تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 8 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام حسن مجتبی (ع):كسى كه در دلش هوايى جز خشنودى خدا خطور نكند، من ضمانت مى كنم كه خداوند دعايش را ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813138887




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

مديرعامل ايرانسل خبر داد:ارائه‌ سرويس MMS از هفته‌ جاريآيين‌‏نامه مزاحمت‌‏هاي خطوط ايرانسل در حال اجراست


واضح آرشیو وب فارسی:ايلنا: مديرعامل ايرانسل خبر داد:ارائه‌ سرويس MMS از هفته‌ جاريآيين‌‏نامه مزاحمت‌‏هاي خطوط ايرانسل در حال اجراست


تهران- خبرگزاري كار ايران
در نشست خبري كه مديران ايرانسل با نمايندگان رسانه‌‏هاي جمعي به مناسبت دومين سالروز راه‌‏اندازي شبكه تلفن همراه ايرانسل برگزاركردند، مدير عامل اپراتور دوم به سؤالات خبرنگاران پاسخ گفت.

به گزارش ايلنا، قلمبر دزفولي، مدير عامل شركت ايرانسل (اپراتور دوم) با بيان اينكه سالانه 719 ميليارد ريال از درآمدهاي اپراتور دوم تلفن همراه به خزانه دولت واريز مي‌‏شود، گفت: 1/28 درصد از درآمدهاي ايرانسل به خزانه دولت واريز مي‌‏شود.
وي در ادامه با اشاره به تدوين آيين‌‏نامه مزاحمت هاي تلفني ايرانسل گفت: آيين‌‏نامه مزاحمت‌‏هاي اپراتور دوم تلفن همراه در سازمان تنظيم مقررات و ارتباطات راديويي تصويب و در حال اجرا است.
به گفته مديرعامل شركت ايرانسل، ثبت نشدن تعدادي از مشتركين اين اپراتور تاثيري در اجراي رسيدگي به مزاحمت‌‏هاي تلفني نداشته است.
وي ادامه داد: بر اساس اين آيين‌‏نامه، مشتركين براي شكايت از مزاحمين تلفني مي‌‏توانند با مراجعه به مراجع قضايي و بعضي از شركت‌‏هاي مخابراتي تقاضاي خود را اعلام و اين تقاضا از سوي ايرانسل پيگيري خواهد شد.
دزفولي اضافه كرد: به زودي فرم‌‏هاي اعلام مزاحمت‌‏هاي تلفني از طريق نمايندگان فروش به منظور سرعت بخشيدن در اجراي رسيدگي به پرونده مزاحمت‌‏هاي تلفني در اختيار مشتركين قرار مي‌‏گيرد.
مدير عامل ايرانسل در ادامه سخنان خود از ارائه سرويس MMS طي هفته جاري به مشتركان اين اپراتور خبر داد.
دزفولي گفت: از هفته جاري با اخذ مجوز از سوي سازمان تنظيم مقررات، سرويس پيام چند رسانه‌اي (MMS) طبق ضوابط سازمان مقررات به مشتركان ارائه مي‌شود.
وي ادامه داد: مشتركان مي‌توانند با پر كردن و تكميل فرم فعالسازي اين سرويس، از اين خدمات بهره‌مند شوند، همچنين كه ثبت‌نام براي مشتركاني كه روابط و قوانين استفاده از اين سرويس را قبول كرده‌اند از فردا آغاز مي‌شود.
مدير عامل ايرانسل با بيان اين كه تمامي مشتركان ايرانسل براي استفاده از سرويس MMS بايد ضوابط و قوانين مربوطه را قبول كنند، اظهار كرد: در صورت نپذيرفتن اين ضوابط اين سرويس براي مشتركان فعال نخواهد شد.
وي ادامه داد: تمامي مشتركان ايرانسل كه مي‌خواهند از سرويس MMS استفاده كنند بايد بالاتر از 18 سال سن داشته باشند اما والدين افراد زير 18 سال مي‌‏توانند اين درخواست را اعلام كنند كه در اين صورت اين‌گونه مشتركان نيز با اجازه والدين خود و پذيرش قوانين مي‌توانند از سرويس مربوطه استفاده كنند.
مدير عامل شركت اپراتور دوم تلفن همراه با اشاره به عملكرد ايرانسل طي سال هاي گذشته گفت: با اعلام مزايده اپراتور دوم در سال 82، ضريب نفوذ تلفن همراه 3 درصد بود اين ميزان در مهر ماه سال 85 به 17 درصد و هم اكنون به 52 درصد افزايش يافته است.
مدير عامل شركت ايرانسل با بيان اينكه اپراتور دوم تلفن همراه 8 مركز سوئيچ فعال دارد، گفت: تمامي سايت هاي اين اپراتور صد در صد تكميل و در حال بهره برداري است.
وي با ذكر اين نكته كه 634 شهر و دهستان تحت پوشش آنتن‌‏دهي تلفن همراه قرار دارد، افزود: طي سال گذشته تعداد مشتركين اپراتور دوم تلفن همراه 67 درصد افزايش يافته است.
دزفولي سرمايه‌‏گذاري خارجي در ايرانسل را 5/1 ميليارد دلار دانست و افزود: تاكنون 2/1 ميليارد دلار توسط شركت MTN در ايرانسل سرمايه‌‏گذاري كرده است.
وي ادامه داد: مجموعه درآمدهاي شركت‌‏هاي مختلف از ايرانسل شامل شركت مخابرات، رگولاتوري، ماليات، بيمه كارمندان و هزينه اتصال يك هزار و 800 ميليارد تومان به آورد شده است كه در حدود يك ميليارد دلار ايرانسل به درآمدهاي دولت افزايش مي‌‏يابد.
مدير عامل اپراتور دوم تلفن همراه در ادامه به برقراري رومينگ بين دو اپراتور اول و دوم اشاره كرد و گفت: از زمان ثبت شركت درخواست خود را براي برقراري رومينگ به همراه اول ارائه داديم ولي به هر دليلي موافقت نشده است.
وي در پايان به مجوز راه‌‏اندازي مجدد سرويس چند رسانه‌‏اي MMS ايرانسل اشاره كرد و گفت: اين مجوز از روز گذشته از سوي سازمان تنظيم مقررات و راديويي دريافت شد.
دزفولي ادامه داد: از هفته جاري به ارائه اين سرويس اقدام خواهيم كرد و بر اساس آن آيين‌‏نامه‌‏اي را در سازمان تنظيم مقررات و راديويي و كميسيون مربوط به آن تصويب شده و ابلاغ شده است.
وي اضافه كرد: بر اساس اين آيين‌‏نامه فرمي در اختيار مشتركين قرار خواهد گرفت و مشتركين با قبول آيين‌‏نامه‌‏اي كه سازمان رگولاتوري ابلاغ كرده سرويس MMS آنها فعال خواهد شد.
گفتني است، شبكه تلفن همراه ايرانسل در دو سال آغازين راه‌‏اندازي و عرضه سرويس‌‏هاي خود، از قريب به 14 ميليون مشترك برخوردار است.
پايان پيام

كد خبر: 453079
 سه شنبه 30 مهر 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايلنا]
[مشاهده در: www.ilna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 317]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن