تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 16 تیر 1403    احادیث و روایات:  حضرت مهدی (عج):من وصىّ آخرين‏ ام، به وسيله من بلا از خانواده و شيعيانم دفع مى ‏شود
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804932952




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

دومين جشنواره فيلم كمدي گل آقا: خداد عزيزي بهترين چهره طنزگل آقا


واضح آرشیو وب فارسی:آفتاب: دومين جشنواره فيلم كمدي گل آقا: خداد عزيزي بهترين چهره طنزگل آقا
خمسه در بدو ورود خود به روي صحنه آواز «عاشقم من» را خواند و همه حاضرين او را تشويق كردند.
آفتاب: در تيزر جشنواره گل‌آقا، حميد جبلي و رونالدينيو به مسابقه فوتبال پرداختند و در آن حميد جبلي، رونالدينيو را برد!

به گزارش سرويس هنر آفتاب، شب گذشته دومين جشنواره فيلم كمدي گل‌آقا در مجموعه اريكه ايرانيان در ميان شور و شوق حاضرين كار خود را به پايان رساند.

بنا بر اين گزارش، در ابتداي اين مراسم كه اجراي آن را عليرضا خمسه دبير جشن برعهده داشت، تيزر جشنواره به نمايش درآمد. در اين تيزر انيميشن حميد جبلي و رونالدينيو به مسابقه فوتبال مي‌پردازند و حميد جبلي، رونالدينيو را مي‌برد و پشت صحنه اين انيميشن به نمايش در مي‌آيد.

خمسه در بدو ورود خود به روي صحنه آواز «عاشقم من» را خواند و همه حاضرين او را تشويق كردند. اين بازيگر كمدي در ابتداي سخنانش گفت: «اين موسيقي را انتخاب كردم چون پيام فيلم كمدي گل‌آقا، عشق و مهرورزي است. ما دومين جشنواره گل‌آقا را با هدف ايجاد روحيه در جامعه معاصر برگزار كرديم و امشب به حضور شما مفتخر هستيم».

در ادامه اين مراسم، اصغر نقي‌زاده كه در فيلم‌هاي دفاع مقدس در ژانر كمدي ايفاي نقش مي‌كند به روي صحنه آمد و پيشنهاد كرد كه حضار براي شادي روح كيومرث صابري فومني صلوات بفرستند.

نقي‌زاده خاطراتي از دوران دفاع مقدس را بيان كرد و گفت: «جايي در نزديكي ايلام هست به اسم فلاجه. تابستان سال 62 بود و نزديك غروب. 400 بني هندل كه به راننده‌هاي سنگين مي‌گفتند آمدند و خواستند به صف بايستند تا نماز بخوانند. يك آقايي آمد كه يك روز از خدا كوچك‌تر بود يعني متولد 2/1/1 بود(!) و شروع كرد به نماز خواندن و ديگران به او اقتدا كردند. حدودا 10 دقيقه حمد او طول كشيد. يكي از رانندگان مشغول نماز، داد زد؛ «حاجي جون مادرت بده دو‍.»

وي در ادامه شعري را خواند كه به گفته‌اش در لشكر‌كشي‌هاي جبهه خوانده مي‌شده است؛ «نقي‌زاده» گفت: «در كربلاي 5، حاج محمد كوثري فرمانده لشكر ما بود و من در آن دوران اين شعر را مي‌خواندم؛ پشت سنگر مانده پنچر/ ماشين فرمانده لشكر/ اي برادر اي دلاور/ زاپاس نداريم بذاريم/ جاي او لاستيك پنجر».

در ادامه مراسم كليپي با عنوان 30 سال خنده، 30 سال سينماي نوين به نمايش در آمد. در اين كليپ پلان‌هايي از فيلم‌هاي باشو غريبه كوچك، آژانس شيشه‌اي، ناصرالدين‌شاه آكتور سينما، مدرسه پيرمرد‌ها، آدم‌برفي، درخت گلابي، عاشقانه، ديوانه‌اي از قفس پريد، ماهي‌ها عاشق مي‌شوند، بوتيك، شارلاتان، پرده آخر، شب يلدا و ... كه در آنها بازيگران خنديده بودند، به نمايش درآمد كه حضار با ديدن چهره خسرو شكيبايي‌و مهران مديري به شور و هيجان آمدند و به شدت آنها را تشويق كردند.

بنا بر اين گزارش، «عليرضا خمسه» به دختر 19 ساله‌اي اشاره كرد كه براي اعتراض به كالبد‌شكافي حيوانات، اسم خود را «تشريح را متوقف كنيد» گذاشته است و گفت‌: از اين به بعد من را به جاي «عليرضا خمسه»، «آقاي كمدي را جدي بگيريد» صدا كنيد.

در ادامه بهرام بهرامي و بهرام سروري‌نژاد به اجراي نمايش سياه‌بازي

” به قول يكي از فوتباليست‌ها وقتي خداداد مي‌خندد، مي‌شود جيبش را زد.... “

پرداختند كه با موسيقي احسان تارخ و شيما بلوكي‌فر همراه بود. در اين سياه‌بازي به طنز به موضوع ساخت فيلم‌هاي كمدي و محدوديت‌هاي پرداخت آن اشاره شد.

در ادامه بهترين چهره طنز برگزيده گل‌آقا اعلام شد و كليپي از خداداد عزيزي براي بينندگان پخش شد كه بازي ايران و استراليا بخشي از آن بود. مردم با ديدن تصوير گل زدن عزيزي به هيجان آمدند و دست و هورا كشيدند.

در اين كليپ عزيزي در پاسخ به اين سوال كه دوست دارد چه كسي نقش او را در سينما بازي كند گفت: «من اكبر عبدي را از بقيه بيشتر دوست دارم ولي فكر مي‌كنم بايد سايزش را كم كند و چشم‌هايش را ريز كند».

وي در اين فيلم به كمبود طنز در كشور اشاره كرد و گفت: «در كشور ما طنز و روزنامه طنز بسيار كم است و چيزي كه مردم را وادار به خنديدن كند بسيار كم است. شايد تنهاترين نشريه طنز ما گل‌آقا باشد كه فكر مي‌كنم بهترين است».

خداداد عزيزي با ديدن كاريكاتوري كه از او كشيده بودند در اين فيلم گفت: «سال 96 كه فوتبال جنب و جوشي پيدا كرده بود يك كاريكاتوريست در روزنامه گل‌آقا كاريكاتور من را كشيده بود كه فقط به جاي چشم‌هايم يك خط طراحي كرده بود. به قول يكي از فوتباليست‌ها وقتي خداداد مي‌خندد، مي‌شود جيبش را زد. فكر مي‌كنم كاريكاتوريست‌ها روي اين مسئله مي‌توانند تكيه كنند».

خمسه در ادامه مراسم به دليل عدم حضور عزيزي اشاره كرد و گفت: «جاي او بسيار در اين مراسم خالي است ولي چون او مربي پيام خراسان است و امشب در مشهد مسابقه داشته، در مراسم حاضر نشد».

خمسه دليل انتخاب عزيزي را به عنوان چهره طنز برگزيده گل‌آقا بيان كرد و گفت: «دليل اين انتخاب تكل‌گل شادي‌بخش ايران به استراليا است كه باعث شادي و جشن ملي شد كه اميدواريم اين شادي دوباره تكرار شود».
 چهارشنبه 1 آبان 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: آفتاب]
[مشاهده در: www.aftabnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 284]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن