تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 16 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):کم گویی ، حکمت بزرگی است ، بر شما باد به خموشی که آسایش نیکو و سبکباری و سبب تخفی...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804903023




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

سخنگوي وزارت امور خارجه در جلسه هفتگي با خبرنگاران: هيچ نامه محرمانه اي از آمريكا دريافت نكرده ايم


واضح آرشیو وب فارسی:کيهان: سخنگوي وزارت امور خارجه در جلسه هفتگي با خبرنگاران: هيچ نامه محرمانه اي از آمريكا دريافت نكرده ايم
سخنگوي وزارت امور خارجه ضمن تكذيب اخبار مربوط به نامه محرمانه آمريكا درباره دفتر حفاظت منافع آمريكا تصريح كرد: هيچ گونه نامه محرمانه اي از جانب آمريكا دريافت نكرده ايم.
حسن قشقاوي ديروز در جلسه هفتگي با خبرنگاران تأكيد كرد: آنچه كه در عرصه واقعيت در حال وقوع است تداوم سياست هاي خصمانه آمريكا عليه ملت ايران است كه نمونه آن اعمال تحريم ها عليه اشخاص و شركت هاي ايراني به صورت غيرقانوني است.
وي تصريح كرد: آنچه درباره دريافت چنين نامه اي نقل مي شود جز گمانه زني هاي رسانه اي چيز ديگري نيست كه نياز به موضع گيري داشته باشد.
وي افزود: آنچه كه در عمل ديده مي شود تداوم رويكرد خصمانه آمريكا عليه منافع و ملت ايران است و تبليغات رسانه ها در مسائلي مانند نامه و دفتر حفاظت منافع تناقض آميز است و اينها كارهاي رسانه اي براي پوشش دادن به تداوم رويكرد خصمانه عليه ملت ايران است.
حذف نام ملاعمر
از فهرست تروريست ها!
قشقاوي در ادامه در پاسخ به سؤال خبرنگاري در خصوص قصد آمريكا براي خارج كردن نام ملاعمر توسط آمريكا از فهرست افراد تروريست و تحت تعقيب، اظهار كرد: اين ها نشان مي دهد كه غربي ها يك تجديدنظر اساسي در برخورد با تروريسم و تروريست ها دارند كه شاخصه اين تجديدنظر و تحولي كه در آن چه كه قبلا به عنوان مبارزه با تروريسم به آن مي گفتند را در جاهاي مختلف مي توان ديد.
وي نمونه اين اقدامات را گفت وگو با افراط گرايان، مماشات با تروريست ها همانند گروهك شرور ريگي و برخورد با منافقين در مورد دعوت و سفر به ايتاليا عنوان كرد و گفت: مجموعه اين اقدامات حكايت از تجديدنظر غرب در مبارزه عليه تروريسم دارد و يا يك بازي سياسي است كه با برگ تروريست ها انجام مي شود. البته اين مسئله مفيد نخواهد بود. تروريست ها مكان و زمان نمي شناسند و ميدان دادن و جولان دادن به آنها نتيجه بخش نخواهد بود.
ورود العطيه و امين لحود
به تهران
قشقاوي در ادامه خبر از ورود العطيه دبيركل شوراي همكاري خليج فارس و امين لحود رئيس جمهور پيشين لبنان به تهران خبر داد و در پاسخ به سؤالي مبني بر اينكه برخي تحليلگران غربي معتقدند عراق در ميان قيچي ايران و آمريكا قراردارد گفت: هيچ كشوري در جهان نمي تواند نسبت به سرنوشت همسايه خود بي تفاوت باشد و اين مسئله حمل بر دخالت نيست. چرا كه دو كشور همسايه تأثيرات متقابل در حوزه امنيت ملي، پيشرفت و توسعه يكديگر دارند و اين مسئله قابل كتمان نيست و ديپلماسي موفق رفع تنش با همسايگان است.
وي با تأكيد بر اينكه موقعيت ما با آمريكا كه اشغالگر است متفاوت است تصريح كرد: موقعيت ژئوپولتيك ما به ما اعلام مي كند كه نسبت به تماميت ارضي عراق حساسيت داشته باشيم. عراق مرزهاي طولاني با ما دارد و اقدام متقابل و احترام به حاكميت ملي يكديگر داريم و لذا مقايسه ايران و آمريكا در مورد عراق كار غلطي است و همه اين منطق ما را به وضوح مي بينند.
هيچ تغييري در هويت منافقين حاصل نمي شود
قشقاوي در ادامه با اشاره به اعتراض جمهوري اسلامي ايران از طريق كانال هاي ديپلماتيك به اقدام دولت ايتاليا و خروج اموال گروهك تروريستي منافقين از توقيف گفت: ما تأكيد داشتيم كه هيچ تغييري در هويت و ماهيت فرقه گرايانه و تروريستي منافقين ايجاد نشده و آنان كماكان در فهرست هاي رسمي تروريستي قراردارند.
وي افزود: كشتار بيش از 12هزار انسان در ايران و كردها و شيعيان و افراد و شخصيت هاي مختلف در پرونده آنها قراردارد و اطلاعات نهادهاي امنيتي در كشورهاي مختلف غربي كمتر از اطلاعات ما نيست؛ چرا كه اين گروهك اقداماتي در جهت پول شويي و نقض قوانين كشورهاي غربي انجام داده و اقدامات وسيع و گسترده اي دارند و كسي نمي تواند ادعا كند كه ماهيت آنها عوض شده است.
حمله نظامي آمريكا
به مردم سوريه محكوم است
سخنگوي وزارت امور خارجه همچنين حمله روز گذشته بالگردهاي آمريكايي به سوريه را نيز محكوم و تأكيد كرد: متأسفانه در اين حمله بسياري از افراد بيگناه شامل كودكان و چند عضو يك خانواده كشته شدند؛ لذا هرگونه تجاوز و نقض حاكميت ملي كشورها كه منجر به كشتار بيگناهان شود محكوم است و مورد قبول ما نيست.
 سه شنبه 7 آبان 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: کيهان]
[مشاهده در: www.kayhannews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 260]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن