تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):ایمان هیچ کس کامل نمی شود مگر هر که را خدا دوست دارد دوست داشته باشد و آن که را خدا دشم...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815409785




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

منابع ژاپني؛ مجلس نمايندگان ژاپن امسال منحل نمي شود


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: منابع ژاپني؛ مجلس نمايندگان ژاپن امسال منحل نمي شود
توكيو- منابع نزديك به نخست وزير ژاپن اعلام كردند: با توجه به بحران اخير در بازارهاي مالي جهان و علامتهايي در خصوص ركود اقتصادي در اين كشور، " تارو آسو" نخست وزير ژاپن تصميمي براي انحلال مجلس نمايندگان و برگزاري انتخابات مجدد تا پايان سال جاري ميلادي ندارد.


به گزارش خبرگزاري كيودو، در حالي كه بخشي از احزاب ائتلافي بخصوص حزب كومينوين، حزب ائتلافي حزب حاكم خواستار برگزاري انتخابات سراسري در اين كشور در 30 نوامبر (10 آذر) است، نخست وزير ژاپن مي گويد ، نمي توان در شرايط كنوني با انحلال مجلس نمايندگان يك خلا سياسي در اين كشور ايجاد كنم.
به گزارش ايرنا به نقل از كيودو، منابع نزديك به آسو مي گويند: نخست وزير ژاپن معتقد است كه در شرايط كنوني بكارگيري اقدامات اقتصادي و مالي در كشور از جمله برنامه هاي اولويت دار دولت اين كشور است.
اين گزارش مي افزايد: كارشناسان سياسي معتقدند كه اقدام آسو در به تاخير انداختن انحلال مجلس نمايندگان ژاپن و برگزاري انتخابات سراسري احتمالا با واكنش شديد احزاب مخالف به رهبري حزب دمكراتيك ، بزرگترين حزب مخالف دولت و دومين قدرت بزرگ سياسي در اين كشور روبرو خواهد شد.
كارشناسان سياسي همچنين معتقد هستند كه در پشت پرده اقدام نخست وزير ژاپن ، كاهش محبوبيت دولت وي نهفته است.
آنها مي افزايند: آسو احتمالا در نظر دارد تا بر اين نكته تاكيد كند كه دولت وي به دنبال بكارگيري اقداماتي براي تحرك بخشيدن به اقتصاد اين كشور است و اميدوار است كه بدين ترتيب حمايت بيشتر افكار عمومي را از سياستهاي دولت اين كشور به دست آورد.
آسو يكشنبه شب گذشته با " آكيهيرو اوتا" رهبر حزب كومينوين و ديگر رهبران ارشد حزب حاكم ديدار و در اين زمينه با آنها گفت و گو و تبادل نظر كرده است.
منابع ژاپني مي گويند: آسو ظاهرا در اين ديدار تصميم خود را مبني براين كه وي مخالف برگزاري انتخابات مجلس نمايندگان است را مطرح كرده اما در كسب موافقتي در اين زمينه شكست خورده است.
به گزارش كيودو ، اوتا بر اساس برنامه ريزيهايي كه انجام شده است احتمالا در ديدار مجدد با آسو در روز پنجشنبه هفته جاري از وي خواهد خواست تا در تصميم خود در اين زمينه تجديد نظر كند ، هرچند كه بعيد به نظر مي رسد نخست وزير ژاپن تغييري در نظرات خود ايجاد كند.
" هيرويوكي هوسودا" دبيركل حزب حاكم ليبرال دمكراتيك ژاپن كه پيش از اين معتقد بود برگزاري انتخابات مجلس نمايندگان در اولويت قرار دارد ، امروز مي گويد وي به نظرات آسو احترام مي گذارد.
آساق**280**1513
 سه شنبه 7 آبان 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 109]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن