تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر گاه بنده‏اى هنگام خوابش، بسم اللّه‏ الرحمن الرحيم بگويد، خداوند به فرشتگان م...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815304381




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

نماينده لاهيجان و سياهكل در مجلس اعلام كرد تصويب 29 طرح عمراني در لاهيجان و سياهكل


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: نماينده لاهيجان و سياهكل در مجلس اعلام كرد تصويب 29 طرح عمراني در لاهيجان و سياهكل
خبرگزاري فارس: نماينده مردم لاهيجان و سياهكل در مجلس شوراي اسلامي از تصويب 29 طرح عمراني در دور دوم سفر هيئت دولت در اين شهرستان خبر داد.
يوسف قاسمي امروز در گفتگو با خبرنگار فارس در لاهيجان افزود: در اين سفر توانستيم سهم قابل توجهي از مصوبات را براي گيلان بگيريم كه در صورت اجرايي شدن آنها، شاهد توسعه همه‌جانبه استان خواهيم بود.
وي ادامه داد: از 31 مورد طرح پيشنهادي در شهرستان‌هاي لاهيجان و سياهكل، 29 طرح به تصويب هيئت دولت در اين دو شهرستان رسيد.
قاسمي مهم‌ترين طرح‌هاي مورد تصويب را ايجاد راه ارتباطي از بام سبز به دريا، احداث كمربندي سياهكل، ايجاد منطقه ويژه اقتصادي لاهيجان، تجهيز مركز فوريت‌هاي پزشكي لاهيجان، ايجاد شهرك صنعتي لاهيجان و ساخت مركز اطفاي حريق با تجهيزات آن در سياهكل و لاهيجان عنوان كرد.
وي اظهار داشت: مطالعه بافت‌هاي فرسوده لاهيجان، احداث زمين ورزشي تنيس در لاهيجان و سياهكل، آبرساني به لاهيجان و 30 روستاي بخش رودبنه، ايجاد زمين ورزش چمن مصنوعي در لاهيجان، اختصاص 5/4 ميليارد تومان براي پل غير‌همسطح محور بازكياگوراب سياهكل به لاهيجان، احداث سد ديلمان و پنج سد مخزني و يك سد لاستيكي از جمله مصوبات دولت بوده است.
نماينده مردم لاهيجان و سياهكل در ادامه تامين اعتبار براي خريد يك دستگاه آمبولانس و احداث ساختمان اداري شبكه بهداشت و درمان سياهكل را از ديگر مصوبات اعلام كرد.
قاسمي احداث دانشكده علوم كشاورزي در گيلان را از پروژه‌هاي نيمه‌تمام و از مصوبات دور اول سفر دولت عنوان كرد و گفت: اميدواريم با تاكيدات دولت در دور دوم سفر، اين دانشكده هرچه سريع‌تر در يكي از شهرهاي بزرگ شرق گيلان راه‌اندازي شود.
وي در ادامه به وضعيت چاي اشاره كرد و اذعان داشت: به رغم اينكه در سال جاري با تلاش مجمع نمايندگان و مسئولان استان، شاهد افزايش قيمت برگ سبز چاي بوديم ولي مشكلات اين بخش حل نشده و بايد دولتمردان هر سه ضلع چاي در توليد، فرآوري و بازار را در برنامه‌هاي خود داشته باشند.
قاسمي خواستار بالا بردن كيفيت برگ سبز چاي از طرف كشاورزان و توليد‌كنندگان شد و اذعان داشت: قيمت واقعي هر كيلو برگ سبز چاي بايد 900 تومان باشد تا اين محصول به جايگاه واقعي خود برسد.
انتهاي پيام/ر
 دوشنبه 6 آبان 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 97]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن