تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 9 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):سخن چون دواست، اندکش سودمند و زیادش کشنده است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813189215




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

بيش از ‪ ۱۴/۵‬ميليون دلار كالا از گمرك قشم وارد كشور شد


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: بيش از ‪ ۱۴/۵‬ميليون دلار كالا از گمرك قشم وارد كشور شد
داخلي. اقتصادي. آمار. گمرك‌قشم.

مدير گمرك قشم گفت: در بخش واردات كالا از گمرك قشم طي شش ماه اول سال جاري، بالغ بر هفت ميليون و ‪ ۱۴۵‬هزار كيلوگرم كالا به ارزش ‪ ۱۴‬ميليون و ‪ ۵۲۸‬هزار دلار وارد شد.

ناصر نوروزي، روز گذشته در جمع خبرنگاران افزود: اين ميزان واردات از لحاظ وزني با ‪ ۱۰۹‬درصد افزايش و ازنظر ارزش ريالي با افزايش ‪ ۱۶۴‬درصدي نسبت به مدت مشابه سال قبل مواجه بود.

وي، بيان كرد: طي شش ماه اول سال جاري، ‪ ۷۶‬فقره پرونده كالاي قاچاق به ارزش ‪ ۲۲‬ميليارد و ‪ ۸۳‬ميليون ريال در واحد قضايي گمرك قشم تشكيل شد كه نسبت به مدت مشابه سال گذشته از نظر تعداد پرونده با كاهش پنج درصدي و از نظر ارزش ريالي با افزايش ‪ ۲۱۱۷‬درصدي همراه بوده.

به گفته نوروزي، ترانزيت خارجي كالا نيز طي شش ماه نخست امسال بالغ بر سه ميليون و ‪ ۳۳۴‬هزار كيلو گرم و به ارزش سه ميليارد و ‪ ۹۲۳‬ميليون ريال از طريق گمرك قشم صورت گرفت كه از نظر وزني ‪ ۸۳۵‬درصد افزايش داشته است.

مدير گمرك قشم گفت: درآمد كل اين گمرك طي شش ماه اول سال ‪ ۸۷‬بالغ بر ‪ ۲۳‬ميليارد و ‪ ۶۸۶‬ميليون ريال بود كه در مقايسه با مدت مشابه سال گذشته، با افزايش ‪ ۱۴/۷‬درصدي همراه بود.

وي گفت: سهميه سال جاري گمرك منطقه آزاد قشم از محل ‪ ۱۵‬درصد نيز بالغ بر ‪ ۲۰‬ميليون دلار مي‌باشد كه در شش ماه اول امسال ‪ ۱۴‬ميليون دلار آن جذب شده است.ك/‪۳‬
 چهارشنبه 1 آبان 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 143]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن