تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 8 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):خداوند عزوجل کسی را که در میان جمع ، بدون ناسزاگویی شوخی کند، دوست دارد .
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813055368




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

وزير كشور: هيچ نيرويي از طالبان در ايران بازداشت نيست


واضح آرشیو وب فارسی:بازتاب آنلاین: وزير كشور: هيچ نيرويي از طالبان در ايران بازداشت نيست
وزير كشور اعلام كرد: هيچ نيرويي از طالبان در ايران وجود ندارد و نيروهاي طالبان در ايران بازداشت نيستند
به گزارش روز پنجشنبه خبرنگار اعزامي ايرنا به اردن، "علي كردان" پس از نشست وزراي كشورهاي همسايه عراق در گفت و گو با خبرنگاران در پاسخ به سوالي مبني بر موضع جمهوري اسلامي ايران درباره توافقنامه امنيتي آمريكا و عراق، گفت: دولت عراق دولتي مستقل و مردمسالار و برخاسته از آراي عمومي است.
وي ادامه داد: جمهوري اسلامي ايران استقلال عراق را قبول دارد و هرچه مردم اين كشور تصميم بگيرند، نيز مورد پذيرش مقامات تهران خواهد بود.
وزير كشور تاكيد كرد: جمهوري اسلامي ايران با هرچه كه مصالح امت و دولت عراق را تامين كند، موافق خواهد بود.
خبرنگار ديگري از "كردان" در خصوص خروج نيروهاي اشغالگر از عراق سوال كرد و وزير كشور در پاسخ به اين سوال، با تاكيد بر لزوم خروج عراق از فصل هفتم منشور سازمان ملل، اظهار داشت: بهانه آمريكا براي حمله به عراق نافرماني صدام و سلاح هاي كشتار جمعي بود اما امروز صدامي در عراق وجود ندارد و آژانس بين المللي انرژي اتمي و آمريكا نيز اعلام كرده اند كه سلاح كشتار جمعي نيز در اين كشور يافت نشده است.
وزير كشور تصريح كرد: فلسفه حضور اشغالگران از بين رفته، لذا آنها بايد از عراق خارج شوند و حكومت را به مردم عراق واگذار كنند.
كردان اضافه كرد: دولت جمهوري اسلامي ايران همكاري لازم را با دولت عراق خواهد داشت.
"عيدالفايض" رييس پنجمين كنفرانس وزراي كشورهاي همسايه عراق و وزير كشور اردن نيز در سخناني در اين اجلاس يكروزه، اظهار داشت: كشورهاي همجوار و عراق خواهان تامين امنيت اين كشور، مبارزه با تروريسم و كنترل مرزها هستند.
وي با بيان اينكه كشورهاي همسايه عراق براي مقابله با عمليات ضد تروريستي در كنار مسئولان اين كشور خواهند بود، گفت: امنيت و آرامش عراق مصلحت مشترك همه ما است.
وزير كشور اردن افزود: ما خواهان روابط خوب همراه با آرامش و امنيت در عراق هستيم.
عيدالفايض تاكيد كرد: ما مي خواهيم عراق امن و آرام باشد تا نقش خود را در منطقه و جهان بيابد.
به گزارش خبرنگار ايرنا، در پنجمين اجلاس وزراي كشوراي همسايه عراق كه درهتل رويال شهر امان، پايتخت اردن برگزارشد وزراي كشور عربستان، سوريه ، بحرين، كويت، مصر، تركيه و ايران ضمن سخناني بر گسترش روابط با عراق، توسعه همراه با امنيت در اين كشور وهمچنين مبارزه با تروريسم و كنترل مرزها تاكيد كردند.
 پنجشنبه 2 آبان 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: بازتاب آنلاین]
[مشاهده در: www.baztabonline.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 60]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن