تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 17 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):بدبخت‏ترين مردم پادشاهانند و خوشبخت‏ترين مردم كسى است كه با مردم بزرگوار معاشرت...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1805352141




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

خاتمي : خط قرمز ما جمهوري اسلامي است


واضح آرشیو وب فارسی:کيهان: خاتمي : خط قرمز ما جمهوري اسلامي است
رئيس بنياد باران تاكيد كرد: خط قرمز ما جمهوري اسلامي است.
به گزارش روابط عمومي بنياد باران، سيد محمد خاتمي در ديدار با نخبگان و فعالان اجتماعي سياسي استان فارس، اظهار داشت: مي خواهم به اين نكته اشاره كنم كه اين اهانت به ملت ايران است اگر گفته شود كه صرفا روي احساسات كار مي كنند. البته منظورم اين نيست كه نيازهاي فوري مردم و اين كه تصور مي كنند ممكن است كسي زودتر بتواند آنها را برآورده كند تاثير ندارد اكنون ديگر بايد روشن شده باشد كه معدل جهت گيري ملت چيست و نياز واقعي كشور ما كجاست؟ همان چيزي كه در انقلاب اسلامي ظهور و بروز آن را ديديم.
خاتمي تصريح كرد: افتخار انقلاب اين بود كه پيشنهاد جمهوري اسلامي را داد و حاصل كار حاكميت، اقتدار و آزادي مردم بود، بنابراين خط قرمز ما جمهوري اسلامي و حقوق مردم است. بزرگترين سرمايه انقلاب و نظام ما اعتماد متقابل حكومت و مردم است.
رئيس بنياد باران اضافه كرد: اگر دين را به گونه اي كه امام خميني(ره) مي گفت و در قانون اساسي ما آمده و حد و حدود قدرت و جايگاه مردم را معين كرده پياده كنيم به تقويت دين و دينداري كمك كرده ايم.
خاتمي با اشاره به انتخابات آتي و تقاضا براي حضور وي در انتخابات گفت: اين كه در انتخابات آينده چه خواهد شد، اجازه دهيد بيشتر فكر كنيم و تصميم بگيريم كه اميدواريم قبل از هر چيزي بتوانيم در مقابل خداوند پاسخگو باشيم. حتما هر تصميمي كه داشته باشيم با مردم در ميان خواهيم گذاشت.
مجيد انصاري: نشانه هايي از ورود خاتمي را مي بينم
عضو مجمع روحانيون مبارز با تاكيد بر فاصله ميان ايده آل و واقعيت، شروط خاتمي براي كانديداتوري در انتخابات دهم رياست جمهوري را نسبي خواند.
مجيد انصاري در گفت وگو با ايرنا درباره شرط هاي خاتمي براي ورود به عرصه دهمين دوره انتخابات رياست جمهوري اظهار داشت: به نظر من اين شروط نسبي است. به هر حال بين ايده آل ها و واقعيت ها هميشه فاصله بوده، هست و خواهد بود.
وي درباره معناي «تفاهم خاتمي با مردم بر روي خواسته آنان» تصريح كرد: نمي دانم دقيقا چه منظوري داشته است. من مي توانم به عنوان يك شهروند درخواست از آقاي خاتمي را تكرار كنم.
عضو مجمع روحانيون مبارز درباره احتمال ورود خاتمي به عرصه انتخابات رياست جمهوري تأكيد كرد: من نشانه هايي را مي بينم؛ من نشانه ها را مي بينم و برداشت خود را مي گويم.
وي كه در كارگروه تشكيل شده در مجمع براي انتخابات آتي رياست جمهوري عضو است، در پاسخ به اين پرسش كه «با توجه به حمايت هاي شديد شما از خاتمي، شائبه يكسونگري و جانبداري پيش نمي آيد»، گفت: ممكن است گروه هاي درون جبهه اصلاحات كانديداهاي متعددي را بياورند ولي ما بنا داريم در اين كارگروه و اين كميته با شيوه كاملاً دموكراتيك به سمت و سويي برويم كه با تفاهم و اتفاق نظر به يك كانديدا برسيم. اما در حال بررسي شيوه دستيابي به اين امر هستيم كه بعد از تهيه در كارگروه به كميته مي رود و پس از تصويب كميته، عملياتي مي شود.
«خاتمي» اواسط آذرماه تصميم خود را اعلام مي كند
يك منبع نزديك به سيد محمد خاتمي گفته است كه وي در اواسط آذرماه تصميم خود را اعلام مي كند.
به گزارش سايت «ياري نيوز» اين منبع نزديك به خاتمي در مورد زمان اعلام حضور يا عدم حضور خاتمي گفت: هر چند پيش بيني مي شد كه اين اعلام در بهمن يا اسفند ماه صورت بگيرد اما با توجه به درخواست برخي از افراد در جبهه اصلاحات كه تنها در صورت نيامدن خاتمي كانديدا خواهند شد براي روشن شدن وضعيتشان، پيش بيني مي كنيم كه در اواسط آذر آقاي خاتمي تصميم خود را اعلام كند.
سايت ياري نيوز كه طرفدار حضور خاتمي در انتخابات آتي است همچنين به نقل از يك فرد نزديك به ميرحسين موسوي مدعي شده كه وي نامزد نمي شود.
كانديداي قطعي جبهه اصلاحات اسفند ماه معرفي خواهد شد
هادي خامنه اي دبير مجمع نيروهاي خط امام (ره) گفت: كانديداي قطعي جبهه اصلاحات براي حضور در انتخابات رياست جمهوري اسفند ماه معرفي خواهد شد.
به گزارش مهر، حجت الاسلام سيدهادي خامنه اي در گردهمايي نمايندگان شمالغرب مجمع نيروهاي خط امام(ره) با اعلام اين خبر اظهار داشت: در حال حاضر به خاطر ترديدهايي كه در بين اصلاح طلبان ديده مي شود، جبهه اصلاحات در مورد معرفي كانديداي قطعي انتخابات آتي به اجماع نرسيده است. دبير مجمع نيروهاي خط امام(ره) افزود: شوراي هماهنگي اصلاح طلبان براي معرفي كانديداي انتخابات رياست جمهوري به صورت يكپارچه و با تعامل كامل همه گروه ها و احزاب به اجماع قطعي خواهد رسيد و در صورت عدم تحقق اين امر اجماع كلي با نظر سنجي صورت خواهد پذيرفت.
آيا خاتمي باز هم مي خواهد بگويد تداركاتچي بودم و نتوانستم؟
سردبير روزنامه آفتاب يزد گفت: اصلاح طلباني كه قصد ورود به انتخابات را دارند بايد به اين سؤال پاسخ دهند كه اگر هر 9 روز با يك بحران مواجه شدند چه مي كنند و آيا آقاي خاتمي كماكان قرار است مثل گذشته بگويد من يك تداركاتچي بودم و نتوانستم بحران ها را كنترل كنم؟
سيد مجتبي واحدي در گفتگو با خبرگزاري فارس گفت: بزرگترين مشكل ما در جبهه اصلاحات اين است كه هيچ برنامه اي براي مديريت مشكلات كشور ارائه نمي دهند و هميشه تلاش مي كنند طرف مقابلشان را ديو جلوه داده و خودشان را فرشته جلوه دهند.
واحدي افزود: صحبت هاي آقاي خاتمي نوعي ديوسازي است. آقاي خاتمي به اين شكل ديوسازي مي كند كه مي گويد «انتخابات بايد آزاد باشد» در حالي كه خود آقاي خاتمي و وزير كشورش زماني كه انتخابات رياست جمهوري را برگزار كردند عليرغم اعتراضات آقايان كروبي و رفسنجاني گفتند اين انتخابات، آزادترين انتخابات در جمهوري اسلامي بوده است. از آن زمان تا به امروز چيزي عوض نشده و سيستم انتخابات هم همان سيستم گذشته است پس چرا آقاي خاتمي اين حرف را مي زند و مي گويد اگر انتخابات آزاد باشد مي آيم؟
سردبير آفتاب يزد با بيان اين كه اختيارات وزارت كشور خاتمي هيچ فرقي با اختيارات وزارت كشور امروز ندارد، اظهار داشت: اين اختيارات، كم و زياد نشده و من اعتقاد دارم اگر حضور مردم در انتخابات گسترده باشد جايي براي اين حرف ها باقي نخواهد ماند و كسي نمي تواند نتيجه انتخابات را تغيير دهد.
 يکشنبه 5 آبان 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: کيهان]
[مشاهده در: www.kayhannews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 134]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن