تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  حضرت زهرا (س):کسی که عبادت های خالصانه خود را به سوی خدا فرستد، پروردگار بزرگ ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815390314




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

حوادث شهرستانها


واضح آرشیو وب فارسی:اطلاعات: حوادث شهرستانها
محموله ترياك در قم لو رفت‌

قم - خبرنگار اطلاعات: فرمانده نيروي انتظامي استان قم از كشف 388 كيلو و 778 گرم ترياك خبر داد.‌

سردار خورشيدوند گفت: ماموران پليس مبارزه با موادمخدر چندي قبل متوجه فعاليت اعضاي يك شبكه قاچاق موادمخدر شدند و سپس بررسي‌هاي ويژه‌اي را در دستور كار قرار دادند.

وي افزود: در تحقيقات به عمل آمده مشخص شد فردي به نام رضا در ارتباط با اين شبكه، يك محموله سنگين موادمخدر را همراه چند نفر از قاچاقچيان در سيستان و بلوچستان تحويل گرفته و به قم انتقال داده است.

فرمانده انتظامي استان قم تصريح كرد: با افشاي اين موضوع تريلر فرد مورد نظر در يك گاراژ رديابي و به پاسگاه پليس منتقل شد كه در بازرسي از آن مقدار 388 كيلو778 گرم ترياك به دست آمد.

وي يادآور شد: همچنين ماموران موفق شدند سه نفراز قاچاقچيان را دستگير كنند. تلاش براي دستگيري رضا و اعضاي ديگر اين شبكه قاچاق ادامه دارد.

مرگ 3 نفر در حادثه رانندگي محور قاين - بيرجند

بيرجند - خبرنگار اطلاعات: تصادف دو دستگاه خودرو كاميون و پيكان با يكديگر، سه كشته برجا گذاشت.

به گزارش مركز اطلاع‌رساني پليس خراسان جنوبي، اين دو خودرو در محور قاين - بيرجند با يكديگر برخورد كردند و براثر آن سه نفر از سرنشينان خودرو پيكان در لحظات اوليه وقوع حادثه جان باختند و دو نفر ديگر كه به شدت مجروح شده بودند، به بيمارستان منتقل شدند.

علت وقوع حادثه دردست رسيدگي است.

دستگيري سارق مسلح بانك‌ها در بهبهان‌

اهواز - خبرنگار اطلاعات - سارقان مسلح بانكهاي شهرستان بهبهان در دام ماموران گرفتار شدند.

سردار عيسي دارايي رئيس پليس استان خوزستان با اعلام اين خبر، گفت: سارقان مسلح بانكهاي شهرستان بهبهان در يك سري عمليات محسوس و نامحسوس شناسايي و دستگير شدند.

وي افزود: در پي وقوع يك فقره سرقت مسلحانه در اواسط مهرماه امسال، ماموران انتظامي استان بلافاصله وارد عمل شدند و پنج نفر را دستگير كردند كه از محل اختفاي آنان يك قبضه سلاح كلاشينكف، نارنجك دست‌ساز و 140 تير فشنگ جنگي كشف و ضبط شد.

سردار دارايي گفت: متهمان در بازجويي‌هاي به عمل آمده به هشت فقره سرقت مسلحانه ديگر از بانكها در سالهاي 79 تا 82 و سرقت اخير اعتراف كردند.

وي افزود: با تكميل تحقيقات از متهمان، آنها دراختيار مرجع قضايي قرار گرفتند.

هلاكت يك شرور مسلح در رودبار

كرمان: فرمانده انتظامي رودبار از هلاكت يك شرور در درگيري مسلحانه با پليس در اين شهرستان خبر داد.

سرهنگ احمد دانشي گفت: ماموران انتظامي در راستاي مبارزه با سوداگران مرگ هنگام گشت‌زني به يك دستگاه خودرو وانت تويوتا حامل چند نفر شرور مسلح مواجه شدند و دستور ايست دادند.

وي با اشاره به متواري شدن راننده خودرو بدون توجه به فرمان ايست پليس افزود: سرنشينان خودرو ضمن فرار، اقدام به تيراندازي به سمت ماموران كردند و هنگامي كه قصد ورود به يكي از روستاهاي رودبار را داشتند، در كمين ماموران گرفتار شدند.

سرهنگ دانشي يادآور شد: اشرار پس از ناتواني در برابر آتش پرحجم ماموران مجبور به فرار شدند كه در پاكسازي منطقه جسد يكي از اشرار به همراه سه قبضه سلاح و 3269 تير قشنگ جنگي، 21 تيغه خشاب، شش خرج آر.پي.جي و يك دستگاه دوربين كشف شد.

فرمانده انتظامي رودبار تصريح كرد: تلاش براي شناسايي و دستگيري اشرار فراري ادامه دارد.

كشف 840 كيلوگرم مواد مخدر در خراسان جنوبي‌

بيرجند - 840 كيلوگرم مواد مخدر طي 24 ساعت گذشته در استان خراسان جنوبي كشف شد.

به گزارش خبرگزاري جمهوري اسلامي به نقل از روابط عمومي مركز اطلاع‌رساني فرماندهي انتظامي خراسان جنوبي، ماموران انتظامي شهرستان نهبندان از دو خودرو سواري 650 كيلوگرم مواد مخدر كشف كردند.

براساس اين گزارش: ماموران انتظامي مرزي اين استان نيز در پي ردزني و پاكسازي مناطق مرزي 135 كيلوگرم مواد مخدر كشف كردند.

ماموران انتظامي شهرستان درميان اين استان هم 55 كيلوگرم مواد مخدر از يك قاچاقچي بدست آوردند و تمامي متهمان دستگير و تحويل مراجع قضايي شدند.




 پنجشنبه 2 آبان 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: اطلاعات]
[مشاهده در: www.ettelaat.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 64]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن