تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 7 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):روزه پرهيز از حرامها است همچنانكه شخص از خوردنى و نوشيدنى پرهيز مى‏كند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818868258




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

فصل جديد ليگ برتر واليبال فردا آغاز مي شودارتعاشات صنعتي هم به ليگ برتر واليبال وصل مي شود


واضح آرشیو وب فارسی:ايلنا: فصل جديد ليگ برتر واليبال فردا آغاز مي شودارتعاشات صنعتي هم به ليگ برتر واليبال وصل مي شود


تهران- خبرگزاري كار ايران
بيست و دومين دوره مسابقات واليبال ليگ برتر باشگاه‌هاي كشور از فردا آغاز مي‌شود و فصل جديد اين رقابت‌ها با حضور 13 تيم حاضر در ليگ اين فصل گشايش خواهد يافت.

به گزارش ايلنا، در رقابت‌هاي اين فصل پنج تيم جديد در جمع ليگ برتري‌ها حضور خواهند داشت و احتمال مي‌رود طي امروز يا فردا يك تيم ديگر به جمع 13 تيم گذشته اضافه شود.
"ارتعاشات صنعتي" نام تيم جديد تهراني است كه در فاصله يك روز مانده به آغاز مسابقات هم از تلاش براي كسب مجوز حضور در ليگ 87 دست برنداشته و اميدوار است تا بتواند پيش از به صدا درآمدن زنگ رقابت‌ها در كنار 13 تيم ديگر براي به دست آوردن اولين تجربه ليگ برتري خود دورخيز كند.
داماش گيلان و بيم مازندران از جمله تيم‌هاي تازه وارد ليگ برتر واليبال هستند كه همراه با استقلال گنبد به عنوان نمايندگان خطه شمال كشور در مسابقات شركت مي كنند.
امسال كرماني‌ها هم با دو نماينده در مسابقات باشگاهي كشور حضور خواهند داشت. برق كرمان تيم جديدي است كه در كنار گل گهرسيرجان و البته پتروشيمي بندرامام وزنه جنوبي ها را در تعادل با شمالي‌ها نگه داشته است.
استان واليبال خيز آذربايجان غربي پس از سال‌ها بازيكن‌سازي و تيم‌داري امسال تنها با يك نماينده در مسابقات باشگاهي شركت مي كند. فولاد اروميه نام نماينده جديد اين استان است كه به نوعي جايگزين پگاه وهيات واليبال اروميه شده است كه با قدمتي چند ساله به دوران حيات خود پايان دادند.
دانشگاه آزاد ايران هم ديگر تيم تازه تاسيس واليبال محسوب مي شود. حضور اين تيم در كنار پيكان و سايپا جمع تهراني‌هاي ليگ برتر را به سه تيم رسانده است البته در صورتي كه مديران ارتعاشات صنعتي در كسب مجوز ليگ برتر ناكام بمانند.
تيم‌هاي شهرداري همدان، بانك صادرات مشهد و سنگ آهن بافق يزد كه سال گذشته ميانه جدول رده‌بندي مسابقات باشگاهي ليگ برتر را از آن خود كردند امسال با داشتن يك تجربه ليگ برتري به فكر جايگاه‌هايي بالاتر هستند.
برنامه هفته نخست مسابقات واليبال ليگ برتر باشگاه هاي كشور به اين شرح است:
چهارشنبه - 1/8/87
* فولاد اروميه - بيم مازندران
* شهرداري همدان - پيكان تهران
* سايپا - گل گهر سيرجان
* استقلال گنبد - بانك صادرات مشهد
* داماش گيلان - برق كرمان
يكشنبه - 5/8/87
* پتروشيمي بندرامام - سنگ آهن بافق يزد
تمام بازي ها ساعت 17 برگزار مي شود.
پايان پيام

كد خبر: 453245
 سه شنبه 30 مهر 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايلنا]
[مشاهده در: www.ilna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 89]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن