تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):نادانى ريشه همه بديهاست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815392202




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

رويداد تحريم، تلافي همكاري نظامي با ايران


واضح آرشیو وب فارسی:دنياي اقتصاد: رويداد تحريم، تلافي همكاري نظامي با ايران
يكي از نمايندگان مجلس روسيه گفت: تحريم‌هاي آمريكا عليه روس آبارون اكسپورت، شركت صادرات تسليحات روسيه، در تلافي همكاري نظامي ـ فني كاملا مشروع مسكو با ايران بوده است.
به گزارش ايسنا، دولت آمريكا روز پنج‌شنبه اعلام كرد كه تحريم‌هاي اقتصادي را عليه شركت روس آبارون اكسپورت و چند شركت چيني، سوداني، ونزوئلايي و تعداد ديگري از كشورها به دليل آنچه انتقال فن‌آوري تسليحات كشتار جمعي و موشكي به ايران، كره شمالي و سوريه خواند، اعمال كرده است.
ميخاييل تناشف، رييس كميته فرعي همكاري نظامي ـ فني مجلس نمايندگان روسيه گفت: تصميم آمريكا به انتقال سيستم‌هاي دفاع هوايي روسيه به ايران مربوط مي‌شود و اين در حالي است كه روسيه هيچ توافق بين‌المللي را در حوزه همكاري نظامي ـ فني نقض نكرده است، زيرا ايران تحت هيچ گونه تحريمي در اين زمينه قرار ندارد.
به گزارش خبرگزاري نووستي، ايران به تازگي سيستم‌هاي موشكي دفاع هوايي روسيه را در قراردادي به ارزش 700‌ميليون دلار كه در سال 2005 امضا شده بود، دريافت كرده است. به علاوه روسيه متخصصان تور ـ ام ـ يك ايران از جمله اپراتور رادار را آموزش داده است.
با وجود درخواست‌هاي غرب براي توقف فروش سلاح به ايران، به دليل خودداري تهران از تعليق غني‌سازي اورانيوم، شركت روس آبارون اكسپورت به تازگي بار ديگر تاكيد كرد كه به مذاكرات با ايران درباره تحويل سيستم‌هاي دفاع هوايي بيشتر براي كمك به تقويت قابليت دفاعي ايران ادامه مي‌دهد.
 دوشنبه 6 آبان 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: دنياي اقتصاد]
[مشاهده در: www.donya-e-eqtesad.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 44]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن