تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):تو را سفارش مى‏كنم به مداراى با مردم و احترام به علما و گذشت از لغزش برادران (دينى...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815493874




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

نگهداري 63 كودك در مركز كودكان خياباني آذربايجان شرقي


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: نگهداري 63 كودك در مركز كودكان خياباني آذربايجان شرقي
تبريز - خبرگزاري مهر: معاون امور اجتماعي بهزيستي آذربايجان شرقي گفت: در مركز نگهداري كودكان خياباني اين استان 63 كودك نگهداري مي شود.

جواد جلالي در گفتگو با خبرنگار مهر در تبريز افزود: نگهداري اين تعداد كودك در مركز كودكان خياباني آذربايجان شرقي لزوماً به معناي كمك مالي بهزيستي به آنان نيست.

وي عنوان كرد: بهزيستي با پذيرش كودكان خياباني، فضاي زيستي آنان را به صورت موقت فراهم آورده و با ارتباط هاي مددكاري ، زمينه بازگشت كودكان به كانون گرم خانواده را فراهم مي كند.

معاون امور اجتماعي بهزيستي آذربايجان شرقي درباره كودكان كار نيز گفت: كودكان كار دسته اي از كودكان خياباني هستند كه عوامل خانوادگي ، اجتماعي و اقتصادي باعث شده به خيايبان بايند و به نوبه خود در تامين بخشي از احتياجات خانواده ،والدين خود را ياري كنند.

جلالي معضل كودكان كار در آذربايجان شرقي را معضلي نوظهور خواند و اظهار داشت: با توجه به نبود مركز نگهداري كودكان كار در اين استان آمار دقيقي از شمار آنان در دست نيست.

وي با بيان اينكه رفع معضل كودكان كار و كودكان خياباني از توان بهزيستي خارج است افزود: ساماندهي و بهبود وضعيت كودكان كار و كودكان خياباني به همكاري بين بخشي و ارتقاي اختيارات و در عين حال افزايش اعتبارات سازمان بهزيستي نياز دارد.

معاون امور اجتماعي بهزيستي آذربايجان شرقي با اشاره به محدوديت قانوني بهزيستي نسبت به برخورد با معضل كودكان كار وكودكان خياباني تصريح كرد: سازمان بهزيستي پس از پذيرش كودكان كار و كودكان خياباني كه مراحل انتظامي و قضايي را پشست سر گذاشته اند مي تواند مهارت هاي زندگي را به آنان آموزش داده و ضمن ارائه مشاوره هاي لازم احياناً براي رفع مشكلات مالي كوتاه مدت اقداماتي را انجام دهد.

وي پيشگيري را اولويت كاري بهزيستي عنوان كرد و گفت: ريشه كني آسيب هاي اجتماعي از جمله رفع معضل كودكان كار و كودكان خياباني در تمام ابعاد، حساسيت هاي ويژه اي را مي طلبد.

معاون امور اجتماعي بهزيستي آذربايجان شرقي توسعه و ترويج مشاركت مردمي در بهسازي وضعيت كودكان كار و كودكان خياباني و ياري به آن ها را موثر ارزيابي كرد.
 دوشنبه 6 آبان 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 152]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن