تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هرگاه به نماز ايستادى، با دل به خدا رو كن تا او نيز به تو رو كند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815685183




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

ذوب آهن در گروه زندگی قرار دارد نه مرگ


واضح آرشیو وب فارسی:فان پاتوق: سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن از گروه b مسابقات لیگ قهرمانان آسیا به عنوان گروه زندگی یاد کرد و ابراز امیدواری کرد تیمش از این گروه به مرحله نهایی مسابقات راه یابد.

به گزارش مهر، منصور ابراهیم زاده پس از برای یک بر صفر تیمش مقابل الوحده امارات در چارچوب مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا با بیان این مطلب در سالن کنفرانس ورزشگاه فولاد شهر اصفهان افزود: خوشحالم که توانستیم در اولین بازی به یک پیروزی برای ایران و اصفهان دست یابیم. امیدوارم این پیروزی در آینده تداوم داشته باشد و بتوانیم به مراحل بالای لیگ قهرمانان آسیا صعود کنیم.

وی با تبریک به مردم فوتبال دوست ایران و اصفهان در پاسخ به این سئوال که چرا تیم ذوب آهن پس از گشودن دروازه الوحده تمرکز خود را از دست داد افزود: ما برای گلزنی تلاش زیادی کردیم و طبیعی بود که پس از گشوده دروازه الوحده برای دقایقی تمرکز خود را از دست بدهیم. تیم من از نفرات جوانی تشکیل شده که کمتر تجربه حضور در میادین بین المللی را دارد. باید سعی کنیم در آینده این مشکلات را برطرف کنیم. خوشبختانه با توصیه هایی که به بازیکنان کردیم آنها بعد از گل دقایقی متاثر از بازی بی پروا و مستقیم تیم الوحده عملکرد چندان خوبی نداشتند اما بعد از آن بازی را کنترل کردند حتی چند شانس گلزنی هم داشتیم.

ابراهیم زاده در خصوص اینکه چرا تیمش فرصت های زیاد گلزنی را در بازی مقابل صدرنشین لیگ برتر امارات از دست داد گفت: اینکه ما شانس های زیاد گلزنی را از دست دادیم نشان می دهد که موقعیت های بسیاری داشته ایم. برای اینکه در گلزنی توفیق بیشتری داشته باشیم باید بیشتر تمرین کنیم. این کار سختی است اما با تلاش بسیار موفق به انجام آن خواهیم شد.

وی با ابراز رضایت از عملکرد شاگردانش افزود: در دقایق ابتدایی موقعیت های زیادی را از دست دادیم بازیکنان خود را باور نداشتند اما بعد از اینکه خود را باور کردند به گل رسیدیم. و شانس های زیادی را هم بدست آوردیم. در عین حال باید بگویم در فوتبال هر توپی نباید گل بشود که اگر غیر این بود نام این ورزش فوتبال نبود.

سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن در ادامه مدعی شد از تیم الوحده شناخت کافی را داشته و این شناخت را به همراه دستیارانش با آنالیز بازی این تیم اماراتی در مرحله پلی آف لیگ قهرمانان آسیا به دست آورده اند.

وی همچنین در پاسخ به این سئوال که چرا تیم ذوب آهن با نفوذ از کناره ها بدنبال دستیابی به موقعیت گل و گشودن دروازه اماراتی بودند گفت: با توجه به شناختی که از تیم الوحده داشتیم روش بازی خود را تغییر دادیم و بدنبال استفاده از نقاط کور این تیم در خط دفاعی و ارسال از جناحین برای ایجاد موقعیت گلزنی بودیم. در عین حال با حرکت در عرض و شوت زنی چند موقعیت هم ایجاد کردیم.

ابراهیم زاده در پاسخ به خبرنگار روزنامه اماراتی البیان که از وی پیرامون شانس صعود ذوب آهن از گروه مرگ لیگ قهرمانان آسیا پرسید، گفت: دوستان اسم این گروه را گروه مرگ گذاشتند اما من گروه b لیگ قهرمانان آسیا را گروه زندگی می نامم چرا که اعتقاد دارم زمانی که انسان با مرگ دسته و پنجه نرم می کند و موفق به زنده ماندن می شود امید داشته و از توانایی خود مطمئن بوده است. ما هم اگر می خواهیم به مراحل نهایی لیگ قهرمانان صعود کنیم باید با حریف بزرگ آسیایی مبارزه کرده و به موفقیت دست یابیم. ما با این دیدگاه در لیگ قهرمانان آسیا حضور یافتیم و می دانیم که تیم های الاتحاد عربستان ، الوحده امارات و بنیادکار ازبکستان نیز دیدگاهی همچون دیدگاه ما دارد.

سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن خاطرنشان کرد: ما مقابل تیمهای قدرتمند همیشه خوب عمل می کنیم و خوشحالم که در مرحله مقدماتی مقابل تیم های خوب آسیا قرار می گیریم چرا که دیدگاه ما فقط به مسابقات حاضر نیست و می خواهیم با کسب تجربه در این پیکارها در دوره های آینده هم موفق باشیم.

خبرنگار اماراتی به ابراهیم زاده گفت" تیم الوحده در غیاب نفرات تاثیر گذار خود به میدان آمده بود و ذوب آهن برای برتری مقابل این تیم کار چندان دشواری نداشت". سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن در پاسخ به این خبرنگار گفت: می دانستیم که ترکیب تیم الوحده کامل نیست. با این حال نسبت به تمامی بازیکنان این تیم شناخت کامل را داشتیم. ما در این مسابقه حتی اگر اسماعیل مطر و بازیکن برزیلی تیم الوحده نیز در زمین حاضر بودند تفاوتی در کارمان نداشت و باز هم پیروز می شدیم. من با تیم سپاهان در همین اصفهان مقابل این تیم اماراتی به برتری رسیدیم و شناخت کافی را از حریف امروز ذوب آهن داشتم.

سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن همچنین ضمن ابراز رضایت از عملکرد مدافعان تیمش گفت: اعتقاد من این است که در یک تیم در حمله و دفاع باید به صورت تیمی خوب عمل کنند. به صورت تیمی دفاع کرده و به صورت تیمی حمله کنند. امروز تیم ما در دفاع تیمی عملکرد خوبی داشت. ما به بازیکنان تاثیر گذار این تیم اجازه بازی سازی نداریم و مهاجمان تاثیر گذار این تیم را نیز کنترل کردیم.

وی در خصوص دلایل استفاده از ایگور کاسترو در بازی مقابل الوحده گفت: من به عنوان سرمربی تیم می دانم از بازیکنانم باید کی ، کجا و چگونه استفاده کنم. امروز هم بهترین فرصت برای ایگور بود تا به میدان برود و توانایی خود را به نمایش بگذارد.






این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فان پاتوق]
[مشاهده در: www.funpatogh.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 240]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن