تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 17 مرداد 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):عدالت نيكو است اما از دولتمردان نيكوتر، سخاوت نيكو است اما از ثروتمندان نيكوتر؛...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

آراد برندینگ

سایبان ماشین

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

خرید یخچال خارجی

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

ثبت نام کلاسینو

خرید نهال سیب سبز

خرید اقساطی خودرو

امداد خودرو ارومیه

ایمپلنت دندان سعادت آباد

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

الکترود استیل

سلامتی راحت به دست نمی آید

حرف آخر

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

کپسول پرگابالین

خوب موزیک

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1809857166




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

رئيس قوه قضائيه در ديدار با استانداران تأكيد كرد واقعاً به اهداف از پيش تعيين شده دست نيافته‌ايم


واضح آرشیو وب فارسی:آفتاب: رئيس قوه قضائيه در ديدار با استانداران تأكيد كرد واقعاً به اهداف از پيش تعيين شده دست نيافته‌ايم
با وجود همه كارهايي كه تاكنون در سه قوه شده است هنوز براي رسيدن به اهداف اجراي اين طرح فاصله زيادي داريم و هنوز هم به جاده‌اي كه براي رسيدن به آن هدف بايد برسيم نيافتاده و بسترهاي لازم را براي اجرايي كردن اصل 44 فراهم نكرده‌ايم.
آفتاب: رئيس قوه قضائيه مباحث اقتصادي، اشتغال، بيكاري، تورم و تا اندازه‌اي وجود فقر و مناطق محروم را مهم‌ترين مساله امروز كشور دانست كه دشمن بر آن تمركز كرده است.

به گزارش سرويس اقتصاد و صنعت آفتاب، آيت‌الله سيد محمود‌ هاشمي شاهرودي صبح امروز يكشنبه در جمع استانداران سراسر كشور در وزارت كشور با اشاره به اينكه نظام اسلامي ‌از نظر سياسي، اجتماعي و فكري، نظامي ‌پيشرفته و مقتدر است، افزود: «نقشه سياسي كه نظام اسلامي ‌براي حل مشكلات جهان اسلام و منطقه مطرح كرده، نقشه‌اي برتر است كه حتي دشمنان نيز به آن اذعان دارند».

رئيس قوه قضاييه افزود: «در اين زمينه ما از همه جلو هستيم و نمونه آن افغانستان، عراق و لبنان است كه نقشه‌‌هاي آنها يكي پس از ديگري شكست خورده اما طرح‌‌هاي نظام اسلامي‌ با موفقيت اجرا شده است».

آيت‌الله‌ هاشمي شاهرودي با بيان اينكه دشمن با انگشت گذاشتن بر اقتصاد كشور از طرق مختلف از جمله تحريم‌‌ها سعي در ضربه زدن به آن را داشته است افزود: «به لطف خدا ضربه‌اي مهلك به اقتصاد خودشان زده شده است و هم اكنون آنها در سردرگمي ‌به سر مي‌برند و اين انتقامي‌ است كه خداوند از آنان گرفته است اما در عين حال مشكلات اقتصادي هم در كشور ما وجود دارد و بايد به آن با توجهي خاص نگاه كنيم».

رئيس قوه قضاييه همچنين در بخش ديگري از سخنان خود با اشاره به ابلاغ سياست‌‌هاي كلي اصل 44 قانون اساسي ازجانب مقام معظم رهبري افزود: «بايد همه قوا و مسئولان براي اجرايي كردن اين اصل كه مسئله‌اي بسيار مهم است تلاش كنند».

آيت‌الله‌ هاشمي شاهرودي با بيان اينكه بايد با نگاهي انتقادي به كارهاي خود توجه كنيم افزود: «با وجود همه كارهايي كه تاكنون در سه قوه شده است هنوز براي رسيدن به اهداف اجراي اين طرح فاصله زيادي داريم و هنوز هم به جاده‌اي كه براي رسيدن به آن هدف بايد برسيم نيافتاده و بسترهاي لازم را براي اجرايي كردن اصل 44 فراهم نكرده‌ايم».

رئيس قوه قضاييه تصريح كرد: «همه ما از نظر شرعي، قانوني و ملي موظف و مكلف به اجراي اين سياست‌‌ها هستيم و اين نگاه بايد در همه سطوح مديريتي كشور و بدنه‌‌ها نيز باشد».

آيت‌الله‌ هاشمي شاهرودي با تاكيد بر شناخت ظرفيت‌‌ها و امكانات و همچنين مشكلات و نابساماني‌‌ها و استفاده از فرصت‌‌ها و ظرفيت‌‌هاي موجود هر استان گفت: «نبايد از كنار كارهاي انجام نگرفته به راحتي گذشت، بايد اين كارها مورد توجه قرار گيرد زيرا اگر به آنها توجه نكنيم، فرصت‌سوزي مي‌شود و ضررهاي فوق العاده‌اي از آن خواهيم ديد».

وي شناسايي سرمايه‌گذاران، دعوت از آنها براي سرمايه‌گذاري در استان‌‌ها، استفاده از اين سرمايه‌گذاري‌‌ها براي توليد و اشتغال و حمايت از آنان را از جمله كارهاي استانداران كشور براي تبديل كردن فرصت‌‌هاي بالقوه به فرصت خواند و افزود: «در اين راه بايد برنامه‌ريزي دقيقي صورت گيرد و از نيروهاي موثر هر استان از جمله روحانيان، نمايندگان ولي فقيه و انسان‌‌هاي صالح استفاده شود».

آيت‌الله‌ هاشمي شاهرودي با اشاره به اينكه در چند سال گذشته كارهاي بسياري در دستگاه قضايي انجام شده كه آثار بسيار خوبي داشته است افزود: «از جمله اين كارها اضافه كردن دو، تا سه هزار قاضي در شش سال گذشته به دستگاه قضايي كشور، ايجاد شوراهاي حل اختلاف كه باعث خارج شدن پنج ميليون پرونده از گردونه محاكم قضايي شد و احياي دادسراها به منظور سبك كردن كار محاكم كيفري است».

آيت‌الله‌ هاشمي شاهرودي همچنين در بخش ديگري از سخنان خود در نشست استانداران سراسر كشور گفت: «هرچه مي‌گذرد عظمت انقلاب و نظام اسلامي‌ بيش از پيش روشن مي‌شود و نقشه‌‌هاي شوم دشمنان و مستكبران كه با برنامه به منطقه آمدند تا اوضاع را به شكل سابق برگردانند يكي پس از ديگري نقش بر آب مي‌شود».

رئيس

” ضمن اينكه بايد بر نقاط مثبت تاكيد كنيم و به مردم و مديران اميد دهيم، همواره بايد به كار خودمان نگاه انتقادي داشته باشيم.... “

قوه قضاييه با بيان اينكه نظام اسلامي ‌روز به روز ملت‌‌ها و نسل‌‌ها را بيشتر به سمت خود مي‌كشد، اخلاص و تلاش مسئولان را بي‌نظير توصيف كرد و افزود : «هيچ دولتي در دنيا همچون دولت‌‌هاي جمهوري اسلامي ‌ايران، به ويژه دولت كنوني اين قدر تلاش نمي‌كند و اين الگويي براي همه دنياي اسلام است».

آيت‌الله‌ هاشمي شاهرودي با اشاره به خدمات و دستاوردهاي زياد انقلاب اسلامي‌در داخل و خارج از كشور افزود : «با وجود اين دستاوردها و خدمات تا رسيدن به قله‌‌هاي فتح و پيروزي فاصله زيادي داريم».

وي نظام اسلامي‌را نظامي ‌خواند كه عدالت، امنيت، رفاه و صلاح و مصلحت جامعه را هدف قرار داده است گفت: «اين موارد در قانون اساسي هم مورد توجه قرار گرفته كه البته همه آنها هنوز شكل نگرفته است و ما در اين زمينه در ابتدا يا ميانه راه هستيم».

رئيس دستگاه قضايي كشور تصريح كرد: «لازم است همه مسئولان نظام در همه سطوح همواره مقاصد بلند را مد نظر قرار دهند و آن قله‌‌ها را به عنوان هدف تعيين و راه و روش را براي رسيدن به آنها برنامه ريزي كنند و به دستاوردهاي كنوني قانع نباشند».

آيت‌الله‌ هاشمي شاهرودي با بيان اينكه واقعاً به اهداف از پيش تعيين شده دست نيافته‌ايم گفت: «همه قوا بايد همواره خود را در راه ببينند و فاصله‌‌هاي خود را با هدف همواره بسنجند».

رئيس قوه قضاييه با دعوت به پرهيز از نگاه مغرورانه به خود تصريح كرد: «ضمن اينكه بايد بر نقاط مثبت تاكيد كنيم و به مردم و مديران اميد دهيم، همواره بايد به كار خودمان نگاه انتقادي داشته باشيم».

وي افزود: «بايد همواره خودمان را در پيشگاه خداوند و مردم مقصر بدانيم و دچار عجب نشويم».

آيت‌الله‌ هاشمي شاهرودي با بيان اينكه حاكميت و مديريت در نظام اسلامي ‌عبادت و فريضه الهي است گفت : «اين نگاه به مديريت و حاكميت از نظر اخلاقي ارزش بالايي دارد و انسان را نزد خدا و مردم محبوب مي‌كند و منشأ توفيقات مي‌شود».

رئيس قوه قضاييه به تجربه ده ساله اش در دستگاه قضا اشاره كرد و افزود: «در اين مدت با وجود همه كارهاي انجام شده، به كارمان نگاهي انتقادي داشتيم و براي پر كردن خلأ‌‌ها و رسيدن به وضع مطلوب تلاش كرديم».
 يکشنبه 5 آبان 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: آفتاب]
[مشاهده در: www.aftabnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 50]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن