تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 25 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):بر زبان مؤمن نورى (الهى) است و درخشان و برزبان منافق شيطانى است كه سخن مى‏گويد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815762585




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

اخبار ادبي و هنري


واضح آرشیو وب فارسی:کيهان: اخبار ادبي و هنري
گشايش دومين جشنواره رسانه هاي ديجيتال
دومين جشنواره و نمايشگاه ملي رسانه هاي ديجيتال چهارشنبه شب در مصلي امام خميني(ره) تهران گشايش يافت.
وزير فرهنگ و ارشاد اسلامي درباره اين نمايشگاه گفت: دومين نمايشگاه ملي رسانه هاي ديجيتال بسيار پربارتر از دوره گذشته در حال برگزاري است و با ادامه اين روند نمايشگاه ملي رسانه هاي ديجيتال در سال هاي آينده به صورت بين المللي برگزار خواهد شد.
محمدحسين صفارهرندي با اشاره به گسترش كمي و كيفي نمايشگاه خاطرنشان كرد: بايد نمايشگاه ملي رسانه هاي ديجيتال با توجه به نياز مردم گسترش يابد و با شناسايي فعالان اين بخش از تمام توليدكنندگان و صاحبان فن براي حضور در نمايشگاه دعوت شود.
گفتني است در دومين جشنواره و نمايشگاه رسانه هاي ديجيتال كه تا 10 آبان ماه ادامه خواهد داشت، بيش از 500 شركت خصوصي در حوزه نرم افزاري و 140 پايگاه اينترنتي و وبلاگ فعال شركت دارند و در مدت برگزاري آن 250 كارگاه آموزشي برپا مي شود.
بر اساس اين گزارش، بخش هاي اصلي اين نمايشگاه شامل نرم افزار هاي چند رسانه اي، نرم افزارهاي تلفن همراه، بخش ويژه انقلاب اسلامي، بازي هاي رايانه اي، پايگاه هاي اينترنتي و وبلاگ ها و هنرهاي ديجيتال است.
«ميم مثل مادر» برنده جايزه اصلي سبز طلايي
فيلم «ميم مثل مادر» به كارگرداني رسول ملاقلي پور، برنده بهترين فيلم در چهارمين جشنواره بين المللي فيلم هاي اسلامي سبز طلايي در روسيه شد.در اين جشنواره همچنين رسول صدرعاملي براي فيلم «هر شب تنهايي» جايزه بهترين كارگرداني را دريافت كرد.
بزرگداشت قيصر امين پور در دانشگاه جواهر لعل نهرو
همايش يكروزه سنت و نوآوري با تجليل از مقام ادبي و پژوهشي قيصر امين پور در دانشگاه «جواهر لعل نهرو» دهلي نوي هند برگزار شد.
اين مراسم به همت مركز تحقيقات فارسي رايزني فرهنگي ايران در دهلي نو و با همكاري بخش فارسي دانشگاه جواهر لعل نهرو برگزار شد.
به گزارش فارس، در اين همايش ادبي جمع كثيري از دانشجويان و استادان دانشگاه هاي مختلف دهلي به همراه تني چند از شاعران و منتقدان ايراني حضور داشتند.
دوازدهمين دوره انتخاب كتاب دفاع مقدس
دوازدهمين جشنواره انتخاب بهترين كتاب دفاع مقدس، 28 آبان ماه از سوي بنياد حفظ آثار و نشر ارزش هاي دفاع مقدس در تالار انديشه برگزار مي شود. به گفته مدير ادبيات بنياد حفظ آثار و نشر ارزش هاي دفاع مقدس در اين دوره از جشنواره كه داوران آن به بررسي بيش از 400 عنوان كتاب پرداخته اند، آثار برگزيده در 12 گروه معرفي و از آن ها تقدير مي شود.
حسين نصرالله زنجاني افزود: اين گروه ها شامل خاطره، داستان، شعر، كودك و نوجوان (شعر و داستان)، تحقيق ادبي، تحقيق سياسي و اجتماعي، تحقيق نظامي، هنر، ترجمه، گرافيك و طرح روي جلد، جنگ و زندگي نامه و زندگي نامه داستاني است.
پيام وزير ارشاد به جشنواره تئاتر رضوي
وزير فرهنگ و ارشاد اسلامي اعلام كرد: نمايش رضوي، نمايش عبوديت و عشق و تبيين ساحات قدسي و مقامات معنوي انسان در قلمرو رستگاري و آرامش است تا دغدغه ها و ناملايمات اين جهان را به اكسير عشق به راه نجات و آزادگي هدايت و رهنمون سازد.
محمدحسين صفارهرندي، در پيامي به ششمين جشنواره بين المللي تئاتر رضوي با ذكر مطلب فوق تصريح كرد: هنر فاخر و هنرمندان شايسته چراغ معنويت و زيبايي را فروزان نگاه مي دارند.
گفتني است، ششمين جشنواره سراسري تئاتر رضوي آبان ماه امسال در تهران و استان خراسان شمالي برگزار مي شود.
نمايشگاه عكس حجاب
نمايشگاه عكس جشنواره بين المللي نور (توليدات رسانه اي عفاف و حجاب) فردا افتتاح مي شود.
مراسم افتتاحيه اين نمايشگاه ساعت 17 ششم آبان ماه با حضور محمدحسين ايماني خوشخو (معاون هنري وزير ارشاد) و حسن بنيانيان (رئيس حوزه هنري) در خانه عكاسان ايران برگزار مي شود.
كودك، شعر و پيشگيري در آينه پژوهش
چهارمين نشست پژوهشي شعر اجتماعي با موضوع «كودك، شعر و پيشگيري» با حضور شاعران و پژوهشگران حوزه تعليم و تربيت برگزار مي شود. دبيرخانه كنگره شعر اجتماعي وابسته به معاونت اجتماعي ناجا از تير ماه سال جاري دائمي شده و تاكنون نشست هايي با محوريت «شعر اجتماعي در كتب درسي»، «شعر اجتماعي در رسانه هاي مكتوب» و «بازتاب آيات قرآن در شعر معاصر» را با حضور كارشناسان اين حوزه برگزار كرده است. نشست پژوهشي «كودك، شعر و پيشگيري» نيز ساعت 16 روز چهارشنبه 8 آبان ماه در سراي اهل قلم خانه كتاب برگزار خواهد شد.
 يکشنبه 5 آبان 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: کيهان]
[مشاهده در: www.kayhannews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 43]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن