تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام سجاد (ع):خدايا ... نيّتم را به بهترين نيّت ها و عملم را به بهترين اعمال برسان، خدايا به لطف خ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815544769




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

بهترين پاسخ به فضاسازي عليه دولت، افزايش سرعت خدمتگزاري است


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران جوان: بهترين پاسخ به فضاسازي عليه دولت، افزايش سرعت خدمتگزاري است
رئيس‌جمهور استانداران را به تقويت هرچه بيشتر ارتباطات خود با مردم و پيگيري مشكلات آنان فراخواند و گفت: بهترين و مناسب‌ترين پاسخ به فضاسازي‌ها عليه دولت اين است كه سرعت خدمتگزاري به مردم را افزايش دهيم.
به گزارش باشگاه خبرنگاران،به نقل از پايگاه اطلاع‌رساني رياست جمهوري، محمود احمدي‌نژاد رئيس جمهور عصر امروز يكشنبه در نشست مشترك هيأت دولت با استانداران با اشاره به اينكه انتظار مي‌رود در سال پاياني عمر دولت نهم اقدامات تخريبي و فشارها عليه اين دولت تشديد شود، گفت: استانداران بايد هوشيارانه مراقبت كنند تا در هجمه بدخواهان عليه دولت، مردم دچار آسيب نشوند و با حضور در صحنه به شبهه‌ها و شايعات عليه اقدامات دولت پاسخ دهند.
رئيس‌جمهور تقويت هرچه بيشتر ارتباط استانداران با اقشار مختلف مردم را مورد تأكيد قرار داد و اظهار داشت: ارتباط با مردم وظيفه ديني و انقلابي دولتمردان است و از اجزاء حكومت داري به‌شمار مي‌رود و استانداران وظيفه دارند ضمن ارتباط مستقيم و رودررو با مردم، معاونين و زيرمجموعه خود را در كنار مردم بودن تشويق كنند.
وي با بيان اينكه بدخواهان تلاش مي‌كنند تمام اقدامات موفق و سازنده دولت را با شيطنت‌ها و جنجال‌هاي سنگين رواني تخريب كنند، تصريح كرد: يكي از اقدامات موفق دولت، طرح بنگاه‌هاي زودبازده بود كه خوشبختانه مشكل آن برطرف شده و اميدواريم با همكاري استانداران قطاري كه در حال توقف بود دوباره شتاب بگيرد و دولت نيز تقويت بنگاه‌هاي كوچك را در دستور كار خود قرار داده است.
رئيس‌جمهور در ادامه، تلاش استانداران براي بهبود هر چه بيشتر وضعيت مسكن و نيز تقويت اشتغال را مورد تأكيد قرار داد و خاطرنشان كرد: بايد تلاش كنيد سرعت دسترسي مردم به سرپناه زياد شود، چرا كه اگر پروژه‌ها دراز مدت باشد نه تنها تأثيري در بازار نخواهد داشت‌، بلكه ميزان تقاضا نيز همچنان ثابت خواهد ماند، از اين‌رو بايد تلاش شود با اقدامات ابتكاري از رشد تقاضا، جلو بيفتيم.
احمدي‌نژاد با تأكيد بر اطلاع‌رساني سريع و درست از اقدامات دولت گفت: بدخواهان با جعل خبر و به صورت ناجوانمردانه و با ارائه اطلاعات و آمار نادرست، اقدامات دولت را وارونه جلوه مي‌دهند، بنابراين بايد با اطلاع‌رساني سريع و شفاف به توده‌هاي مردم ، علما و اساتيد، آنها را در جريان اقدامات دولت قرار دهيد.
وي افزود: بدخواهان كارهاي خوب دولت نهم را استمرار اقدامات گذشته مي‌دانند و ضعف‌ها را صرفاً به دولت منتسب مي‌كنند.
رئيس‌جمهور ضرورت رعايت قانون از سوي استانداران را مورد تأكيد قرار داد و تصريح كرد: هر جا از اصول عدول شود و بي‌جهت امتياز دهيم، از همان‌جا دچار آسيب خواهيم شد و در چنين صورتي است كه اخلاق و حوزه مسؤوليت‌ها خلط مي‌شود و استانداران به عنوان نماينده عالي دولت بايد هوشمندانه اعمال مديريت كنند و بدانند كه مديريت با امتياز دادن غيرقانوني فرق مي‌كند.
احمدي‌نژاد با اشاره به اينكه امسال به عنوان سي‌امين سالگرد پيروزي شكوهمند انقلاب اسلامي بايد پروژه‌هاي زيادي تكميل و به بهره‌برداري برسد، خاطرنشان كرد: استانداران تلاش كنند پروژه‌هايي كه به نفع مردم است و در كوتاه‌ مدت به نتيجه مي‌رسد را در دستور كار قرار دهند و در سي‌امين سالگرد پيروزي انقلاب اسلامي مضربي از 30 طرح در استان‌ها به بهره‌برداري برسد.
رييس جمهور در ادامه تحولات اقتصاد جهاني را مورد اشاره قرار داد و اظهار داشت: مشكلاتي كه قدرت‌هاي زورگو دچار آن شدند به‌سادگي قابل حل نيست و عمق معضلات آنان بسيار بيشتر از آن چيزي است كه نمايانده مي‌شود و معتقديم كه اين معضلات نشان‌دهنده پايان اقتصاد سرمايه‌داري است.
وي اضافه كرد: فرمول‌ بازار آزاد كه عده‌اي اصرار دارند آن را به دولت تحميل كنند و حتي دولت را بخاطر عدول از آن مورد اتهام قرار ‌دهند امروز دچار بحران شده است و چنانچه اين دولت نيز آن فرمو‌ل‌ها را در برنامه‌هاي خود به اجرا درمي‌آورد، بدون شك آسيب‌پذيري كشورمان از معضلات اقتصاد جهاني خيلي افزايش مي‌يافت.
رئيس‌جمهور همچنين تحريم‌هاي قدرت‌هاي زورگو عليه كشورمان را از الطاف خداوند دانست و گفت: اين تحريم‌ها باعث شد آسيب‌پذيري جمهوري اسلامي ايران در مقابل تحولات و تغييرات اقتصاد جهاني محدود شود.
احمدي‌نژاد با تأكيد بر تلاش و ايستادگي در راه خدا افزود: تا زماني كه براي خدا گام برداريم تمام هجمه‌ها و تهديدها به فرصت و رحمت تبديل خواهد شد و در نهايت به نفع انقلاب اسلامي خواهد بود.
رييس‌جمهور در ادامه سخنان خود طرح تحول بزرگ اقتصادي را مورد اشاره قرار داد و خاطر نشان كرد: بايد به جايي برسيم كه كشورمان با اخذ ماليات و عوارض، اداره و از اسراف و ريخت و پاش‌ها جلوگيري شود و طرح تحول اقتصادي بزرگترين كار اقتصادي تاريخ كشور است و تاكنون چنين طرحي با اين گستردگي در كشور انجام نشده است.
وي اضافه كرد: امروز كه بين دولت و مجلس شوراي اسلامي هماهنگي و تعامل وجود دارد بهترين فرصت براي اجراي طرح تحول اقتصادي است كه اتفاقاً بارها مورد تأييد رهبر عزيز انقلاب نيز قرار گرفته است.
رئيس‌جمهور خاطر نشان كرد: اگر اين طرح عملياتي شود اقدامات عمراني دولت حداقل دو برابر مي‌شود و استانداران بايد تلاش كنند موج حمايت مردمي از اين طرح را حفظ كنند؛ چرا كه با همكاري مردم اين طرح مي‌تواند به طور كامل و با كمترين تبعات منفي به اجرا در بيايد. البته عده‌اي كه با اجراي اين طرح منافع‌شان به خطر مي‌افتد، بسيج شده‌اند كه نگذارند اين برنامه اجرا شود، اما در مقابل اراده مردم نمي‌توانند كاري از پيش ببرند.
احمدي‌نژاد خاطر نشان كرد: اگر طرح تحول اقتصادي به نتيجه برسد بسياري از گره‌هاي اقتصادي كشور باز مي‌شود و دست دولت نيز براي رفع مشكلات اقشار مختلف مردم گشوده خواهد بود.
رئيس‌جمهور در پايان با اشاره به برخي اقدامات دولت در سه سال و نيم گذشته خاطرنشان كرد: اگر طرح تحول اقتصادي به اجرا در بيايد حلقه خدمات دولت تكميل مي‌شود و با سرعت بيشتري مي‌تواند مشكلات مردم را مورد رسيدگي قرار دهد.
 يکشنبه 5 آبان 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران جوان]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 49]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن