تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 20 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هر كس زياد شوخى كند، نادان شمرده مى شود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814688112




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

با تكميل پروژه هاي شهري؛شمال شرق تهران متحول مي شود


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: با تكميل پروژه هاي شهري؛شمال شرق تهران متحول مي شود
شهردار منطقه چهار تهران از اجراي 46 طرح عمران شهري در سطح محلات منطقه خبر داد و گفت: با تكميل پروژه هاي شهري شمال شرق تهران متحول مي شود.

به گزارش خبرگزار مهر، مهندس عليرضا جاويد شهردار منطقه طي بازديد ميداني از پروژه هاي در دست اقدام منطقه چهار اظهار داشت: در حال حاضر 46 طرح عمراني، ترافيكي و فرهنگي و اجتماعي در منطقه چهار در دست اقدام است كه با اتمام و بهره برداري از اين پروژه ها ضمن افزايش سرانه هاي فرهنگي و ورزشي، تحولات چشمگيري در منطقه 4 ايجاد خواهد شد كه در مقايسه با سال هاي گذشته بي سابقه است.

وي افزود: منطقه چهار از لحاظ جمعيت و وسعت در راس مناطق 22 گانه قرار گرفته است اما زماني كه اين جمعيت و مساحت را با امكاناتي كه در منطقه چهار مقايسه مي كنيم، مي بينيم كه اين منطقه از لحاظ امكانات فرهنگي اجتماعي و ورزشي در سطح پاييني به نسبت بعضي از مناطق قرار گرفته است.

جاويد تصريح كرد: امسال بالغ بر 110 ميليارد تومان در قالب اعتبارات عمراني به منطقه چهار اختصاص يافته كه اين مبلغ نسبت به سال گذشته رشد چشمگيري داشته است.

وي از مهمترين پروژه هاي ورزشي منطقه چهار را به احداث 3 ورزشگاه بزرگ ذكر كرد و گفت : پروژه مجموعه فرهنگي و ورزشي بوستان صدف در حاشيه بزرگراه امام علي (ع) در محله مبارك آباد، ورزشگاه معلولين شهرك حكيميه، ورزشگاه سراج و احداث و بازسازي مجموعه ورزشي شهداي مبارك آباد و احداث چمن مصنوعي در آن از جمله پروژه هايي هستند كه عمليات اجرايي آنها آغاز شده و با جديت دنبال مي شود.

جاويد افزود: با توجه به كمبود سرانه فرهنگي و اجتماعي در اين منطقه، عمليات احداث 3 كتابخانه بنامهاي سيروس فرزانه در گلستان پنجم پاسداران، حكيميه در بلوار بهار حكيميه ، پليس در بوستان پليس از جمله پروژه هاي فرهنگي و اجتماعي منطقه چهار است.

شهردار منطقه چهار در ادامه به احداث بزرگترين پاركينگ طبقاتي شمال شرق تهران اشاره كرد وگفت: پاركينگ طبقاتي شهرداري منطقه چهار با ظرفيت 400 خودرو و بخش هاي اداري در مجاورت ساختمان اصلي منطقه در حال احداث است تا كنون 2 فاز آن به بهره برداري رسيده و اميد مي رود تا پايان امسال به طور كامل به بهره برداري برسد.
 سه شنبه 30 مهر 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 182]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن