آزاد اسلامي تبريز، گفت: حذف رشته در دانشگاه آزاد بي معني است و شايعات مربوط به حذف رشته روزنامه‌نگاري در اين دانشگاه بي پايه و اساس است.

به گزارش خبرنگار صنفي آموزشي خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا) منطقه آذربايجان شرقي، عزيز جوانپور افزود: دانشگاه آزاد درصدد افزايش سطح كيفي رشته روزنامه‌نگاري و در كل گروه ارتباطات در اين دانشگاه است.

وي ادامه داد: با وجود عدم استقبال از انتخاب رشته روزنامه نگاري در اين واحد دانشگاهي و تشكيل نيافتن كلاس‌هاي اين رشته براي اقليت ثبت‌نام كنندگان، درصدد جذب هيات علمي براي اين رشته در دانشگاه هستيم.

جوانپور اظهار كرد: در سالهاي اخير بيش از 17 رشته تحصيلي از جمله علوم قرآن و حديث، ادبيات عرب، ادبيات فرانسه، رشته‌هاي دبيري و كتابداري به دليل عدم استقبال و يا استقبال كم از آن‌ها به حد نصاب نرسيده ولي هر سال در دفترچه آزمون اين دانشگاه رشته‌هاي فوق براي جذب و ثبت‌نام دانشجوي جديد ذكر مي‌شوند.

رييس دانشگاه آزاد اسلامي تبريز با اشاره به مشكلات حول رشته روزنامه نگاري، عدم تضمين شغلي را از عوامل موثر عدم رغبت دانشجويان براي شركت در اين رشته خواند.

وي با اشاره به استقبال دانشجويان از رشته‌هاي فني و مهندسي، افزود: تضمين شغلي و آينده شغلي مناسب از عوامل موثر در استقبال دانشجويان از اين رشته‌هاست.

وي تصريح كرد: اهميت رشته روزنامه نگاري در جامعه به خصوص در دانشگاه بسيار بالا بوده و ما نيز در صدد ايجاد دوره‌هاي تحصيلات تكميلي و به خصوص دكترا در اين دانشگاه هستيم.

جوانپور در خاتمه از جذب اعضاي هيات علمي براي اين رشته خبر داد و اضافه كرد: با تلاشهاي زيادي كه در اين زمينه شد تعدادي از اساتيد متخصص روزنامه نگاري و علوم ارتباطات به عنوان عضو هيات علمي جذب دانشگاه شدند و از كليه اساتيدي كه در اين زمينه تحصيلات تكميلي و دكترا داشته باشند نيز دعوت مي كنيم تا به عنوان هيات علمي اين رشته در دانشگاه حضور داشته باشند.
 چهارشنبه 8 آبان 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايسنا]
[مشاهده در: www.isna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 158]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن