تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس بسم اللّه‏ الرحمن الرحيم را براى بزرگداشت خداوند زيبا بنويسد، خداوند او ر...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815392836




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

متاسفم كه بايد درمشهد كار كنم دفاع خداداد عزيزي از هادي برگي‌زر: بركنارش كنند، همين امشب با او قرارداد مي‌بنديم! اين چه تباني است كه پيام برنده مي‌شود


واضح آرشیو وب فارسی:ايسنا: متاسفم كه بايد درمشهد كار كنم دفاع "خداداد عزيزي" از هادي برگي‌زر: بركنارش كنند، همين امشب با او قرارداد مي‌بنديم! اين چه تباني است كه پيام برنده مي‌شود


خبرگزاري دانشجويان ايران - مشهد
سرويس: ورزشي - فوتبال

سرمربي تيم فوتبال پيام خراسان پس از پيروزي در داربي مشهد مقابل تيم ابومسلم، گفت: اهل تباني نيستم و زير بار زور نرفته و نمي‌روم.

به گزارش خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، خداداد عزيزي پس از پيروزي تيمش مقابل تيم ابومسلم در اولين داربي تاريخ فوتبال مشهد در جمع خبرنگاران گفت: اين بازي كيفيت خاصي نداشت و ما پس از ده نفره شدن، با وجود يك بازيكن كمتر تنها به دنبال كنترل ابومسلم بوديم و با يارگيري نفر به نفر به دنبال كسب تساوي بوديم اما، روي يك حرفه‌اي‌گري از سوي "اشپيتم مارفي" توانستيم يك پنالتي گرفته و بازي را ببريم.

عزيزي با اشاره به شعارهاي تماشاگران مبني بر تباني در اين بازي،‌گفت: براي خودم متاسفم كه مجبورم در اين شهر كار كنم؛ اگر موقعيتي پيش آيد، در اولين فرصت با اينكه پيام و مديرانش را دوست دارم، از اين تيم مي‌روم و يك لحظه هم در مشهد نمي‌مانم.

وي ادامه داد: در اين بازي ابومسلم مي‌توانست برنده باشد اما، از آن لحظه كه هواداران اين تيم شروع به سر دادن شعار كردند، بازي به دست ما افتاد و توانستيم بازي را ببريم.

عزيزي تاكيد كرد: درب باشگاه پيام براي "برگي‌زر" سرمربي تيم ابومسلم باز است و اگر همين امشب هم استعفا دهد و يا اخراج شود، ما با او قرارداد خواهيم بست. من نمي‌دانم اين چه شكل برخورد در شهر مشهد است؟ در شيراز با كمك امام جمعه سرمربي تيم‌شان را برمي‌گردانند اما در مشهد با مربيان اينطور برخورد مي‌كنند! اي كاش هواداران ابومسلم مثل هواداران پيام بودند. من تا به حال با اينكه تيمم بدترين نتايج را گرفته و در انتهاي جدول بوديم، يك بي‌ادبي هم از هواداران پيام نشنيدم.

وي تصريح كرد: هر كس از اين تماشاگران كه شعار تباني را مي‌داد، نمي‌تواند اثبات كند در اين بازي تباني صورت گرفته است؛ آخر اين چه تباني بوده است كه در پايان ما بازي را برديم؟ اگر در اين تباني كسي قرار بود محكوم شود، اين من بودم كه بايد محكوم مي‌شدم.

عزيزي درباره تغيير پنالتي‌زن تيمش هنگام زدن ضربه پنالتي، گفت: پنالتي‌زن اول تيم مهدي هاشمي‌نسب است اما پنالتي‌زن بعدي را هنوز اعلام نكرديم؛ در زمان بازي تشخيص دادم كه "آرفي" بهتر از ساير بازيكنان مي‌تواند اين ضربه را بزند زيرا او يك مهاجم است و در كورس آقاي گلي قرار دارد.

سرمربي تيم پيام درمورد داوري اين مسابقه، به خبرنگاران گفت: نويد مظفري بسيار پرسوت داوري كرد و در اين بازي آوانتاژ تعطيل بود. در جلسه كميته انضباطي هم گفتم زماني كه داور اشتباه نكند، دليلي براي اعتراض من نيست و اين اعتراضات هم ناخودآگاه صورت مي‌گيرد. اين اعتراضات ناخواسته است و تا داور اشتباهي نكند، اعتراضي هم وجود ندارد.

وي كه در حضور يكي از مالكين تيم پيام صحبت مي‌كرد، خاطرنشان كرد: در مقابل مالك تيم باز هم مي‌گويم درب باشگاه پيام به روي هادي برگي‌زر باز است زيرا او مربي بسيار زحمت كشي بوده و ما او را مجاني از دست داديم. هم‌اكنون روي نيمكت يك جاي خالي وجود دارد كه البته اگر اين جاي خالي هم وجود نداشت، همراه با او روي يك نيمكت مي‌نشستم.

وي در پاسخ به اين سوال كه چرا از مهدي هاشمي نسب در خط حمله استفاده شد، تصريح كرد: در پيام بر روي توپ‌هاي ارسالي از كناره‌ها كار كرديم و با توجه به قدرت سرزني هاشمي‌نسب، او را در خط حمله قرار دادم.

عزيزي درباره محروميتش گفت: با اين بازي، سه مسابقه است كه محروم هستم و اين آخرين بازي بود. از مسابقه بعدي مي‌توانم روي نيمكت بنشينم و اميدوارم با نشستنم روي نيمكت تيم پيام، دوباره باخت‌ها و تساوي‌هاي اين تيم شروع نشود.

انتهاي پيام
 سه شنبه 30 مهر 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايسنا]
[مشاهده در: www.isna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 75]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن