تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 7 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):عدالت نيكو است اما از دولتمردان نيكوتر، سخاوت نيكو است اما از ثروتمندان نيكوتر؛...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1812914385




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

/تكرار/ در نشست هم‌انديشي دبير جشنواره تئاترفجر با خبرنگاران عنوان شد؛ نبود دبيرخانه دائمي براي جشنواره بين‌المللي تئاتر فجر مشكل‌ساز است


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: /تكرار/ در نشست هم‌انديشي دبير جشنواره تئاترفجر با خبرنگاران عنوان شد؛ نبود دبيرخانه دائمي براي جشنواره بين‌المللي تئاتر فجر مشكل‌ساز است
خبرگزاري فارس: در نشست هم‌انديشي دبير جشنواره بين‌المللي تئاتر فجر با خبرنگاران مسائلي چون نبود دبيرخانه دائم براي جشنواره، نگاه كيفي به نمايش‌هاي بخش بين‌الملل، استفاده خبرنگاران فعال از سالن‌هاي نمايشي و نقد منصفانه و علمي منتقدان مطرح شد.


به گزارش خبرنگار فارس، نشست هم‌انديشي حسين مسافرآستانه، دبير جشنواره بين‌المللي تئاتر فجر با نمايندگان رسانه‌ها عصر ديروز در محل دبيرخانه جشنواره برگزار شد.
بنا بر اين گزارش، در اين نشست صميمانه خبرنگاران به طرح مسائل و مشكلات جشنواره پرداختند و در اين ميان نيز راهكارهايي بر بهبود بخشيدن به برگزاري جشنواره عنوان شد.
مسافرآستانه درباره آغاز مراحل كار دبيرخانه گفت: با گذشت زمان بنا به دلايلي دبيري جشنواره را قبول نكردم اما ديدم كه زمان از دست مي‌گذرد به همين دليل كار را آغاز كرديم. اين زمان از دست رفته از بهمن ماه سال گذشته تا خرداد ماه امسال بود.
وي ادامه داد: با گذشت زمان تمام وقت خود را صرف برنامه‌ها و برنامه‌ريزي جشنواره كرديم و بلافاصله بعد از پذيرفتن مسئوليت فراخوان جشنواره اعلام شد و در تدوين فراخوان نيز از تجربه جشنواره سال گذشته استفاده كرديم.
مسافر يادآور شد: بلافاصله دبيرخانه درگير متن‌گيري و متن‌خواني شد و همه كارها به دليل كمبود زمان بسيار فشرده صورت گرفت. در حال حاضر نيز به دليل كمبود زمان ، كارها فشرده است.
وي گفت: به دليل ترافيك جشنواره‌اي نيز مصاحبه و نشست مطبوعاتي كه در آن گزارشي از كارهاي دبيرخانه ارائه خواهيم داد، بعد از پايان جشنواره تئاتر رضوي برگزار مي‌شود.
به گزارش فارس، در ادامه اين نشست نيز مشكلات جشنواره گفته شد كه مهمترين مشكل جشنواره به عنوان يك فستيوال بين‌المللي نبود دبيرخانه دائمي است.
همچنين در ادامه اين نشست نحوه تدوين و چاپ كاتالوگ و بولتن جشنواره مورد ارزيابي قرار گرفت و عنوان شد كه عدم تعهد به كار باعث بي‌راهه رفتن برخي از افراد مي‌شود و قرار بر اين شد تا نظارت بر كيفيت بولتن و كاتالوگ جشنواره صورت بگيرد.
يكي از بحث‌هاي مطرح شده در اين نشست عدم وجود اسپانسر براي جشنواره تئاتر فجر است كه اين امر در جشنواره فيلم به خوبي ديده مي‌شود اما در زمينه تئاتر در خصوص جذب اسپانسر موفق عمل نشده است و به گفته رسول صادقي، مدير روابط عمومي مركز هنرهاي نمايشي امسال گروهي براي جذب اسپانسر جشنواره تلاش خواهند كرد.
داشتن نگاه كيفي به نمايش‌هاي بخش بين‌الملل، ارائه تخفيف ويژه به دانشجويان تئاتر نيز از نكات ديگر مطرح شده در اين جلسه بود.
به گزارش فارس، يكي از ديگر مسائل مطرح شده در نشست دخالت نگاه سياسي در جشنواره بود .
به گفته دبير جشنواره، اين فستيوال كه در ايام دهه فجر برگزار مي‌شود مسلما نگاه سياسي در آن صورت مي‌گيرد اما بايد به گونه‌اي باشد كه در آن سياسي كار نشود.
همچنين رتبه‌بندي خبرنگاران تئاتر براي استفاده از نمايش‌هاي جشنواره، پردازش درست و منطقي به نكات مثبت و منفي جشنواره هم مورد بحث خبرنگاران با دبير جشنواره بود.
قرار شد تا خبرنگاران در روزهاي آتي نيز پيشنهادات و راهكارهاي هر چه بهتر برگزار شدن جشنواره را به دبيرخانه ابلاغ كنند.
انتهاي پيام/ا
 سه شنبه 30 مهر 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 102]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن