تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس به خدا و روز قيامت ايمان دارد، بايد ميهمانش را گرامى دارد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815553310




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

مشاور وزير كشور و مديرهماهنگ كننده امور ايثارگران:تشكيل دادگاه خانواده شهدا در مراكز استانها


واضح آرشیو وب فارسی:موج: مشاور وزير كشور و مديرهماهنگ كننده امور ايثارگران:تشكيل دادگاه خانواده شهدا در مراكز استانها
خبرگزاري موج - مهدي جعفري ضمن تاكيد بر ديدار مسمتر با خانواده هاي معظم شهدا و دلجويي و تلاش براي رفع مشكلات آنان توسط مسئولان ، از تشكيل دادگاه خانواده معظم شهدا در مراكز استانهاي كشور به منظور رفع مشكلات قضايي و حقوقي آنها خبر داد كه اين دادگاه در تهران تاسيس شده و فعال مي باشد.
به گزارش موج ؛مشاور وزير كشور و مدير هماهنگ كننده امور ايثارگران در جلسه شوراي امور ايثارگران اورامانات در شهرستان پاوه گفت: عزت و عظمت امروز ايران اسلامي مرهون خون شهيدان و صبر و استقامت خانواده معظم شهداست.
وي همچنين با بيان اينكه لايحه خدمات رساني به ايثارگران به مجلس شوراي اسلامي ارائه شده است، اظهار داشت: در اين لايحه تمامي جوانب خدمات رساني به ايثارگران منظور شده است و در صورت تصويب نمايندگان، خدمات مطلوب و ارزنده اي به ايثارگران ارائه خواهد شد.
در ادامه اين جلسه فرماندار شهرستان پاوه نيز گفت: مردم اين شهرستان با تقديم هزار و 467 ايثارگر شامل 600 شهيد ، 840 جانباز و 27 آزاده سرافراز و داشتن20 هزار رزمنده همواره در دفاع و حراست از نظام مقدس جمهوري اسلامي از هيچ كوششي دريغ نكرده اند.
تورج بهمن جهت گيري و سياست مسولان نظام را در جهت رفع مشكلات ايثارگران مثبت ارزيابي كرد.
حسين رضوان مدني مشاور استاندار در امور ايثارگران هم در اين جلسه با بيان اينكه منطقه اورامانات نگين استان مي باشد گفت:منطقه اورامانات با تقديم بيش از سه هزار شهيد ، جانباز و آزاده نقش بسزايي در شكل گيري انقلاب و تثبيت نظام داشته است.
 سه شنبه 7 آبان 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 337]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن