تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):من پيامبر نشده ام كه لعن و نفرين كنم، بلكه مبعوث شده ام تا مايه رحمت باشم.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815295265




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

گمرك سمنان ارزيابي بيش از 95 درصد كالاهاي صادراتي را در محل انجام مي دهد


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: گمرك سمنان ارزيابي بيش از 95 درصد كالاهاي صادراتي را در محل انجام مي دهد
سمنان - رييس گمرك استان سمنان گفت: بيش از 95 درصد صادرات اين گمرك از طريق ارزيابي در محل انجام مي شود.


"علي سعدالدين" روز يكشنبه در نشست كارگروه توسعه صادرات استان سمنان با بيان اينكه اين گمرك آمادگي دارد مجوزهاي مربوطه براي تمامي كالاهاي صادراتي با ارزيابي در محل صادر كند افزود: درصد باقيمانده كه غيراز اين روش اعمال مي شود ناشي از بررسي هاي دقيقتر است.
وي اين اقدام را موجب تسريع در صدور كالا و جلوگيري از هزينه هاي انتقال و حمل و نقل دانست وافزود: ماموران ارزياب اين گمرك براي تسريع در صادرات در مواردي حتي نيمه هاي شب نيز براي ارزيابي كالا به واحدها اعزام و وظايف خود را انجام داده اند.
وي خاطرنشان ساخت: در صدور كالا به خارج به غير از گمرك دستگاه هاي ديگري نيز دخالت دارند ول توليدكنندگان و صادركنندگان همه مشكلات را از چشم گمرك مي بينند.
وي يادآور شد: در نيمه اول امسال 18 هزار و 996 تن انواع كالا در قالب 385 فقره اظهارنامه صادراتي از اين استان به خارج از كشور صادر شد.
رييس گمرك استان سمنان ارزش اين مقدار صادرات را بيش از 99 ميليارد و 50 ميليون 803 ريال معادل 10 ميليون و 698 هزار و 764 دلار اعلام كرد.
ك/2 599/608/508 شماره 445 ساعت 13:47 تمام
 يکشنبه 5 آبان 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 69]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن