تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):فال بد زدن شرك است و هيچ كس ازما نيست مگر اين كه به نحوى دستخوش فال بد زدن مى شود، ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815308278




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

نماينده مردم لنگرود در مجلس: مصوبات دور دوم سفر دولت توسعه گيلان را در پي دارد


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: نماينده مردم لنگرود در مجلس: مصوبات دور دوم سفر دولت توسعه گيلان را در پي دارد
خبرگزاري فارس: نماينده مردم لنگرود در مجلس شوراي اسلامي گفت: مصوبات هيئت دولت در دور دوم سفر رئيس جمهور به گيلان بسيار خوب بوده و سبب توسعه و پيشرفت استان است.


مهرداد لاهوتي امروز در گفتگو با خبرنگار فارس در رشت از تصويب مصوبات دولت در گيلان ابراز رضايت كرد.
وي افزود: احداث چهار سد لاستيكي در 4 نقطه از شهرستان لنگرود، تامين آب شرب منطقه شلمان و كومله، اتصال آب از منبع آب لاهيجان به لنگرود با اعتبار يك ميليارد و 500 ميليون تومان با آبرساني به 38 روستاي جلگه لنگرود از مصوبات مهم دولت در اين شهرستان بوده است.
لاهوتي تعريض پل چمخاله، احداث كنارگذر لنگرود، تكميل بندر چند منظوره چمخاله، تعريض جاده لنگرود-اطاقور و اطاقور به رحيم‌آباد را از ديگر مصوبات دور دوم سفر هيئت دولت عنوان كرد.
نماينده مردم لنگرود در مجلس با اشاره به ديگر مصوبات در لنگرود تصريح كرد: احداث شهرك صنعتي 100 هكتاري در روستاي گالش كلام چمخاله نيز به تصويب هيئت دولت رسيد.
وي اضافه كرد: همچنين به دليل فرسودگي بيمارستان موجود در لنگرود، ساخت بيمارستان جديد در اين شهر در دستور كار وزير بهداشت و درمان و آموزش پزشكي قرار گرفت.
لاهوتي گازرساني به روستاهاي باقيمانده لنگرود مانند چمخاله، چاف و گالش كلام را از ديگر مصوبات ناميد و اذعان داشت: در لنگرود 50 روستاي فاقد گاز وجود دارد كه گازرساني به 11 روستا از ماه آينده آغاز مي‌شود.
نماينده مردم لنگرود در مجلس تصميم‌گيري در خصوص زمين ورزشي شلمان، احداث سالن ورزشي چند منظوره در لنگرود، پرداخت خسارت و غرامت به كشاورزان آسيب ديده ناشي از خشكسالي و كمك به دانشگاه‌هاي پيام نور و پيراپزشكي را جزو مصوبات هيئت دولت اعلام كرد.
لاهوتي به مصوبه معافيت مالياتي در بخش صنعت اشاره و خاطرنشان كرد: معافيت‌هاي مالياتي در بخش صنعت نقش مهمي در توسعه استان ايفا مي‌كند.
وي تصويب متولي چاي در لنگرود را از مهم‌ترين مصوبات دور دوم سفر هيئت دولت عنوان كرد و بيان داشت: بعد از انحلال سازمان چاي كشور بيشترين ضربه به بخش چاي وارد آمد و در جلسه هيئت دولت مقرر شد كه گروهي به رياست معاون اول رئيس جمهوري، چند نفر از وزرا و نمايندگان مجلس در بحث متولي چاي اقدامات لازم را انجام دهند.
لاهوتي افزايش نرخ تضميني پيله ابريشم از 3 هزار و 650 تومان به 4 هزار و 360 تومان را از ديگر مصوبات عنوان كرد.
نماينده مردم لنگرود در مجلس اظهار داشت: ادامه احداث جاده طرح حسن‌رود- انزلي- رودسر- چمخاله يكي ديگر از مصوباتي است كه اجراي آن نوار ساحلي گيلان را به يكديگر متصل مي‌كند.
وي در خصوص پيگيري مصوبات تأكيد كرد: تمام تلاش خود را تا جايي كه اعتبارات اجازه پيگيري دهد، انجام خواهيم داد زيرا اجراي هر يك از مصوبات رشد و توسعه گيلان را به دنبال دارد و ما خواهان پيشرفت استان هستيم.
انتهاي پيام:/ب
 سه شنبه 30 مهر 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 111]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن