تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 22 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):براستى كه هر كس را حق سود ندهد، باطل زيانش رساند و هر كس به راه هدايت نرود، به كجر...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815143568




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

نگاهي به عنوان هاي مهم روز سه شنبه رسانه هاي آلمان


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: نگاهي به عنوان هاي مهم روز سه شنبه رسانه هاي آلمان
برلين- عنوان هاي مهم روز سه شنبه رسانه هاي مختلف آلمان به شرح زير است:


** زودويچه سايتونگ
- نژاد پرستان در آمريكا قصد ترور اوباما را داشتند.
دولت آمريكا اعلام كرده كه برنامه ريزي نژادپرستان براي سوء قصد به اوباما را متلاشي كرده است. اين افراد قصد داشتند افزون بر كشتن اوباما در يك مدرسه نيز خونريزي راه بياندازند.
**بيلد
- پست بانك به يك ميليارد يورو نياز دارد.
بزرگترين بانك خصوصي آلمان كه 15 ميليون مشتري دارد بين ماههاي ژوييه تا سپتامبر حدود 449 ميليون يورو ضرر كرده است .اين ضرر ناشي از بحران در بازارهاي مالي بوده است. اين بانك هم اكنون به يك ميليارد يورو كمك نياز دارد تا فعاليت هاي عادي خود را دوباره آغاز كند .سهام پست بانك آلمان نيز بيش از 20 درصد در بورس سقوط كرده است.
** ولت
- صنايع ماشين سازي آلمان در معرض ورشكستگي بزرگ.
در حاليكه به دليل بحران و كاهش تقاضا شركت هاي خودروسازي "دايملر" و "ب.ام.و" توليدخود را متوقف كرده اند، شركت هاي قطعه سازي نيز مجبور به توقف توليد شده اند.
يك كارشناس اتومبيل در اين باره گفت: خيلي از شركت هاي قطعه سازي خودرو در معرض ورشكستگي هستند و بايد كمكهاي دولتي در اختيار اين شركت ها قرار گيرد.
**يومه ولت
- آمريكا حملات نظامي خود را به كشورهاي ديگر گسترش داد.
جنگ به اصطلاح "ضد ترور" آمريكا در روزهاي يكشنبه و دوشنبه گذشته دامنه خود را توسعه داد و به كشورهاي جديدي از جمله سوريه و پاكستان نيز گسترش يافت.
ارتش آمريكا دو بار در 24 ساعت با عبور از مرزهاي عراق و افغانستان به سوريه و پاكستان حمله كرده و دو روستا را در اين كشورها ويران و بيش از 28 نفر را كشت.
** تاگس سايتونگ
- هرج و مرج در حمل و نقل ريلي آلمان ادامه دارد.
به رغم آنكه اكثر قطارهاي سريع السير آلمان بعداز كنترل فني به خطوط بازگشته و مشغول كار هستند، ولي همچنان دير به مقصد مي رسند و واگن ها مملو از مسافر مي باشند.
اروپام**2051**250**1275**1516
 سه شنبه 7 آبان 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 97]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن