تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):مؤمن هرگاه سخن گويد ياد (خدا) مى كند و منافق هرگاه سخن گويد بيهوده گويى مى كند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815255622




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

معرفی اسکنرEpson Perfection V500 Photo


واضح آرشیو وب فارسی:فان پاتوق:


نرم افزار قوي با كاربري آسان :
نرم افزارهاي همراه براي حداكثر استفاده از فن آوريها و ويژگي هاي قدرتمند اسكنرهاي اپسون شامل موارد زير مي باشد:

Epson Scan 3.0: نرم افزار كنترل اسكنر شامل ويژگي هاي جديدي همچون اصلاح پس زمينه همراه با امكان از بين بردن گرد و غبار.

Epson creativity Suite: كاربران اسكنرهاي اپسون براي كنترل تصوير و دستگاههاي ورودي و خروجي تصوير به رابط استانداردي دسترسي دارند. با استفاده از اين رابط ساده، مديريت فايلهاي تصويري دقيق تر و كارآمد تر از قبل خواهد بود.

AcrSoft PhotoImpression 5: با ويژگي هايي همچون Easy Fix Wizard براي بهبود كيفيت، ابزار Heal and Clone براي كنترل ويرايش سطح پيكسل و حتي ابزار مشاهده اسلايد، ArcSoft PhotoImpression 5 قابليت تنظيم شگفت آوري در كنترل، ويرايش و استفاده از تصاوير را داراست.

ABBYY FineReader 6 Sprint Plus: برنامه اي كاربردي و كاملاً قدرتمند OCR (Optical Character Recognition) كه اسناد و متون را به سادگي و با سرعت انجام ميدهد. Fine Reader 6 Sprint Plus بر اساس فن آوريهاي پيشرفته مي تواند با يك دكمه اسناد چاپي را به متن قابل ويرايش تبديل كند.

4 كليد مجزا براي كنترل كليه اعمال اسكنر :
محققين اپسون با تحقيق پيرامون متداولترين ويژگيهاي كاربردي اسكنرهاي روميزي، اسكنرهاي اپسون را به گونه اي طراحي كرده اند كه داراي يك صفحه عملكرد چهار دكمه اي مستقيم است.

دكمه Start: دكمه Start با ايجاد دسترسي ساده و سريع، به مجموعه نرم افزارهاي كاملاً مرتبط به اسكن اين نرم افزار را به صورت خودكار فراخواني مي كند.

دكمه Copy: روش سريع و آسان فراخواني ويژگيهاي پرقدرت اسكن و كپي بدون مسيريابي فهرستهاي متعدد.

دكمه Scan به Email: از طريق كادر ارتباطي Email وضعيت Epson Scan Full Auto و Send File را به صورت خودكار فعال مي سازد، دكمه Scan به Email بر كارآيي تصاوير اسكن شده و Email كردن تصاوير و حتي اسناد مي افزايد.

دكمه Scan به PDF: اين شيوه براي كاربران خانگي و تجاري ايده آل است و سريعاً اسناد كاغذي را به فرمت PDF تبديل مي نمايد.

اسكن عكس و متن با كيفيت بسيار بالا :
كارايي فوق العاده اپسون به خاطر تركيب فن آوريهاي Matrix CCD و Micro Lens است. با Micro Step Drive قابليت اسكنر افزايش يافته و قدرت وضوح اسكن آن به 9600 dpi مي رسد، ويژگي كه سبب مي شود كاربران تصاوير روشن و درخشان با ثبات رنگي فوق العاده داشته باشند.
نرم افزار ICE براي از بين بردن هرگونه خراش :
Digital ICE for Film: فن آوري "Film ICE" بصورت خودكار عيوب ظاهري تصاوير اسكن شده همچون خراشيدگي ها، ذرات گرد و غبار، كثيفي ها و لكه ها را برطرف مي كند.

Digital ICE متمايز از روشهاي كاملاً نرم افزاري است زيرا سبب بي ثباتي، مات شدن يا هرگونه تغيير در جزئيات اصلي يا تركيب تصوير اصلي نمي شود. در عوض، اين فن آوري در طي روند اسكن مشغول به كار شده و از تصاوير اصلي تصويري روشن و واقعي مي سازد. به هنگام اسكن يك تصوير اطلاعات مربوط به ماهيت و موقعيت سطح و عيوب نزديك به سطح را بدست مي آورد. در طي اسكن معمولي، اطلاعات تصويري قرمز، سبز و آبي از كانالهاي RGB جمع آوري مي شود در حالي كه Digital ICE از كانال چهارمي به نام Defect استفاده مي كند كه اطلاعات مربوط به عيوب را جمع آوري مي نمايد.

Digital ICE for Photo Prints: فن آوري Print ICE مي تواند به صورت خودكار عيوبي همچون خراشيدگي ها، ذرات گرد و غبار، تا خوردگي ها، چين و چروك ها و پارگي ها را از تصاوير چاپي اسكن شده برطرف نمايد. Print ICE از فن آوري متمايز سايه افكني و الگوريتمهاي اختصاصي نرم افزار براي شناسايي مكانهاي دقيق عيوب و يا خشهاي ايجاد شده در حين اسكن استفاده مي كند. Digital ICE for Photo Print عيوب ناخواسته را به صورت سريع و خودكار برطرف مي نمايد.


افزايش سرعت اسكن با استفاده از تكنولوژي جديد :
اسكنرهاي اپسون با استفاده از فن آوريهاي متعددي كه بر سرعت پردازش و انتقال داده مي افزايند اسكن با كيفيتي را بدون كاستن از سرعت كار ارائه مي دهند. نخستين اين فن آوريها يك ASCI (Application Specific Integrated Circuit) پرسرعت متمركز بر PC است كه خروجي تصوير را با سرعتي بيش از قبل پردازش مي كند. اسكنرهاي اپسون همچنين با استفاده از پورت USB 2.0 قابليت انتقال خروجي پرسرعتي دارند.
قابليت تنظيم براي اسكن عكس، نگاتيو و اسلايد :
ويژگي اصلي اسكنرهاي حرفه اي اپسون، چند كاره بودن آن است. اين اسكنرها با دو نگهدارنده فيلم (يكي براي دو قطعه فيلم 33 ميليمتري يا 4 اسلايد قابدار و ديگري براي فيلم با فرمت متوسط 6X12)، اسكن پيشرفته عكس، قابليت ترميم و تغذيه كننده جانبي خودكار سند (ADF)، انعطاف پذيري بسيار بالايي در توليد با كيفيت و پر سرعت عكس، نگاتيو و اسلايد دارد.







این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فان پاتوق]
[مشاهده در: www.funpatogh.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 280]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن